Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Jeg har hatt en dwarf rogue i 7 år nå, og jeg elsker den. :D

Men så igjen, jeg liker jo også female dwarves, så jeg er sikkert ekskludert fra det hele.

 

Trodde FW pleide være grei jeg. Merkelig at AH der er dødt.

Ja, det pleide, men så kom sommeren og folk falt fra. Serveren er low pop i disse dager, men håper det bedrer seg når MoP slippes.

Sånn ellers håper jeg på cross realm AH en gang i fremtida. Det hadde vært fantastisk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vi prøvde oss på DS HC uten debuff i kveld. Men Madness var mer eller mindre umulig, så vi måtte ta han på normal. Corrupted Blood er nå immune mot nesten all form for slows, så vi klarte rett og slett ikke å drepe de. Når vi wipa hadde DW mer health enn når hodet hans detter ned. Etter 5.0.4 er det nok "meningen" å bruke 35% debuffen.

Endret av Skurupu
Lenke til kommentar

Noen som vet om noen gode private World of Warcraft servere? Har spilt litt på WoW-One sin Warsong server som er en Vanilla patch 1.12.1 server med 12x EXP og droprate og har storkost meg, men dessverre så ser det ut som både nettsidene og serveren sliter noe voldsomt med DDOS angrep så det er ikke så lett å få spilt på den for øyeblikket.

 

 

Kunne tenkt meg å finne en annen like god, om ikke bedre private server som baserer seg på vanilla som jeg kan svippe innom innimellom når jeg er smålei live serverne.

Lenke til kommentar

Har det NOE SOM HELST for seg å farme heroics for litt 397gear og evt. LFR for 384 om jeg gjør det kun for leveling? Eller vil jeg bytte det ut innen en time, eller går det til 86-87 før jeg bytter ut det? I Cata brukte jeg jo Heroic ICC ret-gearet mitt en liten stund før det gikk ut på dato.

 

Det har ingenting for seg.

Lenke til kommentar

Jeg har satt meg som mål å få èn av hver klasse opp til lvl 85 før MoP er ute. Nå har jeg igjen roguen på lvl 70, men syns det er gudsjammerlig kjedelig å spille combat nå. Jeg har spurt før endringene, men spør igjen nå; er ett av de andre speccene en smule morsomt å spille? Noen av dem som går litt smooth, så man får en grei rotasjon uten å ergre seg over å vente på points? Jeg er forøvrig ikke så veldig glad i stealth, så avhengighet av det er jo i grunn litt dumt, og var en av grunnene til at jeg valgte combat da jeg starta den opp (+grei dps i dungeons da...). Noen som har noen tips til alternativt spec, som har et par gram "fun" i seg...? :)

Lenke til kommentar

jeg levlet som muti fra 70-80 og 80-85. var gøy og megaraskt. får sånn 20% mer crit chance pr opener, og åpner man med ambush er man nesten ferdig på mobben så da går det raaaaskt å grinde ihvertfall.

men er jo en stund siden, og en stund siden jeg har spilt, så vet ikke om det er like bra fortsatt. tror da jeg levlet så levlet jeg raskere enn combat

 

edit. så først nå at du ikke var glad i stealth, kan også bare begynne med en muti, med ålreit gear har man med bonusen fra talent sikkert 70-80% crit på opener, så blir mye dmg uansett hvilket attack du bruker, og parret med recoup så trenger du vel ikke tenke på health heller. det måtte jeg da jeg levlet, men gikk megaraskt likevel (nå hadde jeg nesten BiS gear hver gang jeg levlet riktignok)

Endret av wampster
Lenke til kommentar

Send meg en PM med mailadr deres så kan dere få 7 dagers gratis playtime samt evt gratis transfer til serveren jeg er på. Er på Kazzak PvP, som er den mest populære i Europa ( tror jeg :p ). Du kan også få en character automatisk opp til lvl 80 ønsker du dette.

 

Les her hvis du er usikker på om du kan benytte deg av dette : http://eu.battle.net...esurrection-faq

Endret av duppsko
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...