KristineS Skrevet 25. september 2012 Del Skrevet 25. september 2012 Hurra for lite befolket server. Kom inn med en gang begge gangene jeg har starta opp i dag. Bare voldsomt med pandaren monks i startområdet Kanskje ikke så rart. Lenke til kommentar
Boris Yeltsin Skrevet 25. september 2012 Del Skrevet 25. september 2012 Enda ikke lagt meg... er halvveis til 89... ikke noe å skryte av, har questet med en kompis som der DØDS treig... Lenke til kommentar
Tommyeen Skrevet 25. september 2012 Del Skrevet 25. september 2012 Hvem er Athene?? Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 25. september 2012 Del Skrevet 25. september 2012 Hvem er Athene?? Jøss. Jeg pleier ikke bry meg om slike folk men til og med jeg vet hvem Athene er. 1 Lenke til kommentar
Tommyeen Skrevet 25. september 2012 Del Skrevet 25. september 2012 Jo men har ikke fått med meg hvem han er, men regne med han er en som bestandig har world firsth osv? Lenke til kommentar
Akse Skrevet 25. september 2012 Del Skrevet 25. september 2012 Jo men har ikke fått med meg hvem han er, men regne med han er en som bestandig har world firsth osv? Nei. Han er bare wowkjendis. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 25. september 2012 Del Skrevet 25. september 2012 Han er YouTube-mann med alt for mange subscribers. Ufyselig type. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 25. september 2012 Del Skrevet 25. september 2012 Veldig bipolar type i hvert fall, i det ene øyeblikket er han klein og brøler "DA GAIMZ" og i det andre øyeblikket snakker han rett inn i kamera i svart-hvitt og forteller om "dem kids" som trenger penger... Lenke til kommentar
fenele Skrevet 25. september 2012 Del Skrevet 25. september 2012 Han er YouTube-mann med alt for mange subscribers. Ufyselig type. Jellyhater? Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 25. september 2012 Del Skrevet 25. september 2012 Jellyhater?Skulle gjerne vært rik og berømt og levd på YouTube-cash, men det endrer ikke mitt synspunkt at jeg synes fyren er ekkel. Lenke til kommentar
fenele Skrevet 25. september 2012 Del Skrevet 25. september 2012 Obv vet du ikke forskjellen mellom hans "Athene" karakter og hans IRL karakter. For 4-5 år siden lagde han YT filmer med sin karakter Athene der han hevder han er verdens beste Paladin. Mange var/er tydeligvis sjalu på hans fiksjonkarakter og har i 5 år spammet hatecomments. Det siste året har vi sett hans IRL karakter mer og han har lagd content der han blant annet drar på spillmesser, intervjuer folk og lager filmer/streaming for veldedighet. Han har også TTTT movement som har gjort mye bra for YT community. Hvis du ikke liker hans "Athene" karakter, fair enough men han gjør/har gjort mye bra for community. Og det er ikke noe som er mer moro enn å lese hatecomments fra jellyhaters på YT 1 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 25. september 2012 Del Skrevet 25. september 2012 La oss ikke gjøre dette til Athene-tråden, da. Lenke til kommentar
Everket Skrevet 25. september 2012 Del Skrevet 25. september 2012 (endret) Veldig bipolar type i hvert fall, i det ene øyeblikket er han klein og brøler "DA GAIMZ" og i det andre øyeblikket snakker han rett inn i kamera i svart-hvitt og forteller om "dem kids" som trenger penger... Jeg har aldri sett athene, men det går vel litt på at han faktisk spiller en viss rolle når han er på cam. Likt som TotalBiscuit har en slags character når han lager videor. Han er jo litt annerledes i rl, det merker man fort viss han har følgt fyren siden wowradio dagene Jeg ser ingen vits i og kalle noen ditt eller datt, basert på hvordan personen er i underholdning videoer eller for den sak skyld twitter. Det jeg vet er at Athene har gjort mer veldedighet en noen av oss tilsammen. Som jo kanskje bør gi han ørlite respekt, selv om jeg aldri har sett noe fyren har gjort. Endret 25. september 2012 av Everket Lenke til kommentar
Boris Yeltsin Skrevet 26. september 2012 Del Skrevet 26. september 2012 Ding! lvl 89! Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 26. september 2012 Del Skrevet 26. september 2012 Fikk realm first druid klokka 21.30 eller noe sllikt på Hellscream etter noen nervepirrende siste 5 timer! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 26. september 2012 Del Skrevet 26. september 2012 Jeg kom aldri inn igår :-) Får ikke byttet server heller, pga. jeg er kaptein på arenalaget, FML Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 26. september 2012 Del Skrevet 26. september 2012 Jeg skulle legge meg tidlig i går kveld, men ble sittende til klokken fire på grunn av "skal bare ..."-mentaliteten min. Var hardt å stå opp i morges, kan man si, men jeg kom meg i det minste til the Vale og hovedbyen, og så gjorde jeg sjakktrekket å starte på cooking specializations og Tillers. Føler meg så smart her jeg sitter og gjesper kjeven ut av ledd. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 26. september 2012 Del Skrevet 26. september 2012 Flere i guilden var level 90 før jeg i det hele tatt startet å spille. Nå er jeg snart level 87. Målet for i kveld er 88,5. Så ding på torsdag. Lenke til kommentar
Lovegame Skrevet 26. september 2012 Del Skrevet 26. september 2012 Kom meg ikke inn på Stormscale i går ettermiddag/kveld. Har cirka 2 mill xp på en char på Emerald dream, dats iet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå