Gjest Slettet+3165 Skrevet 24. september 2012 Del Skrevet 24. september 2012 Jeg hoppet over release av Cataclysm også, var ikke direkte imponert etter å ha beta-testet. Nå vett jeg ikke lenger om jeg har muligheten til å ta meg tid, for spennende høres det ikke akkurat ut heller. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 24. september 2012 Del Skrevet 24. september 2012 Da var proviant for 30+ timer gaming innkjøpt og klargjort, hardcore lvling i natt! Ikkje få meg heilt nostalgisk, her. Får berre nytte denne anledninga til å ønskje dei som framleis skal kaste seg på lykke til og god levling. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 24. september 2012 Del Skrevet 24. september 2012 Føltes veldig bakvendt å kansellere abonnementet mitt idag, men ser ikke poenget med å la det løpe når vi ikke har så mye ekstra penger å bruke på expansion til begge to med det første. Gidder hvertfall ikke spille uten expansion . Kommer til å kjøpe så fort jeg kan, kanskje etter bursdagen min i oktober. Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 24. september 2012 Del Skrevet 24. september 2012 Kjenner jeg begynner å glede meg nå, alltid like fett å levle om kapp med kompiser på release, sugen expansion eller ei! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-ZQr2eN Skrevet 24. september 2012 Del Skrevet 24. september 2012 Hopper i seng nå, stå opp kl 1 og spille til jobb Lenke til kommentar
Holyashell Skrevet 24. september 2012 Del Skrevet 24. september 2012 Er veldig klar for å nå 90. MoP er den ekspansjonen som har hatt flest ting jeg har sett frem til. Liker endringene gjort for de klassene jeg spiller mest, og dungeon challenges har gode muligheter til å bli bra. Mat er ordnet og mikrobølgeovnen står og venter på å jobbe. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 24. september 2012 Del Skrevet 24. september 2012 Jeg er raka fant og får ikke råd til exp. Så jeg bare kansellerte hele abonnementet mitt, så får jeg se om jeg gidder å kjøpe MoP når jeg har litt mer penger. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 24. september 2012 Del Skrevet 24. september 2012 MoP er kjøpt og betalt for lenge siden. Jeg må uheldigvis opp tidlig hver dag, så jeg får nok ikke spilt noe særlig i kveld/natt. Jeg får vente til i morgen. Lenke til kommentar
Daxen Skrevet 24. september 2012 Del Skrevet 24. september 2012 Hadde full kontroll på Cata launch og lvlet vel til 85 på 16 timer men nå har jeg hatt 1 års pause og jeg er ganske usikker på hvor jeg skal dra osv når MOP launcher. Har ikke satt meg inn i zonene som jeg gjorde på lvl 80 med f.eks Yogcast sine videoer/playtrough fra Cata Beta. Noen som har en link til lignende side/youtube for MoP? Lenke til kommentar
KristineS Skrevet 24. september 2012 Del Skrevet 24. september 2012 Her har cdon vært treige, så MoP er nok her i morgen. Men uansett ikke no krise da jeg spiller ekstemt casual og ikke har noe stress med å komme på makslevel. Mainen min er tross alt ikke på mer enn 73 foreløpig Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 24. september 2012 Del Skrevet 24. september 2012 heldigvis sykmeldt til og med i morgen så blir levling i natt.. pewpew Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 24. september 2012 Del Skrevet 24. september 2012 Går utifra de fleste av dere følger med her allerede...men just in case here you go. 1 Lenke til kommentar
Boris Yeltsin Skrevet 24. september 2012 Del Skrevet 24. september 2012 http://www.youtube.com/user/WorldofWarcraft/live FOR THE HORDE! Lenke til kommentar
Gjest Harley Quinn Skrevet 24. september 2012 Del Skrevet 24. september 2012 MPX rota det til her, men det gjør ikke noe for da kan jeg jo fortsatt lvl pet battles Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 24. september 2012 Del Skrevet 24. september 2012 Hvorfor ikke bare bestille via Blizzard? Lenke til kommentar
Pilkern Skrevet 24. september 2012 Del Skrevet 24. september 2012 Må vi relogge kl 00.00 for å få tilgang på questet til Pandaria osv? Lenke til kommentar
fenele Skrevet 24. september 2012 Del Skrevet 24. september 2012 Man trenger ikke å relogge kl 00 for å begynne med questing. Lenke til kommentar
Holyashell Skrevet 24. september 2012 Del Skrevet 24. september 2012 Trenger ikke relogge før 90... Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 24. september 2012 Del Skrevet 24. september 2012 Jeg logget inn klokken 18.00, bare for å idle og sikre meg en plass i køen. Har ikke hørt om noen store køproblemer enda, men bedre føre var. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 24. september 2012 Del Skrevet 24. september 2012 Har vell vært kø på Outland siden klokka 21:00-ish, og nå er det kø på Blackrock, Kazzak (spiller her selv) og Sylvanas også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå