Theoneask Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 Hmm, okay. Då har eg fått litt feil inntrykk av dei. Nightmare då? Lenke til kommentar
Sink Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 yey, tidenes raid, flytta bwl til en såkalt *freeepix*-dag, mandag og idag kjørte vi aq for første gang på en måned ellerno. onsdags raidene pleier å være de beste og det ble ikke noe dårligere idag alle bosser tilogmed emps + anub ned på første try Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 Yay, endelig kom jeg inn i et skikkelig PvP-guild, det skal bli så utrolig godt å faktisk vinne en AB-kamp innimellom. Lenke til kommentar
Acurus Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 (endret) satt og kjeda meg ikveld og snekra sammen en liten video. Så vist du alltid har lurt på hvordan man kommer seg opp på den steinblokken i Nefarions lair er dette tingen for deg!! hehe, ikke veldig vansklig men jeg fikk kasta bort et par timer inatt, slik at jeg blir drit trøtt på forelesing imorra... :!: Klikkbar link Endret 26. oktober 2006 av kule-ku Lenke til kommentar
Sink Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 satt og kjeda meg ikveld og snekra sammen en liten video. Så vist du alltid har lurt på hvordan man kommer seg opp på den steinblokken i Nefarions lair er dette tingen for deg!! hehe, ikke veldig vansklig men jeg fikk kasta bort et par timer inatt, slik at jeg blir drit trøtt på forelesing imorra... :!: Klikkbar link 7152856[/snapback] slikt lærer man seg etter første wipen på nefarian da :-| Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Hmm, okay. Då har eg fått litt feil inntrykk av dei.Nightmare då? 7152002[/snapback] Nightmare er gankere av laveste rang så det tviler jeg ikke på. Lenke til kommentar
War Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Jeg blir hele tiden fearet ned i lavaen på kjettingen i brd, men fear dytter ikke over kanter , , hhmm man kan jo feare noen ut av båten. Lenke til kommentar
Bredoc Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Hey, got your response on the wow public forums. Did not find a application form so ninjaed one from someone else I would contact you on IRC but I am at work. Doing things Im not supposed to as usual. Character name: Class: Mage Raiding experience and attunement: All keys. Downed 8 bosses in Naxx. On my mates abandoned mage though (played him through AQ40 + naxx for three months), since this was before migration and this mage was stuck. Did not feel like leveling a new one. He will be back for Burning Crusade so Im back on this guy. Love migration Been Raidleader all up to and inc Cthun. (downed Cthun with, Mage, Lock, warrior, priest) Playing times: 1830 ------> Gear: Current Talent build: http://www.wow-europe.com/en/info/basics/t...300000000000000 Willing to respec as required? Ofc Resists: Fire 250 ++++ Nature 155 Shadow 167 Frost 50 About yourself: Im a 24 year old "boy" from Oslo in Norway. I work 5 days a week 0900 to 1800 give or take. Besides that I already lost my GF to WoW so I can play as much as I want . Every Saturday I do things with my friends though, usually getting to drunk. Played this game for a long time and have no plans of quitting yet. At least not when winter is kicking in here up north. Current goals within WoW: Down everything. Have the possibility to raid every day since I am saving money this year for education and WoW is cheap I am dedicated and will have raidattendance sky high. I ebay gold so am always 100% preperaded for raids Fant denne på et guildforum. Da har man vel gått litt for langt med wow.. Lenke til kommentar
Theoneask Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Han sparer penger og speler wow fordi det er billig, alikavel kjøper han gull på eaby.. jaja. Litt for langt ja, trur eg skal vere einig i det. Lenke til kommentar
Hanska Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Hei. Muligt å spille WoW samtidig som jeg ser på film i VLC media player uten at Media playern går "under" wow-vinduet. Bruker windowed mode. Lenke til kommentar
likferd Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Med BSplayer kan du hvertfall spille film/video i "allways on top overlay mode", som alltid er øverst, både i fullscreen og windows mode. Lenke til kommentar
egil88 Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Husker at Rogue classmasteren i det gamle guildet mitt mista kjæresten etter han ble officer i guilden, siden han nå "måtte" raide nesten hver kveld Lenke til kommentar
.V. Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Med BSplayer kan du hvertfall spille film/video i "allways on top overlay mode", som alltid er øverst, både i fullscreen og windows mode. 7163099[/snapback] BSplayer var gratis før, men nå er gratisversjonen full av spyware. Har selv versjon 1.37, denne er gratis og fri for spyware. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Dah daaah, exalted i AV med warrioren. Fine AV-weekend. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Dah daaah, exalted i AV med warrioren. Fine AV-weekend. 7163381[/snapback] Hurra for deg Lenke til kommentar
TaigaH Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Ja, da var det på tide å kjøpe seg en ny pc. Og siden WoW er det spillet som spilles mest på den tenkte jeg at dere kunne komme med noen inspill angående valg av pc. Har tittet litt på denne og synes den så fin ut. Er det noe dere synes burde vært bedre. regner med 2gb ram hadde vært optimalt, men er det nødvendig for å slippe fps og/eller lag i store byer som Org/IF eller raid osv? Vet heller ikke så mye om skjermkort, så hvis noen kunne vurdere det så hadde det vært fint Hvis dere vet om noen steder (helst i Trondheim området) som selger bra spill PC-er billig så gjerne si fra hvor Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Ser grei ut, men skulle jeg hatt ny pc ville jeg tatt 2 gb ram... Lenke til kommentar
TaigaH Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Ser grei ut, men skulle jeg hatt ny pc ville jeg tatt 2 gb ram... 7164261[/snapback] Ja det er det jeg tenker, har tenkt å prøve å høre med dem om det er mulig å få den med 2gb ram Lenke til kommentar
Sink Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 bah, specca shadow igår, og tenkte å pvpe litt i helga så er jeg fri for gametime Lenke til kommentar
TaigaH Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 bah, specca shadow igår, og tenkte å pvpe litt i helga så er jeg fri for gametime 7164491[/snapback] Bummer, shadow er fun! Men tilbake til meg her nå Lett litt mer, og funnet en PC til ett par hundre mer, men med en noe bedre prosessor og 2gb ram OG en skjerm. Men så var det grafikk kortet, og som jeg sa isted har jeg veldig lite peiling her. Stor forskjell på 256MB ATI Radeon® X1300 Pro PCI Express graphics card og Point Of View GeForce 7900GS? Skjerm er Dell UltraSharp 1907FP 19" Black (TCO99) Performance LCD Flat Panel Monitor with Height Adj Stand . Noen med litt skjermerfaring som kan si noe om denne? Takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå