Mr.Duklain Skrevet 5. oktober 2012 Del Skrevet 5. oktober 2012 (endret) Ok har et nytt spørsmål Etter man har funnet sporene i The White Pawn questen (Alliance), Hva gjør man da med dagboken den dumme gnomen vil jo ikke ha den -.- Endret 5. oktober 2012 av Mr.Duklain Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 6. oktober 2012 Del Skrevet 6. oktober 2012 (endret) Questspørsmål er ALLTID mye lettere å få svar på via http://www.wowhead.com Det er et comments-felt der som stort sett alltid gir løsning på en quest ingen andre heller skjønte noe av. Endret 6. oktober 2012 av Bytex Lenke til kommentar
nagina Skrevet 6. oktober 2012 Del Skrevet 6. oktober 2012 (endret) reconfiguring game files, please wait! 6% Endret 6. oktober 2012 av nagina Lenke til kommentar
Gintoki Skrevet 6. oktober 2012 Del Skrevet 6. oktober 2012 Et lite spørsmål, jeg har nå anskaffa meg pandaria, men problemet er det at jeg ikke vet hvor man skal gå for å levle videre til 90. Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 6. oktober 2012 Del Skrevet 6. oktober 2012 (endret) Du drar til trappa på Stormwind Keep, så trigger det en cutscene. Alternativt, snakk med Varian Wrynn for å få questet som trigger den. Når du får tilbake kontrollen, er du i Pandaria. Edit: assuming Alliance. For Horde vet jeg ikke, men du snakker sikkert med Garrosh. Endret 6. oktober 2012 av henrikwl Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 6. oktober 2012 Del Skrevet 6. oktober 2012 Questspørsmål er ALLTID mye lettere å få svar på via http://www.wowhead.com Det er et comments-felt der som stort sett alltid gir løsning på en quest ingen andre heller skjønte noe av. Ok takker Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. oktober 2012 Del Skrevet 6. oktober 2012 Stort sett ja, men da jeg lette etter questen jeg manglet for å starte The might of the Klaxxi, og ikke visste navnet på hvilke quester jeg hadde gjort, og ikke fant noen andre steder, var de ikke mye hjelp. MMO-Champion sitt forum derimot. Første og siste gang jeg setter mine bein inn der. Nesten like kaotisk som Blizzards egne forum. Lenke til kommentar
Holyashell Skrevet 7. oktober 2012 Del Skrevet 7. oktober 2012 Snedig å se folk med 509 Heroic epics før første HC raid er tilgjengelig. Takk Black Market AH! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. oktober 2012 Del Skrevet 7. oktober 2012 Har bare vært innom MMO-champion forumene for å finne class specific guides. Lenke til kommentar
DontTouchMyPhone Skrevet 7. oktober 2012 Del Skrevet 7. oktober 2012 (endret) Irriterer meg grønn....er det noen som vet hvilken addon eller innstilling som gjør at wow viser en spillers navn over spilleren samt npcs og andre spillere? Forferdelig irriterende syns jeg....har lasta ned en UI pakke; DecUI, som jeg er ganske fornøyd med, men aner ikke hvor denne innstillingen ligger. UIet er basert på ElvUI, om noen vet om en slik av/på-knapp der...hjelp... EDIT: tror jeg fant det...puh... Endret 7. oktober 2012 av Omicron2 Lenke til kommentar
nagina Skrevet 7. oktober 2012 Del Skrevet 7. oktober 2012 Har de fjernet LFR? eller hvordan funket det igjen? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QjT4b9 Skrevet 7. oktober 2012 Del Skrevet 7. oktober 2012 Noen som har prøvd warlock i level 90? Jeg klarer ikke å finne meg selv til å like det. Affli: Shadow priest, fire dotter og en channel Destro: Fire mage Demo: Rot Lenke til kommentar
fenele Skrevet 7. oktober 2012 Del Skrevet 7. oktober 2012 (endret) Litt stusselig at de har fjernet så mange spells ja. Talentsystemet er greit simplified også imo. Oh well blir vel nytt til neste expansion kommer Endret 7. oktober 2012 av eleNerf Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QjT4b9 Skrevet 7. oktober 2012 Del Skrevet 7. oktober 2012 Det er så kjedelig/ille (destro/affli kjedelig, demo ille) at jeg vurderer å bytte main etter fire år. Lenke til kommentar
fenele Skrevet 7. oktober 2012 Del Skrevet 7. oktober 2012 Hva tenker du å bytte til? Vurderer selv Shaman men vet ikke om det er moro på lvl 90, noen som har noen innspill? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QjT4b9 Skrevet 7. oktober 2012 Del Skrevet 7. oktober 2012 Jeg raida en liten stund med en kjøpt shaman-acc (a), og likte det godt. Det var i level 80 da. Men det er bare lock som har forandra seg så grasalt mye fra exp til exp. Men, noen som har et tips for storinnhanking av gold? Har JC og enchanting, 1000g på konton. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 7. oktober 2012 Del Skrevet 7. oktober 2012 Med 1000g som startkapital er det ikke mye du får gjort. Jeg ville farmet ores og herbs. Det er garantert inntekt. Lenke til kommentar
Evinzer Skrevet 7. oktober 2012 Del Skrevet 7. oktober 2012 Solgte nettopp en blue 450 gun, for 6k, den hadde ikke noe fint utseende, og du får jo bedre fra heroics. Har jeg gått glipp av noe? :o Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QjT4b9 Skrevet 7. oktober 2012 Del Skrevet 7. oktober 2012 Kan ikke farme herbs uten herbalism, og kan/vil ikke gi slipp på JC og ench. Men jeg vurderer som sagt å levle en shammy eller mage som main, da kan jeg jo ha herb og alch Lenke til kommentar
Braindawg Skrevet 8. oktober 2012 Del Skrevet 8. oktober 2012 Har en greiere tid med warrioren min der jeg har mining og BS, jeg minet mens jeg lvla og har så mye ghost iron at det er latterlig og alt jeg kan lage i blacksmithing har så syke priser på AH at jeg får dårlig samvittighet når jeg selger ting. men spirit of harmony er nok altid der for å ødelegge humøret... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå