Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-3t93k9

Har en med endel pvp achives, rogue 85, priest 85. Sandstone drake og hog på rogue, og endel morsomme items på begge. Er vel 80 eller 85 pala på den også. Er gametime i noen mnd til på den. Skal ha litt for den, dog.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Er det bare hos meg eller har jeg virkelig kun 10 sek på å loote nå? Banker jeg løs på et par tre om gangen rekker jeg ikke loote andre enn siste kill.... er jo idiotisk.

Reagerte på dette selv, men tror jeg kom frem til at når du looter den av mobsene, så looter du alle rundt deg :-) Fint om noen kan bekrefte.

Edit: NVM, bekreftet ovenfor.

Endret av Slettet+3165
Lenke til kommentar
Da spør jeg, hvorfor er folk så idioter at de underpriser items med under halvparten av det de er verdt, når de lett selger for over det dobbelte?

Fint.. Der tapte jeg over 1000g. bah

Såvidt jeg vet, er dette noe alle de rikeste folka i WoW gjør. Undercutter kraftig, that is. Handler om å kontrollere markedet, selge fort og mye, osv..

• Liker 1
Lenke til kommentar

Ja, jeg digger AoE-looting. Skulle bare ønske jeg kunne gjøre det med skinning også ... Kjedelig å fortsatt måtte flytte meg fra lik til lik.

Ang. underkutting på AH, om jeg ser noe jeg har tenkt å selge ligge ute med en pris jeg vet folk flest ikke er villige til å betale, underkutter jeg ned til en pris jeg er garantert at jeg får solgt det til, dette kan selvfølgelig slå feil ved at flere gjør som meg og underkutter meg selv igjen, men det er ofte bare en sjanse man må ta. Etter en stund er det nede i en så lav pris at det ikke lønner seg, og da er det bare å vente litt, til du kan legge de ut til høyere pris igjen.

Lenke til kommentar

Sliter med å få alchemy fra 585-600. Må ha golden lotus til alt. 1 stk koster 900g på AH her. Eller transmute dritskjeldne mining bars. Har bare sett Golden lotus noder 3 ganger siden jeg starta Pandaria, nå er jeg 88.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Sliter med å få alchemy fra 585-600. Må ha golden lotus til alt. 1 stk koster 900g på AH her. Eller transmute dritskjeldne mining bars. Har bare sett Golden lotus noder 3 ganger siden jeg starta Pandaria, nå er jeg 88.

Samme hær. Plukket 4 lotus på flerfoldige timer men herbing.

Spawnraten er ekstremt lav, hvertfall i de sonene jeg har plukket i.

Kanskje flere lotus "nodes" i lvl 89-90 sonene?

Lenke til kommentar

Jeg gjorde det egentlig lett da jeg levla de siste 25 skillpointsa på alchemy på alten min. Først brukte jeg to spirit of harmony på å kjøpe 6 golden lotus, og så sendte jeg over en drøss med ghost iron bars fra en annen alt og transmuta disse til Trillion (Trillium?) Bars, og de siste to pointsa fikk jeg ved å transmute disse barene til LIving Steel. Tok ikke lange tiden, og kostet heller ikke mye.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...