wampster Skrevet 23. september 2012 Del Skrevet 23. september 2012 Det er ingen bestemt rotation i PvP. Alt er situasjonsbetinget. Det gjelder å se frem i tid, hva motstanderen kommer til å gjøre etc. Det er selvfølgelig et par spells som er bedre å bruke enn andre. Har dessverre ikke spilt mage så mye i PvP selv, kun war/pala/rogue/priest. Som mage er noe av det viktigste å klare å holde avstand til target(s), ihvertfall melee. Mot andre castere er smart bruk av cs hendig. Lenke til kommentar
Dingdongdata Skrevet 23. september 2012 Del Skrevet 23. september 2012 Noen som vet om jeg kan race change Draenei Shaman min til Pandaren kl 00:00 tirsdag? Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 23. september 2012 Del Skrevet 23. september 2012 Er vell normalt litt delay på race change osv ved ny expansion? Lenke til kommentar
Dingdongdata Skrevet 23. september 2012 Del Skrevet 23. september 2012 Tviler egentlig på det. Det er jo en stor sjanse for å håve inn masse penger for folk som vil være en Pandaren. Men er usikker. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 23. september 2012 Del Skrevet 23. september 2012 Så vidt jeg husker så kunne du race change i starten av Cataclysm, men ikke til Worgen eller Goblin (?) Lenke til kommentar
Felhart Skrevet 23. september 2012 Del Skrevet 23. september 2012 Er rimelig sikker på at du kunne skifte rase i løpet av første dagen. Var mange level 85 worgens for "tidlig" Lenke til kommentar
gretema Skrevet 23. september 2012 Del Skrevet 23. september 2012 Søk etter "Repair.exe". Den ligger i X:\Program Files ((x86))\World of Warcraft. den er ikke der, har søkt hele pc men nope, ingen repair.exe ???? har det noe å si at jeg var midt i nedlastningen av den nye pach'n når PC' slo seg av pga lite strøm? må jeg installere Wow på nytt igjen? Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 23. september 2012 Del Skrevet 23. september 2012 Er rimelig sikker på at du kunne skifte rase i løpet av første dagen. Var mange level 85 worgens for "tidlig" Jeg kan bekrefte dette. Man kan race change til pandaren allerede første dag. Jeg har allerede betalt. Blizzard legger ikke inn noen restriksjoner denne gangen. RaF er også mulig, og veldig mange monk-spillere har 80 grant-a-levels klare. Så vi får nok se level 90 monks på dag 1. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 23. september 2012 Del Skrevet 23. september 2012 Trodde man ikke kunne racechange før det var en world first i den nye racen? Lenke til kommentar
fenele Skrevet 23. september 2012 Del Skrevet 23. september 2012 (endret) Søk etter "Repair.exe". Den ligger i X:\Program Files ((x86))\World of Warcraft. den er ikke der, har søkt hele pc men nope, ingen repair.exe ???? har det noe å si at jeg var midt i nedlastningen av den nye pach'n når PC' slo seg av pga lite strøm? må jeg installere Wow på nytt igjen? Avinnstaler og innstaller på nytt du så slipper du noe tull med filene. Og sett i strømkabelen når du driver med sånt Endret 23. september 2012 av eleNef Lenke til kommentar
DontTouchMyPhone Skrevet 23. september 2012 Del Skrevet 23. september 2012 Det går an å laste ned repair.exe filen om man mangler den, bare å søke på google. Den hjalp ikke meg da jeg trengte den, men kanskje verdt et forsøk? Lenke til kommentar
gretema Skrevet 23. september 2012 Del Skrevet 23. september 2012 Det går an å laste ned repair.exe filen om man mangler den, bare å søke på google. Den hjalp ikke meg da jeg trengte den, men kanskje verdt et forsøk? Tusen takk for tipset men den kunne ikke reparere, Så nå er det bare å avinstallere og installere igjen da.. og informere resten av familen om at PC kontakten ikke skal røres, uansett hvor påtrengnede støvsuging må være Lenke til kommentar
Sargeras Skrevet 24. september 2012 Del Skrevet 24. september 2012 Gleder meg til ikveld! Blir gamings hele natta. 1 Lenke til kommentar
DontTouchMyPhone Skrevet 24. september 2012 Del Skrevet 24. september 2012 Noen som har prøvd seg som Mistweaver mens man levler solo pve; altså som healer i dungeons mens man quester pve? Har litt lyst til å prøve healerspec, men det må funke mens jeg quester også, det er derfor jeg spør. Fungerer det greit til solo pve? Lenke til kommentar
Petter Skrevet 24. september 2012 Del Skrevet 24. september 2012 Begynne med wow igjen? Har ikke spilt siden vi fullførte DS hc for gud vet hvor lenge siden. Kommer mop til å bli noe artig? Lenke til kommentar
Hofer Skrevet 24. september 2012 Del Skrevet 24. september 2012 Jeg har trua på MoP. Gjenstår å se om jeg får rett Kom tilbake for en uke siden for å forberede meg på det, og gleder meg til imorgentildig! Lenke til kommentar
Licht Skrevet 24. september 2012 Del Skrevet 24. september 2012 It's the weirdest thing, første WoW-expansion eg ikkje kjem til å kjøpe og reaktivere for. Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 24. september 2012 Del Skrevet 24. september 2012 (endret) It's the weirdest thing, første WoW-expansion eg ikkje kjem til å kjøpe og reaktivere for. Samme her. Om ikke hele vennegjengen gjør det først. Da må jeg vel hive meg med. Endret 24. september 2012 av PantZman Lenke til kommentar
Boris Yeltsin Skrevet 24. september 2012 Del Skrevet 24. september 2012 Da var proviant for 30+ timer gaming innkjøpt og klargjort, hardcore lvling i natt! Lenke til kommentar
Petter Skrevet 24. september 2012 Del Skrevet 24. september 2012 Har gjort det de 3 siste jeg også, men blir ikke sånn denne gangen. Litt problematisk med jobb osv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå