Sexylubb1 Skrevet 30. august 2012 Del Skrevet 30. august 2012 Trenger da ikke addons for å ha mouse over eller key binds... Lenke til kommentar
Holyashell Skrevet 30. august 2012 Del Skrevet 30. august 2012 (endret) For visse keybinds må du ha addons. Hva du må ha for å bruke musover vet ikke jeg, har aldri brukt det. Han hadde i alle fall et problem med standard UI og standard raid frames, og brukte derfor noe annet. Endret 30. august 2012 av Holyashell Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 30. august 2012 Del Skrevet 30. august 2012 (endret) lurer på om jeg lvler druiden min til 90 først. den er bare på 71 nå, men det går fort. warrior virket kjedelig med nye talents. mulig jeg bare er lei, føler mer for å være healer fremover. om jeg får tid ved siden av gw2 da:P ikke helt fan av det nye talent greiene, virker som om man får alt for mye hjelp til å velge. jeg vil ha det som før, med et poeng pr lvl, muligheten til å gå ned i to/tre trær på en gang. krevde litt mer av hjernen, noe som bare er bra. men men Endret 30. august 2012 av Kjetil_90 Lenke til kommentar
Holyashell Skrevet 30. august 2012 Del Skrevet 30. august 2012 Tror de aller fleste endte opp med de samme talentene, enten fordi det stod på EJ, eller fordi de hadde testet ulike spec. Nå utgjør hvert enkelt valg noe konkret, så du kan si at forskjellene er større nå, men samtidig er jeg litt enig. Heldigvis virker det ikke som om alle klassene har fått forenklet rotasjon. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 30. august 2012 Del Skrevet 30. august 2012 De har bare kutta ut de 80% av talentene som ingen valgte likevel. Så man slipper å fly til wowhead for å finne den "beste" talent builden med en gang. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 30. august 2012 Del Skrevet 30. august 2012 Problemet slik som jeg ser det med det nye talentsystemet er at du nå nesten aldri vil få noe talentpoeng når du leveller, noe jeg personlig mener at gjør hele prosessen mye kjedeligere nå som du knapt får noe som helst av å levelle utenom et lite steg nærmere max level. Eneste du blir belønnet med når du går opp level i spillet nå er jo litt bedre automatisk generert stats, og at du kanskje kan equipe nytt utstyr om du hadde noe liggende som krevde høyere level og det er stort sett det. Kanskje ikke en big deal for oss eldre spillere, men for nye spillere så tror jeg det kan føles veldig lite givende å komme seg fra level 1-90 med et såpass snevert talentsystem. Dog er det jo banalt enkelt å sette seg inn i og du slipper jo nå å ta kritiske valg spesielt ofte. Det som nok kommer til å skje, som alltid er at det vil bli gitte valg som kommer til å være best for hver enkelt klasse til hver enkelt specc uansett og da har man jo egentlig kun kuttet ned på antall valg du må ta og intet mer, intet mindre. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 30. august 2012 Del Skrevet 30. august 2012 Husker vanilla, nåde deg om du trykket inn poeng på feil talent! Nok en endring i talentsystemet er nok for å gjør spillet enda mer mainstream. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 30. august 2012 Del Skrevet 30. august 2012 (endret) Jeg liker det. Nå kan det hende folk velger forskjellige talents. Hva er vits med talent-tree når det bare finnes 1 "løsning"? Jeg speccet fire som primary, og arcane som secondary når Cataclysm kom, og jeg har fremdeles nøyaktig de samme talents nå. Det er ikke noe gøy. Nå må man skifte talents fra boss til boss. Mye morsommere, og det gjør faktisk spillet mer komplisert, og ikke mindre. Endret 30. august 2012 av Skurupu Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 30. august 2012 Del Skrevet 30. august 2012 Syns egentlig de fleste nye talentene for druids var skrot Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 30. august 2012 Del Skrevet 30. august 2012 Sier meg enig i det. Og plutselig ble den nye alten min kjedeligere å spille, siden kompisen min gav opp på forhånd da han så at de "nerfa" talent trees. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 30. august 2012 Del Skrevet 30. august 2012 Hmm, har jeg misforstått noe? Har alltid hørt at Fire Mage skal være vanskeligere å spille enn Arcane Mage men alt jeg ser ut til å måtte gjøre er å starte Living Bomb, pepre Fireball til Pyroblast proccer og ved eventuelt crit kjøre på med Combustion og egentlig bare holde på sånn hele tiden og alltid sørge for at Living Bomb er oppe? Noe "vanskeligere" enn å spamme Arcane Blast og fyre av Arcane Missiles ved proc men likevel.. Lenke til kommentar
Akse Skrevet 30. august 2012 Del Skrevet 30. august 2012 Ingenting i wow er vanskelig lenger. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 30. august 2012 Del Skrevet 30. august 2012 Det stemmer ikke. Å la være å stå i flammer er driiitvanskelig! Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 30. august 2012 Del Skrevet 30. august 2012 Nei, mage er ikke noe hokus pokus. Hele trikset ligger i combustion, og å velge når man skal bruke den. Jeg liker de nye forandringene til combustion. Fire mage er ikke så random som før, og skaden burde bli mer konsekvent nå. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 30. august 2012 Del Skrevet 30. august 2012 Er ikke helt varm i trøya som fire mage enda etter flere år som arcane mage. Men har hørt at reglen er at du skal kjøre combustion når pyroblast får critical, men hos meg så ender det da ofte med at combustion brukes litt vell sjeldent i mine øyne.. Men så har den jo lang cooldown. Personlig har jeg alltid vært helt elendig når det gjelder å følge med på damage og crits så det å poppe combustion på riktig tidspunkt er noe jeg trenger litt tid for å venne meg til. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 30. august 2012 Del Skrevet 30. august 2012 Om pyro critter eller ikke har egentlig ikke noe å si. Det eneste man skal se på er ignite ticks. Men, såklart, en høy pyrocrit er det som øker ignite mest, så det er noe i det. Bare ikke følg det rådet blindt. Lenke til kommentar
Akse Skrevet 30. august 2012 Del Skrevet 30. august 2012 Og husk, det spiller ingen rolle om du får en bra combust om du ikke bruker imp cs med en gang etterpå. En healer med peiling vil dispelle combust instant, spesielt nå som alle debuffs forsvinner samtidig. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 30. august 2012 Del Skrevet 30. august 2012 Det gjelder vell PvP og ikke PvE? Lenke til kommentar
Akse Skrevet 30. august 2012 Del Skrevet 30. august 2012 Det gjelder vell PvP og ikke PvE? Stemmer. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 30. august 2012 Del Skrevet 30. august 2012 (endret) Herre, så irriterende. Jeg oppdaterte alle addons i går etter å ha patcha spillet, og så kunne jeg plutselig ikke chatte med Real ID-folk lenger. Etter noen restarter kunne jeg i det minste bruke chat commands for å få tak i de. I dag kan jeg ikke bruke glyphs uten å disable alle addons. :| e: Og hvor finner jeg poisons i disse dager? De jeg hadde på meg var grå items jeg nå kan selge og jeg finner de kke i spellbook. Endret 30. august 2012 av Datasmurf Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå