wampster Skrevet 10. september 2012 Del Skrevet 10. september 2012 Tenker jeg tar en titt på Assassination (er det ikke det det heter), satser på det er litt mer gøy enn combat. Krysser det jeg har... Si ifra hva du synes da :-) Lenke til kommentar
DontTouchMyPhone Skrevet 10. september 2012 Del Skrevet 10. september 2012 Liker Assassination bedre enn combat; gjør ørlitt mer skade (antakelig fordi jeg liker "rotasjonen" bedre, ikke nødvendigvis fordi det er et bedre spec), og syns jeg generelt venter mindre på at abilities skal kunne brukes. Så jepp, går for Assassination! Lenke til kommentar
Rinoa Heartilly Skrevet 10. september 2012 Del Skrevet 10. september 2012 Liker Assassination bedre enn combat; gjør ørlitt mer skade (antakelig fordi jeg liker "rotasjonen" bedre, ikke nødvendigvis fordi det er et bedre spec), og syns jeg generelt venter mindre på at abilities skal kunne brukes. Så jepp, går for Assassination! Assassination gjør, for øyeblikket, signifikant mer skade enn de andre Rogue speccene. Det Assa gjør forøvrig og mer skade enn det meste generelt sett. Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 Er det en god grunn til at man ikke ser mange dwarf rogues? Bare for moro skyld kunne jeg tenkt meg å lage en female dwarf rogue; det tror jeg ikke jeg har sett noen gang. Stoneform er vel ok, og jeg spiller kun PvE, så veit ikke hvor mye race-abilities har å si da? Det jeg syns er litt snodig, er at ofte i slike diskusjoner så ender man opp med at man skal ta den racen man liker best osv., uavhengig av race-specials; likevel er det nær sagt ingen (så langt jeg har sett i allefall) som velger dwarf rogue. Man skulle tro at det jevner seg ut litt mer enn det ser ut til å gjøre dersom det ikke er noe spesielt som taler imot valget. Expertise er bra det, men s¨mye bedre? Tenker kanskje jeg vil få noen kommentarer angående race-valget, særlig om jeg ikke gjør dps`en jeg bør...men hadde jo vært litt moro... Jeg har en level 85 Dwarf Female Rogue som jeg lagde rundt TBC en gang. Mista litt av sjarmen etter at sex/race/faction-change kom. Lagde egentlig karakteren bare fordi det var liksom THE Underdog av klasse/rase-komboer. Fikk noen kommentarer opp igjennom. Lenke til kommentar
wampster Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 Har human rogue jeg, hatt helt siden tbc, og er meget pvp orientert så ble glad da de omgjorde racial til det den er nå. :-) Har sluttet å spille for en stund siden dog, så blir nok ikke noe MoP på meg. Noen som er interessert i å kjøpe? (er det lov å spørre om det her?) Har 400ilvl pvp gear og 395ish ilvl pve gear med enchants etc og ca 30k gull og litt div i bank/alts. Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 12. september 2012 Del Skrevet 12. september 2012 Hva i svarte skjedde med retri pala etter updaten?? gjør jo ikke en dritt damage!!! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 12. september 2012 Del Skrevet 12. september 2012 Jeg vet nå ikke det. Jeg synes jeg gjør bedre damage nå enn før patchen. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 12. september 2012 Del Skrevet 12. september 2012 Ja, vi har en retribution paladin som banker oss alle etter patchen. 1 Lenke til kommentar
KristineS Skrevet 12. september 2012 Del Skrevet 12. september 2012 Synes retri palan min og har fungert bra etter patchen. Har ikke spilt mye på den, men mindre damage gjør den ihvertfall ikke. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 12. september 2012 Del Skrevet 12. september 2012 Vi prøvde oss på DS HC uten debuff i kveld. Men Madness var mer eller mindre umulig, så vi måtte ta han på normal. Corrupted Blood er nå immune mot nesten all form for slows, så vi klarte rett og slett ikke å drepe de. Når vi wipa hadde DW mer health enn når hodet hans detter ned. Etter 5.0.4 er det nok "meningen" å bruke 35% debuffen. Quoter meg selv for å si at dette er nå fikset. Bloods kan igjen bli slowed. Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 12. september 2012 Del Skrevet 12. september 2012 Jeg vet nå ikke det. Jeg synes jeg gjør bedre damage nå enn før patchen. Hmm rart får grisebank av alle etter den nye patchen Lenke til kommentar
Rinoa Heartilly Skrevet 12. september 2012 Del Skrevet 12. september 2012 Ret paladinen i guilden min er oppe i 110-130k burst med Bloodlust oppe i starten ev bosser, så alt for dårlig kan det da ikke være. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 13. september 2012 Del Skrevet 13. september 2012 Det kan jeg ikke noe om. Har prøvd å holde meg unna siden vanilla, unntatt for irriterende achievements. Lenke til kommentar
Hofer Skrevet 15. september 2012 Del Skrevet 15. september 2012 Nå kommer spørsmålet. Rogue, PvP. Hva har forandret seg i MoP? Er fortsatt sub det beste for pvp? Har hatt en pause på noen måneder nå, kom tilbake igår å ble mindblown av det nye talentsystemet haha. Så jeg lurer egentlig på om jeg skal fortsette som sub i PvP Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 17. september 2012 Del Skrevet 17. september 2012 Nå kommer spørsmålet. Rogue, PvP. Hva har forandret seg i MoP? Er fortsatt sub det beste for pvp? Har hatt en pause på noen måneder nå, kom tilbake igår å ble mindblown av det nye talentsystemet haha. Så jeg lurer egentlig på om jeg skal fortsette som sub i PvP Etter sist patch så er det mange som har gått over til assi i PVP faktisk, pga. av dmg'en til mutilate. Lenke til kommentar
Braindawg Skrevet 17. september 2012 Del Skrevet 17. september 2012 Testa 79 roguen min i går som assassination, fantastisk artig å stunlock drepe folk med bleed/poison. Ellers merka jeg at arms pvp warrioren min gjør mer damage og tåler mer. Lenke til kommentar
Lovegame Skrevet 17. september 2012 Del Skrevet 17. september 2012 Da har jeg spilt i et par uker(?) lvlet en warrior til 85, og skaffet meg 385 ilvl. Gjør rundt 30k dps som fury i dungeons. Sykt! Lenke til kommentar
Braindawg Skrevet 18. september 2012 Del Skrevet 18. september 2012 Går ekstremt fort å geare opp nå, lvla en spriest til 85 og det tok 3 timer played fra ilvl 305 til 372. Kjøpte bare 3 ilvl 377 items for å entre hc og deretter gikk det rimelig fort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå