Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

3000 i kø på Sylvanas når eg prøvde i går, meh. Blir vel betre med tida.

Hørte det der. Snakket med flere som lurte på å transfere til Frostwhisper siden det ikke er noen kø der, og tydeligvis free ally transfer, siden horde:ally-ratioen er 10:1.

En eks-guildie av meg dinga 90 like etter midnatt, så vidt jeg vet, og en annen eks-guildie tar 85-90 i et sett sammen med to venner. De kjører hovedsaklig dungeons og sper på med quester. Galne mennesker, men det er vel som da vanilla kom. Folk tar seg fri fra skole og jobb for å bli førstemann og lignende. Så lenge jeg er 90 før Brewfest starter, skal jeg være fornøyd. :p

Lenke til kommentar

Vært borte ifra WoW i lang tid nå men ble så frista til å prøve igjen nå som denne tilleggspakka kom.

Og er utrolig hva Blizzard har gjort med art worken i spillet, løpe rundt på denne skilpadda var utrolig, musikken og lyd effektene er helt topp!

Men så raser alt nedover.....

Det å måtte lese quests og ikke få det formidlet slik nye mmo spill gjør gjorde meg klar over hvor bortskjemt dem av oss som spiller disse nye mmo spillene er. Der blir hvert oppdrag formidlet på en måte som gjør at du får med deg hva du skal gjøre.

Neste som slo meg var dette mana og hp systemet som Blizzard fortsatt bruker, jeg hadde helt glemt hvor kjedelig det var å måtte drive å fylle opp dette hele tiden. For det slipper en jo i dagens mmo spill...

Kamp animasjonene er fortsatt slik det var stort sett ifra starten av WoW men med noen nye spell animasjoner her å der, en står helt stille under kamp og jeg drev å trykte på bevegelses knappene for å dodge angrep men det hjelper ikke om du løper 1 mil i WoW du blir truffet uansett....det hadde jeg også helt glemt bort etter all denne tiden siden jeg sluttet å spille.

Monk klassen var ekstremt kjedelig synes jeg, er jeg den eneste? Jeg har kun fått han opp til lv 14 tror jeg det var men så lang er alle abilities ekstremt kjedelige og med kjedelige animasjoner.

Mye har skjedd i mmo sjangeren siden WoW kom og det er synd WoW ikke prøver å henge med, men grafikk stilen i MoP er helt nydelig og er grunnen til at jeg fortsatt kommer til å logge inn i noen dager til for å se litt mer hva grafikk avdelingen til Blizzard har fått til.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Questene er døfødte, blir altfor mye tekst å lese skal du ha en rød tråd igjennom det hele.

Dette gjør at questing, som er en stor del av leveling, blir dørgende kjedelig som allerede nevnt.

Ja det er kanskje kjedelig å gå tom for HP og mana når du spiller, men jeg syns det å faktisk ha mana gjør raids og dungeons mye kjekkere og gir en ekstra utfordring (du kan ikke spamme spells så fort de er av CD).

Combatsystemet til WoW er IMO det beste som er lagt i et MMO, og mye har nok med "lockon targeting".

Føler til tider i andre MMO at karakteren min bare springer rundt å veiver med armene uten at for mye skjer med fienden, noe som er kjedelig når alle spellsene dine er begrenset av CD. Det hele gjør at flyten i combat blir veldig bra.

Monk har jeg ikke prøvd, og har nok ikke planer om å gjør det heller ! :p

Endret av Slettet+3165
Lenke til kommentar

3000 i kø på Sylvanas når eg prøvde i går, meh. Blir vel betre med tida.

Hørte det der. Snakket med flere som lurte på å transfere til Frostwhisper siden det ikke er noen kø der, og tydeligvis free ally transfer, siden horde:ally-ratioen er 10:1.

En eks-guildie av meg dinga 90 like etter midnatt, så vidt jeg vet, og en annen eks-guildie tar 85-90 i et sett sammen med to venner. De kjører hovedsaklig dungeons og sper på med quester. Galne mennesker, men det er vel som da vanilla kom. Folk tar seg fri fra skole og jobb for å bli førstemann og lignende. Så lenge jeg er 90 før Brewfest starter, skal jeg være fornøyd. :p

Ah, frostwhisper. Gode minner fra den serveren, raida MC med The Relentless med min kjære resto druid.

Har ein 83 mage på talnivar som eg heller får spele på fram til kompisgjengen bestemmer seg for ein ny server, rekner med at dei også blir lei av kø.

Liker quester og lvling eg, har ingen hast med å bli topp level.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Leser dere quest text? :O

Jeg har ikke lest en quest text siden vanilla. Veit sjeldent grunnen til at jeg skal samle 8 bjørnerumper, men er det egentlig nødvendig?

Jeg leser ikke nei :tease: Med god grunn!

Lenke til kommentar

Ah, frostwhisper. Gode minner fra den serveren, raida MC med The Relentless med min kjære resto druid.

Har ein 83 mage på talnivar som eg heller får spele på fram til kompisgjengen bestemmer seg for ein ny server, rekner med at dei også blir lei av kø.

Liker quester og lvling eg, har ingen hast med å bli topp level.

Ah, The Relentless, that takes me back.

Hadde noen venner der i vanilla. Melon og Novastriker, om jeg ikke husker feil. Og sikkert flere også.

Ang. quest texts leser jeg de om jeg ikke har gjort questen før. Liker å vite hvorfor jeg gjør ting, samt at jeg er lore-buff. :p

Lenke til kommentar

Nå har jeg prøvd meg litt som Mistweaver, og det er jo litt gøy å være healer også. Men litt kjedelig å bare ha èn ordentlig healing-spell før lvl 30-ish, og merka at den (altså Soothing mist) ikke var nok når jeg prøvde å heale i Scarlet Halls (heter det ikke det mon tro...ny dungeon?) nå mens jeg er lvl 30.

En ting jeg lurer på; jeg har ikke spilt beta, men har lest at Chi wave ikke funka som den skulle i betaen. Men jeg syns ikke den gjør det nå heller, stemmer det? Jeg får ikke opp noen buff på de som blir truffet av den, og det ser ikke ut som den alltid "hopper" 7 ganger; mer et sted mellom 1-3. Noen andre som har prøvd seg som Mistweaver som har litt peiling? :blush:

Edit: dungeonen som blei litt "overveldende" heter Scarlet Monastery, men den hadde endret seg mye siden jeg var der sist. :)

Endret av Omicron2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...