Gjest Slettet+3165 Skrevet 26. september 2012 Del Skrevet 26. september 2012 Gosh, leveling er kjedelig, 4 bars ut i 85 -> logg av Lenke til kommentar
Josæjo Skrevet 26. september 2012 Del Skrevet 26. september 2012 noen andre som ikke får logget inn? kommer ikke inn på sida heller Lenke til kommentar
Schwarzwald Skrevet 26. september 2012 Del Skrevet 26. september 2012 Har ikke begynt å levle i MoP enda... skal gjøre meg ferdig med loremaster of Outland-achi'en først, så blir det MoP Da har det sikkert roa seg litt også, så det ikke blir så mange som skal gjøre samme quests som meg hele tida. Lenke til kommentar
IkkjeOleJørgen Skrevet 26. september 2012 Del Skrevet 26. september 2012 noen andre som ikke får logget inn? kommer ikke inn på sida heller Sliter med å logge på jeg også : ( finner ikke no info på nett heller. 1 Lenke til kommentar
IkkjeOleJørgen Skrevet 26. september 2012 Del Skrevet 26. september 2012 noen andre som ikke får logget inn? kommer ikke inn på sida heller Sliter med å logge på jeg også : ( finner ikke no info på nett heller. Fikk logget inn nå Lenke til kommentar
Tommyeen Skrevet 26. september 2012 Del Skrevet 26. september 2012 Stormscale er jo bare å glømme, huff. Noen som har en horde pvE realm å anbefale? Med mye aktivitet men ikke FORR mye? Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 26. september 2012 Del Skrevet 26. september 2012 Guilden puller Sha of Fear. Jeg hopper på flightpath men klikker på feil destinasjon. Jeg kommer frem, og hopper rett på FP til rett destinasjon. Jeg lander og ser Sha of Fear rett utenfor byen med 10% hp. Jeg mounter opp og løper mot han, mens jeg spammer en instant cast spell med lang range. Samme sekund som jeg er innen range, så dør han. Jeg får ikke kill. FML. Lenke til kommentar
Chrynarx Skrevet 26. september 2012 Del Skrevet 26. september 2012 (endret) Går det å sende Heirloomgear fra Horde til en alliance char så lenge de er på samme server og bruker? Endret 26. september 2012 av Chrynarx Lenke til kommentar
El Fantasma Skrevet 26. september 2012 Del Skrevet 26. september 2012 Guilden puller Sha of Fear. Jeg hopper på flightpath men klikker på feil destinasjon. Jeg kommer frem, og hopper rett på FP til rett destinasjon. Jeg lander og ser Sha of Fear rett utenfor byen med 10% hp. Jeg mounter opp og løper mot han, mens jeg spammer en instant cast spell med lang range. Samme sekund som jeg er innen range, så dør han. Jeg får ikke kill. FML. Den er litt sur!;-) Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 27. september 2012 Del Skrevet 27. september 2012 Jeg nådde ikke målet mitt om å bli 88,5 i går kveld. Trur jeg stoppet på rundt 88,2. Så jeg blir nok ikke level 90 i kveld, som jeg hadde håpet på. Må i tillegg være på skolen lenger enn normal i dag, så det blir ikke så mye spilling. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 27. september 2012 Del Skrevet 27. september 2012 På en måte frister å prøve mop men når jeg tenker litt hvordan det er in-game så frister det ikke lenger. Det er helt sikkert levling delen som gjør det, raiding frister, men men, GW2 for nå. Kanskje se litt på kungen streams, de er helt sikkert på raiding stadiet snart. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 27. september 2012 Del Skrevet 27. september 2012 Ja, jeg kjeder meg faktisk ganske mye når jeg levler. Føles som jobb. Men jeg må ha karakteren klar til onsdag neste uke, når det første raidet åpner. Det er da moroa begynner. Lenke til kommentar
Schwarzwald Skrevet 27. september 2012 Del Skrevet 27. september 2012 (endret) Forsøkte meg så vidt på å queste med min lvl85 i MoP i går. Mulig jeg er rar, men det er lenge siden jeg har kost meg så mye med WoW som akkurat da. Start-questene for lvl85 synes jeg de har klart veldig bra. EDIT: Jeg er imidlertid ingen raider, bare så det er sagt. Endret 27. september 2012 av Bergendahl Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 27. september 2012 Del Skrevet 27. september 2012 Jeg har brukt mesteparten av tiden på å spille Pokémon. Føler nesten ikke for å levle noen av charsa. Har heldigvis ikke noen hast. Skal bli 90 før Brewfest begynner, og det er det. Lenke til kommentar
KristineS Skrevet 27. september 2012 Del Skrevet 27. september 2012 Hehehe. Har gått myyye tid på pet battles her og. Morsomme greier gitt. Tror det er lenge siden jeg har dratt i land så mange achievments på så kort tid. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 27. september 2012 Del Skrevet 27. september 2012 http://www.warcraftpets.com/ Grei side for pet battles for de som ikke viste om den, under battle info står skillsene som de forskjellige kan lære Lenke til kommentar
Overguard Skrevet 27. september 2012 Del Skrevet 27. september 2012 Dinga 90 på release dagen med intens solo questing, hjernen min var helt toast etterpå, kjørte vel bare 2 dungeons. Jeg var veldig nervøs før jeg entret min første heroic, mtp cata release, der en heroic som regel var 2-3 timers wipefest 1 dag etter release. Men slik er det slettes ikke i MoP, er faktisk skuffet over hvor latterlig enkle HC's er.. Hvis dette også gjelder raids, så vil ikke dette spillet leve lenge, dessverre. (Har ikke spilt beta) Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 27. september 2012 Del Skrevet 27. september 2012 Det gjelder nok ikke raids. Jeg forventer samme nivå som i cata. Men Blizzard har gjort 5-mans enklere i MoP. Nå ligger de på nivå med WotLK, som Blizzard mener er mer riktig. Jeg er uenig. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 27. september 2012 Del Skrevet 27. september 2012 Dere glemmer at de har laget challenge mode for heroics nå, eller? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå