Karbutar Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 Fordi folk er litt tette. Har solgt 450 BS pvp gear for rundt 70K gold i løpet av helga, der eg fekk 600-1500 pr del, men no er prisen nede i 300-500 pr del. I går gjekk prisen på hjelmen frå 1000- 450g pga ein spelar.. Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 Er vel ingen som har en steingammel account de ikke bruker som de kan gi vekk? Lenke til kommentar
wampster Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 Har en du kan få kjøpt billig, tror den har 3 eller 4 level 85 chars (rogue/mage/priest/paladin), husker ikke helt. Og noen level 70-85 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 Har en med endel pvp achives, rogue 85, priest 85. Sandstone drake og hog på rogue, og endel morsomme items på begge. Er vel 80 eller 85 pala på den også. Er gametime i noen mnd til på den. Skal ha litt for den, dog. Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 tenkte mer på det om kanskje noen hadde en 1-2 år gammel account som aldri ble brukt. En som jeg kunne ta scroll of ressurection på slik at jeg kunne spillt sammen med noen venner og spart noen hundrelapper Lenke til kommentar
reversfaen Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 Har noen andre noensinne blitt drept av sin Firewall? se combat-loggen i spoiler: Lenke til kommentar
Pop Skrevet 3. oktober 2012 Del Skrevet 3. oktober 2012 Er det bare hos meg eller har jeg virkelig kun 10 sek på å loote nå? Banker jeg løs på et par tre om gangen rekker jeg ikke loote andre enn siste kill.... er jo idiotisk. Lenke til kommentar
Holyashell Skrevet 3. oktober 2012 Del Skrevet 3. oktober 2012 Du har AoE looting, så når du looter en får du looten fra alle. 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 3. oktober 2012 Del Skrevet 3. oktober 2012 (endret) Er det bare hos meg eller har jeg virkelig kun 10 sek på å loote nå? Banker jeg løs på et par tre om gangen rekker jeg ikke loote andre enn siste kill.... er jo idiotisk. Reagerte på dette selv, men tror jeg kom frem til at når du looter den av mobsene, så looter du alle rundt deg :-) Fint om noen kan bekrefte. Edit: NVM, bekreftet ovenfor. Endret 3. oktober 2012 av Slettet+3165 Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 3. oktober 2012 Del Skrevet 3. oktober 2012 Da spør jeg, hvorfor er folk så idioter at de underpriser items med under halvparten av det de er verdt, når de lett selger for over det dobbelte?Fint.. Der tapte jeg over 1000g. bah Såvidt jeg vet, er dette noe alle de rikeste folka i WoW gjør. Undercutter kraftig, that is. Handler om å kontrollere markedet, selge fort og mye, osv.. 1 Lenke til kommentar
Theoneask Skrevet 3. oktober 2012 Del Skrevet 3. oktober 2012 Aoe looting er fantastisk som range iallefall. Føler eg sparer eit hav av tid når eg quester. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. oktober 2012 Del Skrevet 3. oktober 2012 Ja, jeg digger AoE-looting. Skulle bare ønske jeg kunne gjøre det med skinning også ... Kjedelig å fortsatt måtte flytte meg fra lik til lik. Ang. underkutting på AH, om jeg ser noe jeg har tenkt å selge ligge ute med en pris jeg vet folk flest ikke er villige til å betale, underkutter jeg ned til en pris jeg er garantert at jeg får solgt det til, dette kan selvfølgelig slå feil ved at flere gjør som meg og underkutter meg selv igjen, men det er ofte bare en sjanse man må ta. Etter en stund er det nede i en så lav pris at det ikke lønner seg, og da er det bare å vente litt, til du kan legge de ut til høyere pris igjen. Lenke til kommentar
Pop Skrevet 3. oktober 2012 Del Skrevet 3. oktober 2012 Du har AoE looting, så når du looter en får du looten fra alle. Ah, takk for oppklaring. Lenke til kommentar
Brotato Skrevet 3. oktober 2012 Del Skrevet 3. oktober 2012 (endret) Noen som kunne sendt en scroll of ressurection? PM Edit: Takk for responsen alle sammen Ser dessverre ut til at forrige gametime gikk noen dager over SoR grensa.. Endret 3. oktober 2012 av Piitb Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 3. oktober 2012 Del Skrevet 3. oktober 2012 fra 514 til 600 enchanting = 1500g. Seriøst blizzard? garantert 5 skill pr enchant? Lame. Jaja, da har jeg hvertfall makset enchanting. Mestringsfølelse = 0 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. oktober 2012 Del Skrevet 3. oktober 2012 (endret) Sliter med å få alchemy fra 585-600. Må ha golden lotus til alt. 1 stk koster 900g på AH her. Eller transmute dritskjeldne mining bars. Har bare sett Golden lotus noder 3 ganger siden jeg starta Pandaria, nå er jeg 88. Endret 3. oktober 2012 av Bytex Lenke til kommentar
El Fantasma Skrevet 3. oktober 2012 Del Skrevet 3. oktober 2012 Sliter med å få alchemy fra 585-600. Må ha golden lotus til alt. 1 stk koster 900g på AH her. Eller transmute dritskjeldne mining bars. Har bare sett Golden lotus noder 3 ganger siden jeg starta Pandaria, nå er jeg 88. Samme hær. Plukket 4 lotus på flerfoldige timer men herbing. Spawnraten er ekstremt lav, hvertfall i de sonene jeg har plukket i. Kanskje flere lotus "nodes" i lvl 89-90 sonene? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. oktober 2012 Del Skrevet 3. oktober 2012 Nei. Leste på wowhead at det spawner 2 golden lotus i hver sone, og respawner på en random node når de plukkes. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. oktober 2012 Del Skrevet 3. oktober 2012 Jeg gjorde det egentlig lett da jeg levla de siste 25 skillpointsa på alchemy på alten min. Først brukte jeg to spirit of harmony på å kjøpe 6 golden lotus, og så sendte jeg over en drøss med ghost iron bars fra en annen alt og transmuta disse til Trillion (Trillium?) Bars, og de siste to pointsa fikk jeg ved å transmute disse barene til LIving Steel. Tok ikke lange tiden, og kostet heller ikke mye. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå