Lovegame Skrevet 28. august 2012 Del Skrevet 28. august 2012 Link? ^^ en del solo tanking som hunter Veldig artig dette her, for det er jeg som er Sukkerspinn i videoen din Lenke til kommentar
Tommyeen Skrevet 28. august 2012 Del Skrevet 28. august 2012 Trodde det var 28aug patchen kom live? Lenke til kommentar
Lovegame Skrevet 28. august 2012 Del Skrevet 28. august 2012 Mists of Pandaria "pre-patch" will be released on August 28th in the United States and August 29th in the rest of the world. Source: http://www.mmorpg.com/gamelist.cfm/game/792/view/news/page/1/read/25256/World-of-Warcraft-Mists-of-Pandaria-PrePatch-Coming-August-28th.html Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 28. august 2012 Del Skrevet 28. august 2012 Patcher kommer alltid natt til onsdag. Lenke til kommentar
Holyashell Skrevet 28. august 2012 Del Skrevet 28. august 2012 Noen tips til hvor jeg kan migrere? spiller horde på daggerspine, og serveren er jo mer død en det dødt får blitt... Daggerspine er langt fra så død som noen vil ha det til. Spiller der selv, og har aldri hatt problem med å raide DS med 4-5 karakterer hver uke. Det er også flere grupper som gjør eldre instancer/raid hver eneste dag. Tror mye av dette "the server is dead" kommer av at folk forventer en flom av tilbud uten at de skal engasjere seg. Nå vet jeg ikke hvem du spiller, eller om du er i et guild, men det å finne et passende guild er alltid en bra start. Kazzak har jeg spilt på, og jeg foretrekker faktisk å ikke måtte vente hver gang AH eller postkassen åpnes. Trolig blir slike ting bedre med MoP, når folk ikke lenger "må" stå i Orgrimmar. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 28. august 2012 Del Skrevet 28. august 2012 Må ALT gå via battle.net/support nå eller? Sendt tre e-mails til Blizz support angående authenticator og hver gang blir jeg linket videre til siden deres hvor jeg må submitte en ticket, men det blir litt vanskelig når jeg ikke får logget inn siden jeg glemte å disable authenticatoren når jeg fikk ny telefon. Har gitt de alt av nødvendig info for å fjerne authenticator fra kontoen min, men får vel ringe de imorgen.. Gawd, så stress. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 28. august 2012 Del Skrevet 28. august 2012 Får du ikke logget inn, så må du ringe dem, ja. Du må også scanne gyldig ID, slik at de vet hvem de snakker med. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 28. august 2012 Del Skrevet 28. august 2012 (endret) Jeg fikk tilbake WoW battlent kontoen min i forgårs. Har ikke vært inne der på nesten ett år. Det er en link på supportsida som lar deg sende inn vedlagt bilde. Du trenger ikke være innlogget på battle.net Snappa bilde av visa-kortet mitt med mobilen. Sa at jeg fikk ikke brukt authenticatoren fordi jeg ga bort mobilen til pappa og han slettet den, husket ikke å avregistrere auth først. Ingen problem det. Han fjernet auth og gjorde password reset innen et par timer. Måtte ikke ringe noen. Det viktige er at navn og adresse på battle.net konto og det du har på ID-bildet stemmer overens. Ellers kan jo hvem som helst fjerne auth fra hvem sin helst sin konto. Endret 28. august 2012 av Bytex Lenke til kommentar
Manken Skrevet 28. august 2012 Del Skrevet 28. august 2012 Dere som sier Kazzak er en veldig god server å spille på. Snakker dere da om PvP eller PvE? Leter selv etter en god server jeg kan spille på og finne meg en raiding guild i MoP. Er det da fortsatt kazzak som gjelder? Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 28. august 2012 Del Skrevet 28. august 2012 Samme som Bytex. Jeg byttet telefon, men glemte å fjerne auth før jeg tok factory reset. Kom meg ikke inn på battle.net, men jeg fikk sendt en ticket og la med ID. Par timer senere fikk jeg en password reset og jeg kunne legge til den nye authenticatoren Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 29. august 2012 Del Skrevet 29. august 2012 (endret) Men faen da. Blizzard sa for bare en uke siden at Pandaren skulle være tilgjengelig ved 5.0.4-patchen. Vell, jeg betalte for race change, men kan ikke velge Pandaren. Står bare "Requires Mists of Pandaria" når jeg tar musen over rasen. Var det løgn? Eller er det bare startvansker på patchen? Håper på det siste. Endret 29. august 2012 av Skurupu Lenke til kommentar
Holyashell Skrevet 29. august 2012 Del Skrevet 29. august 2012 Leste etter at du postet din glede for å kunne spille pandaren at klassen først ville bli tilgjengelig i MoP. Hvordan fungerer det om du ikke velger klasse? Kan du holde kjøpet åpent en måned er det jo greit, men kjipt... Regner med dette gjelder flere. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 29. august 2012 Del Skrevet 29. august 2012 Jada, jeg kan bare la det stå, og så bruke den etter MoP-release. Men jeg var mentalt forberedt på å spille pandaren fra i dag. Lenke til kommentar
Holyashell Skrevet 29. august 2012 Del Skrevet 29. august 2012 http://www.youtube.com/watch?v=aNSJSDNWoUw 2 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 29. august 2012 Del Skrevet 29. august 2012 (endret) Jepp. Hele MoP er her egentlig allerede. Bortsett fra pandaren, monk, kontinentet pandaria og pet battles. Endret 29. august 2012 av Skurupu Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 29. august 2012 Del Skrevet 29. august 2012 Ok. Får se når jeg komm,er hjem. Lenke til kommentar
Manken Skrevet 29. august 2012 Del Skrevet 29. august 2012 Opplever selv en del bugs nå. Den mest irriterende er nok at jeg ikke får sett passive buffsa mine. Spesielt siden de er nye. Lenke til kommentar
Oskov Skrevet 29. august 2012 Del Skrevet 29. august 2012 Mitt største problem er at "logout" og "exit game" ikke funka når jeg prøve etter nedlastingen. Dermed måtte jeg bruke x-en for å avslutte spillet. Når jeg nå logger på igjen kommer jeg ikke inn på den karakteren jeg var inne med i stad; fordi det står at det alt finnes en karakter der med det navnet...jadda....noen forslag om hvorledes jeg løser dette?? Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 29. august 2012 Del Skrevet 29. august 2012 Dette er rart. Meget rart. Er vel det som skjer når man unngår å lese nyheter om forandringer før patch day. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå