Bytex Skrevet 3. oktober 2012 Del Skrevet 3. oktober 2012 Fint for deg, men jeg har ingen mining alt. Lenke til kommentar
NuckChorris Skrevet 3. oktober 2012 Del Skrevet 3. oktober 2012 Noen som har peiling på hva som skjer med blåe pvp våpen? Altså våpen for honor points. Trodde det skulle være mulig for pvp'ere å kun gjøre pvp denne gangen, eller har jeg misforstått noe? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. oktober 2012 Del Skrevet 3. oktober 2012 Fint for deg, men jeg har ingen mining alt. Kjøp på AH? Kan da ikke koste så mye for noen stacks ... Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. oktober 2012 Del Skrevet 4. oktober 2012 (endret) Hehe jo, det koster 900g for 1 GL på AH på kul tiras Jaja, en guildfyr trengte living steel og hadde matsene, så jeg klatrer vel de siste stegene i dag og imorra. Får 5 skillpoints per transmute på den. Er 590. Endret 4. oktober 2012 av Bytex Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 4. oktober 2012 Del Skrevet 4. oktober 2012 kjøpe gull gjør eg med god samvitighet, jobber heller 2 timer irl enn å sitte å grinde i evigheter ingame. Husker det var veldi fyfy i vanilla, men nå kjøper du jo ting med penger i stort sett alle spill. f.eks diablo, fifa osv Lenke til kommentar
Karbutar Skrevet 4. oktober 2012 Del Skrevet 4. oktober 2012 Kvifor skal du grinde? Bruk 3-4 timar til kjøp å salg i veka so har du meir gull enn du klarer å bruke. Lenke til kommentar
wampster Skrevet 4. oktober 2012 Del Skrevet 4. oktober 2012 Har aldri kjøpt gull., men skjønner at det frister for noen. Jobbe en time RL, for å kunne kjøpe, hva vet jeg 50-100k +/-? Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 4. oktober 2012 Del Skrevet 4. oktober 2012 kjøpe gull gjør eg med god samvitighet, jobber heller 2 timer irl enn å sitte å grinde i evigheter ingame. Husker det var veldi fyfy i vanilla, men nå kjøper du jo ting med penger i stort sett alle spill. f.eks diablo, fifa osv Problemet er jo først og fremst at det gullet du kjøper med høy sannsynligvis kommer i fra en eller annen stakkar som har fått kontoen sin hacket. Kjøper du gull er du med på å opprettholde den etterspørselen som gir insentiv til å hacke kontoer. Det er null problem å svømme i gull uten å kjøpe på svartebørs, og uten å bruke mye tid på det. 2 Lenke til kommentar
wampster Skrevet 4. oktober 2012 Del Skrevet 4. oktober 2012 Forresten, begynte å spille/levle litt igjen igår på min rogue. Bruker ikke rogues poison lenger? Isåfall hvordan bruker man Fskapet nå i forhold til før? Må jo også si at etter en stund (mange månder) pause så skjønte jeg peeent lite av det nye talenttreet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QjT4b9 Skrevet 4. oktober 2012 Del Skrevet 4. oktober 2012 kjøpe gull gjør eg med god samvitighet, jobber heller 2 timer irl enn å sitte å grinde i evigheter ingame. Husker det var veldi fyfy i vanilla, men nå kjøper du jo ting med penger i stort sett alle spill. f.eks diablo, fifa osv Problemet er jo først og fremst at det gullet du kjøper med høy sannsynligvis kommer i fra en eller annen stakkar som har fått kontoen sin hacket. Kjøper du gull er du med på å opprettholde den etterspørselen som gir insentiv til å hacke kontoer. Det er null problem å svømme i gull uten å kjøpe på svartebørs, og uten å bruke mye tid på det. Det er ikke null problem. Folk sier du kan bruke 4 timer i uka. Men først skal du enten ha egenkapital nok til å faktisk tjene penger, eller så må du levle characters for mining, herbalism osv, som tar GOD tid. Så nei, det er ikke null problem. Jeg har JC og ench, som ble valgt grunnet fordeler som caster, da jeg primært raider. Men nå som alt har gått opp i pris, så sitter jeg fast uten en alt med primære professions som mining. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. oktober 2012 Del Skrevet 4. oktober 2012 Hehe jo, det koster 900g for 1 GL på AH på kul tiras Jaja, en guildfyr trengte living steel og hadde matsene, så jeg klatrer vel de siste stegene i dag og imorra. Får 5 skillpoints per transmute på den. Er 590. Jeg tenkte på ore stacks, men. Glad GL er billigere på FW, 250 g per. Lenke til kommentar
faldmo Skrevet 4. oktober 2012 Del Skrevet 4. oktober 2012 Noen som spiller casual på Ravencrest og raider litt innimellom? Er atm i Kamuflasjefylla (For de som evt. spiller på RC) men har absolutt ikke tid til å raide deres syke schedule lenger! Lenke til kommentar
fenele Skrevet 4. oktober 2012 Del Skrevet 4. oktober 2012 Noen som har tips til en realm med god A/H ratio og med et godt community? Jeg spiller horde. Lenke til kommentar
fenele Skrevet 4. oktober 2012 Del Skrevet 4. oktober 2012 76k - 68k. Ja jeg får sjekke ut den Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 4. oktober 2012 Del Skrevet 4. oktober 2012 Jeg har vel brukt, tja en halvtime til dagen på å kjøpe råvarer fra AH og på ett eller annet vis foredle de og selge med fortjeneste igjen. Gidder ikke bruke timer på å farme herbs/ore, selv om jeg faktisk har en alt med professionsa. Alchemy/JC eller inscription er generelt gode professions for foredling med fortjeneste. På denne måten har jeg hatt nok penger til å ikke slite økonomisk, og hatt råd til en epic fra AH i ny og ne Lenke til kommentar
faldmo Skrevet 4. oktober 2012 Del Skrevet 4. oktober 2012 Trenger en megauberduper fishbot, noen tips? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. oktober 2012 Del Skrevet 4. oktober 2012 I og for seg ikke. 5 av venna mine ble bannet i løpet av en måned for å bruke fishbots. Tviler på at du får noen gode tips her, du får nok bare holde ut. Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 4. oktober 2012 Del Skrevet 4. oktober 2012 Syns jeg det begynner å bli tvilsomt mye snakk som bryter reglene i WoW 2 Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 5. oktober 2012 Del Skrevet 5. oktober 2012 Er irriterende at de ikke har laget noen nye BGer til Pandaria Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå