Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

satt og kjeda meg ikveld og snekra sammen en liten video.

 

Så vist du alltid har lurt på hvordan man kommer seg opp på den steinblokken i Nefarions lair er dette tingen for deg!! hehe, ikke veldig vansklig men jeg fikk kasta bort et par timer inatt, slik at jeg blir drit trøtt på forelesing imorra... :!:

 

Klikkbar link

Endret av kule-ku
Lenke til kommentar
satt og kjeda meg ikveld og snekra sammen en liten video.

 

Så vist du alltid har lurt på hvordan man kommer seg opp på den steinblokken i Nefarions lair er dette tingen for deg!! hehe, ikke veldig vansklig men jeg fikk kasta bort et par timer inatt, slik at jeg blir drit trøtt på forelesing imorra...  :!:

 

Klikkbar link

7152856[/snapback]

slikt lærer man seg etter første wipen på nefarian da :-|

Lenke til kommentar

Hey, got your response on the wow public forums.

 

Did not find a application form so ninjaed one from someone else ;)

I would contact you on IRC but I am at work. Doing things Im not supposed to as usual.

 

Character name:

 

 

Class:

Mage

 

 

Raiding experience and attunement:

All keys. Downed 8 bosses in Naxx. On my mates abandoned mage though (played him through AQ40 + naxx for three months), since this was before migration and this mage was stuck. Did not feel like leveling a new one.

He will be back for Burning Crusade so Im back on this guy. Love migration ;)

Been Raidleader all up to and inc Cthun. (downed Cthun with, Mage, Lock, warrior, priest)

 

Playing times: 1830 ------>

 

Gear:

 

 

Current Talent build:

http://www.wow-europe.com/en/info/basics/t...300000000000000

 

 

Willing to respec as required?

Ofc

 

 

Resists:

Fire 250 ++++

Nature 155

Shadow 167

Frost 50

 

About yourself:

Im a 24 year old "boy" from Oslo in Norway. I work 5 days a week 0900 to 1800 give or take. Besides that I already lost my GF to WoW so I can play as much as I want . Every Saturday I do things with my friends though, usually getting to drunk. Played this game for a long time and have no plans of quitting yet. At least not when winter is kicking in here up north.

 

Current goals within WoW: Down everything. Have the possibility to raid every day since I am saving money this year for education and WoW is cheap

 

I am dedicated and will have raidattendance sky high. I ebay gold so am always 100% preperaded for raids

 

Fant denne på et guildforum. Da har man vel gått litt for langt med wow..

Lenke til kommentar
Med BSplayer kan du hvertfall spille film/video i "allways on top overlay mode", som alltid er øverst, både i fullscreen og windows mode.

7163099[/snapback]

BSplayer var gratis før, men nå er gratisversjonen full av spyware.

Har selv versjon 1.37, denne er gratis og fri for spyware.

Lenke til kommentar

Ja, da var det på tide å kjøpe seg en ny pc. Og siden WoW er det spillet som spilles mest på den tenkte jeg at dere kunne komme med noen inspill angående valg av pc.

Har tittet litt på denne og synes den så fin ut.

Er det noe dere synes burde vært bedre. regner med 2gb ram hadde vært optimalt, men er det nødvendig for å slippe fps og/eller lag i store byer som Org/IF eller raid osv?

Vet heller ikke så mye om skjermkort, så hvis noen kunne vurdere det så hadde det vært fint :)

 

Hvis dere vet om noen steder (helst i Trondheim området) som selger bra spill PC-er billig så gjerne si fra hvor :)

Lenke til kommentar
bah, specca shadow igår, og tenkte å pvpe litt i helga så er jeg fri for gametime :(

7164491[/snapback]

 

Bummer, shadow er fun! :)

 

Men tilbake til meg her nå :blush:

Lett litt mer, og funnet en PC til ett par hundre mer, men med en noe bedre prosessor og 2gb ram OG en skjerm. Men så var det grafikk kortet, og som jeg sa isted har jeg veldig lite peiling her. Stor forskjell på 256MB ATI Radeon® X1300 Pro PCI Express graphics card og Point Of View GeForce 7900GS?

 

Skjerm er Dell UltraSharp 1907FP 19" Black (TCO99) Performance LCD Flat Panel Monitor with Height Adj Stand . Noen med litt skjermerfaring som kan si noe om denne?

 

Takk :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...