Akse Skrevet 30. august 2012 Del Skrevet 30. august 2012 Herre, så irriterende. Jeg oppdaterte alle addons i går etter å ha patcha spillet, og så kunne jeg plutselig ikke chatte med Real ID-folk lenger. Etter noen restarter kunne jeg i det minste bruke chat commands for å få tak i de. I dag kan jeg ikke bruke glyphs uten å disable alle addons. :| e: Og hvor finner jeg poisons i disse dager? De jeg hadde på meg var grå items jeg nå kan selge og jeg finner de kke i spellbook. Poisons er i spellbooken din. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 30. august 2012 Del Skrevet 30. august 2012 Ja, fant de til slutt. Føler ikke at ting står alfabetisk lenger, men det er kanskje bare meg? Lenke til kommentar
Nalenu Skrevet 30. august 2012 Del Skrevet 30. august 2012 Noen som vill ha wow accounten min, x5 85 chars på den. Gratis. PM for mail og passord Lenke til kommentar
DontTouchMyPhone Skrevet 30. august 2012 Del Skrevet 30. august 2012 Er det Taste of Blood man skal starte rotatsjonen med som Arms warrior nå når Rend er borte? Lenke til kommentar
mwn Skrevet 30. august 2012 Del Skrevet 30. august 2012 seriøst issue her. Jeg har tatt en factory reset på min mobil, tenkte ikke over at authenticatoren blir skada av det, prøvde å resette den med en kode som dukka opp, venta lenge og tatt resync, men fortsatt ingen koder som blir godtatt. Kort og greit, får ikke logget inn.... Så forsøker jeg å lage en ticket, men man må jo serlvfølgelig logge inn for å lage dette, logisk? Så forsøker jeg å trykke på linken, lost my authenticator, og må fylle inn masse info som navnet mitt på kontoen osv, jeg husker jo ikke hva jeg har skrevet her, sikkert bare piss, får bare feil her og,,, Regner med at feilen min er at jeg ikke skrev ned koden som var på appen før jeg resatte... nå har jeg fått en ny sannsynligvis? Noen som har forslag? Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 30. august 2012 Del Skrevet 30. august 2012 Så du registrerte ikke kontoen i ditt eget navn? Rart. Lenke til kommentar
mwn Skrevet 30. august 2012 Del Skrevet 30. august 2012 nei, ikke det fulle og hele tydeligvis, legger ikke ut all info på nett, det var forresten ikke ett forslag du kom med. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 30. august 2012 Del Skrevet 30. august 2012 Forslag: ring 800 83996. Lenke til kommentar
Nalenu Skrevet 30. august 2012 Del Skrevet 30. august 2012 Noen som vill ha wow accounten min, x5 85 chars på den. Gratis. PM for mail og passord Akse var først. grattis. Lenke til kommentar
DontTouchMyPhone Skrevet 30. august 2012 Del Skrevet 30. august 2012 Er det Taste of Blood man skal starte rotatsjonen med som Arms warrior nå når Rend er borte? Er det Taste of Blood man skal starte rotatsjonen med som Arms warrior nå når Rend er borte? Fant det ut. Lenke til kommentar
Tommyeen Skrevet 31. august 2012 Del Skrevet 31. august 2012 Er stormscale en god realm, horde? Hva med world pvp? Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 31. august 2012 Del Skrevet 31. august 2012 Som jeg sa tidligere så er Kazzak en fantastisk fin horde-server (min personlige mening) med massevis av aktive horde-spillere som er pålogget døgnet rundt, jeg har kjempe god responstid (tror serveren er lokalisert i Sverige (?)) på toppen 35ms og du slipper køer selv om det er i overkant mange aktive horde-spillere på grunn av veldig få aktive alliance-spillere på serveren. Det eneste negative er at forholdet alliance / horde er temmelig ubalansert så vi snakker vell fort bortimot 1:10 om ikke enda skjevere så World PvP har en tendens til å gå horde sin vei uansett, men det er tidvis at alliance putter opp en god kamp om de mobiliserer. Lenke til kommentar
Karbutar Skrevet 31. august 2012 Del Skrevet 31. august 2012 Er stormscale en god realm, horde? Hva med world pvp? Om du har eit stort ego og går for gladiator kvar sesong, so er det sikkert eit greit realm.. 1 Lenke til kommentar
terjeaj Skrevet 31. august 2012 Del Skrevet 31. august 2012 Kan noen sende en 'Scroll of ressurection' til terje.andre.johansen (at) gmail.com ? Takk til den som gjør det Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 31. august 2012 Del Skrevet 31. august 2012 Kan noen sende en 'Scroll of ressurection' til terje.andre.johansen (at) gmail.com ? Takk til den som gjør det gjort Lenke til kommentar
Tommyeen Skrevet 31. august 2012 Del Skrevet 31. august 2012 Lure på om e skal føytte alliance magen min til horde stormscale.... Hmm Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 31. august 2012 Del Skrevet 31. august 2012 ikke helt fan av det nye talent greiene, virker som om man får alt for mye hjelp til å velge. jeg vil ha det som før, med et poeng pr lvl, muligheten til å gå ned i to/tre trær på en gang. krevde litt mer av hjernen, noe som bare er bra. men men Det krevde 0 hjernekapasitet; alt som krevdes var at du skrev noxxic.com inn i nettleseren og fant det riktige buildet for speccen du kjørte. Gjorde du ikke dette fløy du rundt med et build som var alt fra totalt ubrukelig til groteskt ineffektivt. Med det nye talent-systemet får du et build som er effektivt out-of-the-box, mens de talentene du kan velge i gir deg faktiske valgmuligheter da de påvirker og passer sammen med spillestil og i mindre grad effektiviteten til buildet. 1 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 31. august 2012 Del Skrevet 31. august 2012 (...) Om en spilte supportclass så slapp man å gå på nettsider for å se hva som var best. Man hadde egentlig ingen valg. Jeg føler jeg har flere valg nå, faktisk! Mitt nye shadowpriest talenttre virker å ha et par talenter som sterkt påvirker meg ut i fra hva slags bosstype man sloss mot. Klar forbedring, IMO. Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 31. august 2012 Del Skrevet 31. august 2012 (endret) ikke helt fan av det nye talent greiene, virker som om man får alt for mye hjelp til å velge. jeg vil ha det som før, med et poeng pr lvl, muligheten til å gå ned i to/tre trær på en gang. krevde litt mer av hjernen, noe som bare er bra. men men Det krevde 0 hjernekapasitet; alt som krevdes var at du skrev noxxic.com inn i nettleseren og fant det riktige buildet for speccen du kjørte. Gjorde du ikke dette fløy du rundt med et build som var alt fra totalt ubrukelig til groteskt ineffektivt. Med det nye talent-systemet får du et build som er effektivt out-of-the-box, mens de talentene du kan velge i gir deg faktiske valgmuligheter da de påvirker og passer sammen med spillestil og i mindre grad effektiviteten til buildet. Nja, skjønner man seg litt på hva man trenger av skills å talents så trengte man ikke gå inn på noen side. Jeg har aldri på mine 7 år i wow tatt ferdige specs fra andre. Har alltid funnet ut hva som er best selv, har senere sett at det har vært identiske specs som de sidene anbefaler tho Men ja, jeg skjønner jo forsåvidt hva dere mener. Da kunne de heller lagt opp til at det var flere måter å spece på da. Det er jo det de har gjort nå, men de hadde ikke trengt å gjøre det så simpelt. Jeg personlig liker hvertfall å sette meg ned å lese seg frem (i talents) til hva som er best. Endret 31. august 2012 av Kjetil_90 Lenke til kommentar
Spillmer Skrevet 1. september 2012 Del Skrevet 1. september 2012 Link? ^^ en del solo tanking som hunter Veldig artig dette her, for det er jeg som er Sukkerspinn i videoen din nice! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå