Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Samme tullet? Har fungert som fjell for meg, min Pandaren Monk Mistweaver er nå level 20 og jeg tar dermed kvelden, har fungert overraskende bra og til tross for fullstappet 1-12 Pandaren startområde så var så godt som samtlige quests og scaling langt opp såpass godt at det ble svært lite nede tid og irritasjon rundt det hele og ytelsen til serveren var nærmest sjokkerende bra med tanke på hvor fullstappet det var med spillere på Kazzak.

Eneste jeg har å utsette på lanseringen til nå er at NPC'en for Dragon Turtle Mounts i Orgrimmar ikke er å finne noe sted så det ser ut som jeg må klare meg uten mount til noen får fikset det...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Ingen som har blitt 90 enda? er jo snart gått 11 timer jo.

Tsk tsk

Nærmer seg nok, ingen som vett hvordan blant annet Athene ligger an?

Sist gang tok det vel rundt 12-13 timer :)

Edit: oh, nvm

Endret av Slettet+3165
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Rogue, paladin eller priest...

Heller mot rogue, selv om det virker kjedelig i PVE, ettersom det er lettest å vedlikeholde med kun "1 gear".

Har ikke den tiden til spilling som før :tease:

Lenke til kommentar

Er akkurat ferdig med å spille! hadde jo ca 2-3 TIMER downtime på kazzak! farmet kun instances til 86 da det ikke var råd å få questa den dritt! så var det litt questing og ganking fra 86-87, er nå ca 30-40% på vei mot 88, er virkelig ikke noen hardcore levler av noe slag så her har det bare gått i chill med LAN/skype med venner :) men nå popper jeg meg noen hodeverktabletter og sover 1 time eller 3! Shutdown i hjernebarken av all tittinga på skjermen!

Kos dere videre :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...