dysfunctional Skrevet 18. august 2012 Del Skrevet 18. august 2012 Tok en tur innom og var der i ca 5+ min, men lagget veldig mye? Jeg har ikke problemer med å se andre streams, og har en linje på 60/60. :-/ Lenke til kommentar
Holyashell Skrevet 18. august 2012 Del Skrevet 18. august 2012 (endret) Jeg stakk også innom, men druider skal være Horde! Edit: Stakk innom igjen, og tenker at du bør skjule Real ID meldinger fra det generelle vinduet. Må beskytte de stakkars gamerne, Norge er jo ikke så stort et land. Endret 18. august 2012 av Holyashell Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 18. august 2012 Del Skrevet 18. august 2012 Vurderer å hente opp kontoen her igjen, ikke minst nå i forbindelse med MoP, men jeg har noen spørsmål som jeg håper noen kunne svart på ^^ Sluttet å spille rett før 4.2 ifjor, hva er de største endringene siden den gang? Driter i instances og sånt som har blitt lagt til, mer nysgjerrig på classes, er det noe spesielt som har skjedd? Fant frem patch notes, men det er jo så mye å lese av diverse "10% mer dmg" osv. Nedprioriterer fortsatt Blizzard 2v2 arena? De slet med å balansere det fordi noen matchups rett og slett møter overlegne matchups pga hvordan klassene er lagt opp Lenke til kommentar
Holyashell Skrevet 18. august 2012 Del Skrevet 18. august 2012 Nå kommer patch 5.0 i slutten av August, og alle klasser får endret sine talenter og spells. Den endringen er for noen klasser massiv, for andre klasser ikke så kraftig. Spørs hvilken klasse du spiller. Skal du lese patch notes, se på endringene som kommer i 5.0, alt annet vil ganske snart være utdatert. Lenke til kommentar
Karbutar Skrevet 18. august 2012 Del Skrevet 18. august 2012 Nedprioriterer fortsatt Blizzard 2v2 arena? De slet med å balansere det fordi noen matchups rett og slett møter overlegne matchups pga hvordan klassene er lagt opp Jepp, 2s er elendig. Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 18. august 2012 Del Skrevet 18. august 2012 Hva er det som går for å være overpowered i 2v2 idag? Hvis jeg skulle startet på igjen tror jeg at jeg måtte hatt en ny class å lære meg Lenke til kommentar
Karbutar Skrevet 18. august 2012 Del Skrevet 18. august 2012 Det er ikkje poeng i å starte på ny class for arena i cata, mtp at sesongen er over om 1,5 veke. Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 18. august 2012 Del Skrevet 18. august 2012 Det hadde jo ikke blitt til denne sesongen hvis den er over så snart. Men går an å levle til neste sesong før denne er over Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 19. august 2012 Del Skrevet 19. august 2012 Ikke når ingen vet 100% hva som er OP i neste sesong da Lenke til kommentar
Akse Skrevet 19. august 2012 Del Skrevet 19. august 2012 Hva som er gode classes spiller ingen rolle hvis du er en elendig spiller, og det er du mest sannsynlig hvis du må spør om hva som er bra. Spill en class du synes er morsom, og bli bedre. Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 19. august 2012 Del Skrevet 19. august 2012 Hva som er gode classes spiller ingen rolle hvis du er en elendig spiller, og det er du mest sannsynlig hvis du må spør om hva som er bra. Spill en class du synes er morsom, og bli bedre. Hvis man har slitt i motvind i 2v2 og har lyst på å prøve nye classes, så er man ikke ute etter en ny combo med motvind. Vi har ikke spilt på godt over et år, derfor jeg spurte hva som kanskje var bra idag. Jeg trivdes som warrior og syntes det var gøy. Nå vil jeg prøve noe nytt. Lenke til kommentar
Akse Skrevet 19. august 2012 Del Skrevet 19. august 2012 Hva som er gode classes spiller ingen rolle hvis du er en elendig spiller, og det er du mest sannsynlig hvis du må spør om hva som er bra. Spill en class du synes er morsom, og bli bedre. Hvis man har slitt i motvind i 2v2 og har lyst på å prøve nye classes, så er man ikke ute etter en ny combo med motvind. Vi har ikke spilt på godt over et år, derfor jeg spurte hva som kanskje var bra idag. Jeg trivdes som warrior og syntes det var gøy. Nå vil jeg prøve noe nytt. Så du tror at 2s og 3s plutselig blir mye enklere hvis du spiller en bedre class? Tull. Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 19. august 2012 Del Skrevet 19. august 2012 Jeg skal ikke spille en bedre class, jeg skal spille en annen class. Warrior var tidvis mens jeg spilte utrolig OP. Andre ganger føltes det nyttesløst. Noen klasser virket konsistent bedre enn andre i 2v2, blant disse var i alle fall druids+DK mot vår kombo. Jeg ville bare ha tips til et nytt setup som kunne vært gøy å spille. At jeg sa "OP" blei kanskje litt feil. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 19. august 2012 Del Skrevet 19. august 2012 (endret) Jeg skjønner ikke hvorfor ikke Blizzard bruker 2 forskjellige systemer på PvP og PvE. Det gjør balansering utrolig vanskelig, og lite effektivt. I tillegg er det surt for PvPerne når en klasse nerfes fordi de er for gode i PvE, og vise versa. Det virker også som om mange PvPere bytter karakterer til den nåværende "flavour-of-the-month". Det hadde ikke skjedd hvis klassene var balanserte, men slik systemet fungerer nå vil alltid noen klasser være bedre enn andre. Det hadde gavnet ALLE å gjøre PvP og PvE separat. Både PvE-spillerne, PvP-spillerne og Blizzard selv, som kunne brukt mindre ressurser på balansearbeid. Endret 19. august 2012 av Skurupu Lenke til kommentar
Akse Skrevet 19. august 2012 Del Skrevet 19. august 2012 Jeg skal ikke spille en bedre class, jeg skal spille en annen class. Warrior var tidvis mens jeg spilte utrolig OP. Andre ganger føltes det nyttesløst. Noen klasser virket konsistent bedre enn andre i 2v2, blant disse var i alle fall druids+DK mot vår kombo. Jeg ville bare ha tips til et nytt setup som kunne vært gøy å spille. At jeg sa "OP" blei kanskje litt feil. Uansett, warlock har alltid vært en forholdsvis bra class gjennom hele spillet. Synd det er så få som klarer å spille warlock bra. 1 Lenke til kommentar
DirtyBit Skrevet 19. august 2012 Del Skrevet 19. august 2012 Jeg skal ikke spille en bedre class, jeg skal spille en annen class. Warrior var tidvis mens jeg spilte utrolig OP. Andre ganger føltes det nyttesløst. Noen klasser virket konsistent bedre enn andre i 2v2, blant disse var i alle fall druids+DK mot vår kombo. Jeg ville bare ha tips til et nytt setup som kunne vært gøy å spille. At jeg sa "OP" blei kanskje litt feil. Uansett, warlock har alltid vært en forholdsvis bra class gjennom hele spillet. Synd det er så få som klarer å spille warlock bra. nja, da spilte ikke du i vanilla warlock var ubrukelig , var nesten ingen som ville spille de Lenke til kommentar
Funtazz Skrevet 19. august 2012 Del Skrevet 19. august 2012 Ja, warlocks var ubrukelige i vanilla, bare spør Drakedog. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 19. august 2012 Del Skrevet 19. august 2012 Uansett, warlock har alltid vært en forholdsvis bra class gjennom hele spillet. Synd det er så få som klarer å spille warlock bra http://warlock-blog.blogspot.no/2006/08/how-to-kill-warlock-very-funny.html Lenke til kommentar
DirtyBit Skrevet 19. august 2012 Del Skrevet 19. august 2012 Ja, warlocks var ubrukelige i vanilla, bare spør Drakedog. drakedog var populær i slutten av Vanilla, snakker om de første patchene Lenke til kommentar
Akse Skrevet 19. august 2012 Del Skrevet 19. august 2012 Fantes arena i vanilla? Nei. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå