DirtyBit Skrevet 19. august 2012 Del Skrevet 19. august 2012 (endret) Fantes arena i vanilla? Nei. faen bryr seg om arena? jævla balanced pvp, OWPVP ftw Arena i wow nå er ikke no annet enn flavor of the month Endret 19. august 2012 av MrDarkey Lenke til kommentar
Akse Skrevet 19. august 2012 Del Skrevet 19. august 2012 Fantes arena i vanilla? Nei. faen bryr seg om arena? jævla balanced pvp, OWPVP ftw Arena i wow nå er ikke no annet enn flavor of the month Det sier du bare fordi du er en 1500 spiller. Arena er ikke så verst for øyeblikket faktisk. Noen comps er litt over the top, men det kommer man ikke utenom. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 19. august 2012 Del Skrevet 19. august 2012 Fantes arena i vanilla? Nei. faen bryr seg om arena? jævla balanced pvp, OWPVP ftw Arena i wow nå er ikke no annet enn flavor of the month Det sier du bare fordi du er en 1500 spiller. Arena er ikke så verst for øyeblikket faktisk. Noen comps er litt over the top, men det kommer man ikke utenom. ^What he said Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 19. august 2012 Del Skrevet 19. august 2012 Det er vel ikke akkurat slik at man faceroller alle bare fordi man spiller rett combo akkurat... Lenke til kommentar
Akse Skrevet 19. august 2012 Del Skrevet 19. august 2012 Det er vel ikke akkurat slik at man faceroller alle bare fordi man spiller rett combo akkurat... Helt riktig. Jeg ser ofte dårlige RLS som blir knust av helt vanlige comps. Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 20. august 2012 Del Skrevet 20. august 2012 sitter her på jobb å tenker. kom på at det wow mangler mest nå i forhold til før er random world pvp å ganking generelt. på grunn av dungeon systemet så er det sjelden man er utenfor de store byene nå. man ser nesten aldri noen fra den andre factionen, noe som er utrolig trist. den ekstra faren med å queste før er jo nå borte. man visste aldri om man var trygg, nå er det aldri noe problem.. også har vi dungeon finder. dungeon finder er fin å ha den, men den har ødelagt for storhetsfølelsen til spillet. bare jeg som føler det slikt? trenger ikke være veldig våken for å se at de fleste zoones er helt tomme nå i forhold til før. daily quests er så godt som unødvendig nå, imens i tbc så var det noe man dro ut å gjorde daglig. på den måten fikk man også en annen kjennskap til forskjellige zoones. Lenke til kommentar
carzas Skrevet 20. august 2012 Del Skrevet 20. august 2012 Ja, er enig i det du skriver. Har noen kompiser som har spilt siden wotlk, og de aner ingenting om verden utenfor byene. De har RAF-et til 60 ved å gå dungeons, før de har grindet BG fra 60-85. Nå sitter de (seriøst) å diskuterer hvorfor de ikke kan insta-hitte lvl 90, da "ingen" liker levling uansett. Og nå er de raiders også, uten å trenge å vite hvor raidet er, og uten å lese en eneste tactic. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 20. august 2012 Del Skrevet 20. august 2012 Ja, er enig i det du skriver. Har noen kompiser som har spilt siden wotlk, og de aner ingenting om verden utenfor byene. De har RAF-et til 60 ved å gå dungeons, før de har grindet BG fra 60-85. Nå sitter de (seriøst) å diskuterer hvorfor de ikke kan insta-hitte lvl 90, da "ingen" liker levling uansett. Og nå er de raiders også, uten å trenge å vite hvor raidet er, og uten å lese en eneste tactic. Magisk. De representerer alt som har gått galt med WoW. Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 20. august 2012 Del Skrevet 20. august 2012 Ja, er enig i det du skriver. Har noen kompiser som har spilt siden wotlk, og de aner ingenting om verden utenfor byene. De har RAF-et til 60 ved å gå dungeons, før de har grindet BG fra 60-85. Nå sitter de (seriøst) å diskuterer hvorfor de ikke kan insta-hitte lvl 90, da "ingen" liker levling uansett. Og nå er de raiders også, uten å trenge å vite hvor raidet er, og uten å lese en eneste tactic. Hva i svarteste alpakkalama. Slike folk hadde jeg absolutt ikke spilt sammen med. Lenke til kommentar
Lovegame Skrevet 20. august 2012 Del Skrevet 20. august 2012 (endret) Noe av det jeg likte med wow var lvlinga.. ^_^ Edit: Lvlinga ute i skogene/fjellene sammen med andre folk. Instance raping er ikke helt min ting, dog har jeg lvlet på den måten også.. Endret 20. august 2012 av Extremer Lenke til kommentar
nagina Skrevet 20. august 2012 Del Skrevet 20. august 2012 Når jeg tenker meg på Mist of Pandaria, så gruer meg til å level til level 90, men gleder meg å teste raids og raide Lenke til kommentar
Holyashell Skrevet 20. august 2012 Del Skrevet 20. august 2012 Summon perk forsvinner heldigvis, den har gjort folk late. Det første jeg mener man skal gjøre dersom man blir invitert til et raid er å sjekke food og flasks, når det er i boks beveger man seg mot instansen ASAP. For planlagte raid er det ikke verre enn å gjøre alt dette før man logger ut, slik at man til riktig tid kan logge inn og være der man skal være. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 20. august 2012 Del Skrevet 20. august 2012 (endret) Enig. Liker å fly til raids. Spesielt nå i starten hvor det er tre stykker å velge mellom. I tillegg er det heller ingen portal-spell til pandaria. Så jeg som mage må nok binde HS et sted der. Endret 20. august 2012 av Skurupu Lenke til kommentar
Kakkki Skrevet 20. august 2012 Del Skrevet 20. august 2012 World PvP og travelling blir jo forbedret i MoP Lenke til kommentar
blcmn Skrevet 20. august 2012 Del Skrevet 20. august 2012 Merker at spillet har blitt forandret drastisk ja.. Savner litt gamle dager hvor man møttes i Badlands, for å ri sammen bort til MC da det var store sjanser for at det var ett Alliance raid som skulle til MC også. Men gankingen i Stranglethorn var vel heller bare plagsom i lengden. Jeg har sett ÈN Alliance iløpet av levlingen min opp til 83 nå, startet for 10 dager siden ellernoe. Det finns ikke PvP servere lenger for å si det slik. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 20. august 2012 Del Skrevet 20. august 2012 Kommer MoP ha Wintergrasp type world pvp? Lenke til kommentar
DirtyBit Skrevet 20. august 2012 Del Skrevet 20. august 2012 (endret) Det er vel ikke akkurat slik at man faceroller alle bare fordi man spiller rett combo akkurat... du så tydeligvis ikke wall of whine under EU invitationals finalen over dual shaman comboen? Kommer MoP ha Wintergrasp type world pvp? Nei men fly mounts er ikke unlocka før lvl 90 for å oppmuntre til world pvp mens man lvler, som i vanilla før BG patchen kom Endret 20. august 2012 av MrDarkey Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 20. august 2012 Del Skrevet 20. august 2012 du så tydeligvis ikke wall of whine under EU invitationals finalen over dual shaman comboen? Jeg bryr meg ikke så veldig om PvP. Enda mindre om andre som spiller PvP selv om de er på "TV". Lenke til kommentar
DirtyBit Skrevet 20. august 2012 Del Skrevet 20. august 2012 (endret) du så tydeligvis ikke wall of whine under EU invitationals finalen over dual shaman comboen? Jeg bryr meg ikke så veldig om PvP. Enda mindre om andre som spiller PvP selv om de er på "TV". For all del, bare pekte på det en her nektet for at flavor of the month ikke har noe med faceroll comboer.. tydligvis siden de som vant vant med en faceroll combo (er jo europas beste Arena spillere siden de ble sendt vidre til kina) Endret 20. august 2012 av MrDarkey Lenke til kommentar
Hudrin Skrevet 20. august 2012 Del Skrevet 20. august 2012 Ble nevnt i /2 på eonar at neste ukes patch har Mop talents til oss, hadde vært gledelig isåfall Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå