Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen tips til hvor jeg kan migrere? spiller horde på daggerspine, og serveren er jo mer død en det dødt får blitt... :(

Daggerspine er langt fra så død som noen vil ha det til. Spiller der selv, og har aldri hatt problem med å raide DS med 4-5 karakterer hver uke. Det er også flere grupper som gjør eldre instancer/raid hver eneste dag. Tror mye av dette "the server is dead" kommer av at folk forventer en flom av tilbud uten at de skal engasjere seg. Nå vet jeg ikke hvem du spiller, eller om du er i et guild, men det å finne et passende guild er alltid en bra start. Kazzak har jeg spilt på, og jeg foretrekker faktisk å ikke måtte vente hver gang AH eller postkassen åpnes. :) Trolig blir slike ting bedre med MoP, når folk ikke lenger "må" stå i Orgrimmar.

Lenke til kommentar

Må ALT gå via battle.net/support nå eller?

Sendt tre e-mails til Blizz support angående authenticator og hver gang blir jeg linket videre til siden deres hvor jeg må submitte en ticket, men det blir litt vanskelig når jeg ikke får logget inn siden jeg glemte å disable authenticatoren når jeg fikk ny telefon. Har gitt de alt av nødvendig info for å fjerne authenticator fra kontoen min, men får vel ringe de imorgen.. Gawd, så stress.

Lenke til kommentar

Jeg fikk tilbake WoW battlent kontoen min i forgårs. Har ikke vært inne der på nesten ett år.

Det er en link på supportsida som lar deg sende inn vedlagt bilde. Du trenger ikke være innlogget på battle.net

Snappa bilde av visa-kortet mitt med mobilen.

Sa at jeg fikk ikke brukt authenticatoren fordi jeg ga bort mobilen til pappa og han slettet den, husket ikke å avregistrere auth først.

Ingen problem det. Han fjernet auth og gjorde password reset innen et par timer. Måtte ikke ringe noen. Det viktige er at navn og adresse på battle.net konto og det du har på ID-bildet stemmer overens. Ellers kan jo hvem som helst fjerne auth fra hvem sin helst sin konto.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Men faen da. Blizzard sa for bare en uke siden at Pandaren skulle være tilgjengelig ved 5.0.4-patchen. Vell, jeg betalte for race change, men kan ikke velge Pandaren. Står bare "Requires Mists of Pandaria" når jeg tar musen over rasen.

Var det løgn? Eller er det bare startvansker på patchen? Håper på det siste.

Endret av Skurupu
Lenke til kommentar

Mitt største problem er at "logout" og "exit game" ikke funka når jeg prøve etter nedlastingen. Dermed måtte jeg bruke x-en for å avslutte spillet. Når jeg nå logger på igjen kommer jeg ikke inn på den karakteren jeg var inne med i stad; fordi det står at det alt finnes en karakter der med det navnet...jadda....noen forslag om hvorledes jeg løser dette?? :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...