Gjest Slettet+3165 Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 GW2 falt kanskje ikke så mye i smak som jeg hadde trodd, muligens feil profession, men for ork å begynne med ny igjen (hater å levle). Store spørsmålet er hvorvidt jeg nå skal ta opp igjen paladinen, roguen eller priesten Lenke til kommentar
Holyashell Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 Godt å få bekreftet at jeg ikke kommer til å bruke tid på WoW denne vinteren. Ja, det er trist, men tiden da mage kunne regjere med to knapper er nok forbi. Lenke til kommentar
Lovegame Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 Godt å få bekreftet at jeg ikke kommer til å bruke tid på WoW denne vinteren. Ja, det er trist, men tiden da mage kunne regjere med to knapper er nok forbi. Hva bruker arc mages nå da? Lenke til kommentar
Holyashell Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 Godt å få bekreftet at jeg ikke kommer til å bruke tid på WoW denne vinteren. Ja, det er trist, men tiden da mage kunne regjere med to knapper er nok forbi. Hva bruker arc mages nå da? Det er vel frost som er tingen for tiden, og allerede som level 76 bruker min frost mage 5 knapper under en bossfight. Noe som er helt på grensen, men det går så vidt. Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 Dooooog.. Jeg likte hvordan noen klasser brått kan skifte spec på farta. Som f.eks dps druid som brått kan heale noe ekstremt (hvis jeg forsto min kollega rett) Så for meg noen artige bosskamper hvis det blir nødvendig. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 I min erfaring er fire fortsatt best. Men beta-clienten oppdateres fortsatt, så vi får vente å se til 25. september. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 Så ... Forsvant head enchants med 5.0.4, eller er jeg bare blind? Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 Fra patch notes: Enchants that modify the gear in your head slot have been removed from the game. This includes older head enchants of every type. Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 (endret) Ntåå, det var jo en egen sjarm ved å farme rep til head enchants Etter å ha lest det dere har skrevet om talents så er jeg forsåvidt enig.. Selv om det var gøy å finne det beste buildet ved hjelp av f.eks dps meter og prøving evt. feiling Endret 4. september 2012 av Kjetil_90 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 Hmm. Oh well. Merkelig nok har jeg fortsatt head enchants på gammelt gear. Ja ja, en mindre ting å finne da. Større problemer å finne en meta gem på AH i disse dager. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 Hva slags bakevjerealm er det du er på egentlig? WoW sitt svar på Nord-Trøndelag? Lenke til kommentar
Holyashell Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 Hei hei... Ikke noe galt med Nord-Trøndelag! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 Hva slags bakevjerealm er det du er på egentlig? WoW sitt svar på Nord-Trøndelag? Frostwhisper. Kjøpte WoW og lagde char her den dagen realmet ble laget. 12. april 2005 eller noe i den duren. En fredag. Klokken 17:00, om du skal ha alle nøyaktighetene. Og Nord-Trøndelag er fantastisk. Mye bedre enn Oslo eller Sør-Trøndelag. Kan selvfølgelig ikke måle seg med Rogaland, men ... Usikker på om jeg liker Nord-Trøndelag bedre enn Hordaland vel og merke. Litt skeptisk i grunn. 1 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 Trodde FW pleide være grei jeg. Merkelig at AH der er dødt. Lenke til kommentar
DontTouchMyPhone Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 (endret) Er det en god grunn til at man ikke ser mange dwarf rogues? Bare for moro skyld kunne jeg tenkt meg å lage en female dwarf rogue; det tror jeg ikke jeg har sett noen gang. Stoneform er vel ok, og jeg spiller kun PvE, så veit ikke hvor mye race-abilities har å si da? Endret 5. september 2012 av Omicron2 Lenke til kommentar
Akse Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 Er det en god grunn til at man ikke ser mange dwarf rogues? Bare for moro skyld kunne jeg tenkt meg å lage en female dwarf rogue; det tror jeg ikke jeg har sett noen gang. Stoneform er vel ok, og jeg spiller kun PvE, så veit ikke hvor mye race-abilities har å si da? I hovedsak er det vel fordi Human har vært såpass mye bedre med egen trinket. PVE messig har Human mer expertise. Lenke til kommentar
DontTouchMyPhone Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 Det jeg syns er litt snodig, er at ofte i slike diskusjoner så ender man opp med at man skal ta den racen man liker best osv., uavhengig av race-specials; likevel er det nær sagt ingen (så langt jeg har sett i allefall) som velger dwarf rogue. Man skulle tro at det jevner seg ut litt mer enn det ser ut til å gjøre dersom det ikke er noe spesielt som taler imot valget. Expertise er bra det, men s¨mye bedre? Tenker kanskje jeg vil få noen kommentarer angående race-valget, særlig om jeg ikke gjør dps`en jeg bør...men hadde jo vært litt moro... Lenke til kommentar
Lovegame Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 Flyttet selv fra Frostwhisper i 2009/10 pga at det var så dødt der. Dette var på horde siden. AH var ikke-eksisterende. Lenke til kommentar
Akse Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 Det jeg syns er litt snodig, er at ofte i slike diskusjoner så ender man opp med at man skal ta den racen man liker best osv., uavhengig av race-specials; likevel er det nær sagt ingen (så langt jeg har sett i allefall) som velger dwarf rogue. Man skulle tro at det jevner seg ut litt mer enn det ser ut til å gjøre dersom det ikke er noe spesielt som taler imot valget. Expertise er bra det, men s¨mye bedre? Tenker kanskje jeg vil få noen kommentarer angående race-valget, særlig om jeg ikke gjør dps`en jeg bør...men hadde jo vært litt moro... Altså, racen du velger kommer på ingen måte til å avgjøre hvilken dps du gjør. Men å velge en race kan f.eks gjøre at du spiller å reforge en ekstra item til en gitt stat for å cappe den. Uansett, jeg tror det er viktig å velge en race man liker å spille. Lenke til kommentar
DontTouchMyPhone Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 Hehe, var i en dungeon for litt siden med et par rogues, og nevnte at jeg snuste på en dwarf rogue. Den ene sa han ville finne meg IRL for å kjøre dvergen ned i halsen på meg, og den andre sa kun "dont do it"....så er nok noen motforestillinger der ute ser det ut til. Men jeg liker jo dverger jeg, så vi får se. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå