Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Liker Assassination bedre enn combat; gjør ørlitt mer skade (antakelig fordi jeg liker "rotasjonen" bedre, ikke nødvendigvis fordi det er et bedre spec), og syns jeg generelt venter mindre på at abilities skal kunne brukes. Så jepp, går for Assassination! :)

Assassination gjør, for øyeblikket, signifikant mer skade enn de andre Rogue speccene. Det Assa gjør forøvrig og mer skade enn det meste generelt sett.

Lenke til kommentar

Er det en god grunn til at man ikke ser mange dwarf rogues? Bare for moro skyld kunne jeg tenkt meg å lage en female dwarf rogue; det tror jeg ikke jeg har sett noen gang. Stoneform er vel ok, og jeg spiller kun PvE, så veit ikke hvor mye race-abilities har å si da? :blush:

Det jeg syns er litt snodig, er at ofte i slike diskusjoner så ender man opp med at man skal ta den racen man liker best osv., uavhengig av race-specials; likevel er det nær sagt ingen (så langt jeg har sett i allefall) som velger dwarf rogue. Man skulle tro at det jevner seg ut litt mer enn det ser ut til å gjøre dersom det ikke er noe spesielt som taler imot valget. Expertise er bra det, men s¨mye bedre? Tenker kanskje jeg vil få noen kommentarer angående race-valget, særlig om jeg ikke gjør dps`en jeg bør...men hadde jo vært litt moro... :)

Jeg har en level 85 Dwarf Female Rogue som jeg lagde rundt TBC en gang. Mista litt av sjarmen etter at sex/race/faction-change kom.

Lagde egentlig karakteren bare fordi det var liksom THE Underdog av klasse/rase-komboer. Fikk noen kommentarer opp igjennom.

Lenke til kommentar

Har human rogue jeg, hatt helt siden tbc, og er meget pvp orientert så ble glad da de omgjorde racial til det den er nå. :-) Har sluttet å spille for en stund siden dog, så blir nok ikke noe MoP på meg.

Noen som er interessert i å kjøpe? (er det lov å spørre om det her?) Har 400ilvl pvp gear og 395ish ilvl pve gear med enchants etc og ca 30k gull og litt div i bank/alts.

Lenke til kommentar

Vi prøvde oss på DS HC uten debuff i kveld. Men Madness var mer eller mindre umulig, så vi måtte ta han på normal. Corrupted Blood er nå immune mot nesten all form for slows, så vi klarte rett og slett ikke å drepe de. Når vi wipa hadde DW mer health enn når hodet hans detter ned. Etter 5.0.4 er det nok "meningen" å bruke 35% debuffen.

Quoter meg selv for å si at dette er nå fikset. Bloods kan igjen bli slowed.

Lenke til kommentar

Nå kommer spørsmålet. Rogue, PvP. Hva har forandret seg i MoP? Er fortsatt sub det beste for pvp?

Har hatt en pause på noen måneder nå, kom tilbake igår å ble mindblown av det nye talentsystemet :p haha. Så jeg lurer egentlig på om jeg skal fortsette som sub i PvP :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Nå kommer spørsmålet. Rogue, PvP. Hva har forandret seg i MoP? Er fortsatt sub det beste for pvp?

Har hatt en pause på noen måneder nå, kom tilbake igår å ble mindblown av det nye talentsystemet :p haha. Så jeg lurer egentlig på om jeg skal fortsette som sub i PvP :)

Etter sist patch så er det mange som har gått over til assi i PVP faktisk, pga. av dmg'en til mutilate.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...