Holyashell Skrevet 13. august 2012 Del Skrevet 13. august 2012 (endret) Det er vel Skada. "Multiple windows. Each window can be configured fully." Edit: En link til info: http://www.curse.com/addons/wow/skada Endret 13. august 2012 av Holyashell Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 14. august 2012 Del Skrevet 14. august 2012 Skada er genialt. Kan bruke det på så utrolig mange måter. Gøy å fyre de opp i raids Nå som jeg ikke trenger så himla mye med damagemeter så bruker jeg bare Recount. Det er veldig enkelt og greit og funker akkurat som det skal uten masse dill. 2 Lenke til kommentar
Pastagutten27 Skrevet 14. august 2012 Del Skrevet 14. august 2012 (endret) Takker! Men jeg har hørt at skada er unøyaktig iforhold til recount. Hvis du bruker både recount og skada så får man to forskjellige meters har jeg hørt. Noen som har noe erfaring med det? Endret 14. august 2012 av Bysno Lenke til kommentar
Holyashell Skrevet 14. august 2012 Del Skrevet 14. august 2012 Vet ikke hvor unøyaktig det er, men dersom det er like unøyaktig for alle så er det jo greit. Lasta ned Skada i går, men fant ikke ut hvordan jeg skulle få opp to vinduer samtidig før det ble smale øyne og dårlig med konsentrasjon. Får sjekke ut litt mer i dag. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 14. august 2012 Del Skrevet 14. august 2012 (endret) Optimist. Endret 14. august 2012 av Skurupu 1 Lenke til kommentar
Holyashell Skrevet 14. august 2012 Del Skrevet 14. august 2012 Men du er jo rik! 30k er jo ingenting, men for en shaman er det overpris. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 14. august 2012 Del Skrevet 14. august 2012 Hatt enn del slike gjennom mine mmo år, fra gold beg til full flaming Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 14. august 2012 Del Skrevet 14. august 2012 Ser ut som skada Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 14. august 2012 Del Skrevet 14. august 2012 Hvordan "ser" man rik ut i WoW? Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 14. august 2012 Del Skrevet 14. august 2012 Jeg satt på Magic Rooster, men ellers er det vanskelig å se. Og jeg er ikke "gi-bort-30k-til-en-fremmed"-rik. Lenke til kommentar
frds Skrevet 15. august 2012 Del Skrevet 15. august 2012 Kjøpte meg wow idag, men får beskjed om at jeg ikke kan skrive i chat, sende brev etc å at det er en starter edition. Er dette noe som ikke oppdateres med en gang? Lenke til kommentar
Akse Skrevet 15. august 2012 Del Skrevet 15. august 2012 Du må nok skrive inn spillkoden din på battle.net/wow. Logg inn på accounten din og skriv inn koden. Lenke til kommentar
Holyashell Skrevet 15. august 2012 Del Skrevet 15. august 2012 Vet ikke hva som skjedde, men plutselig gikk vi fra 2 til 8 signups til raids. Folk er endelig ferdige med sin lille ferie. Huzzah! Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 15. august 2012 Del Skrevet 15. august 2012 Nå som 5.0 er annonsert til å sleppes om 2 uker begynnte jeg å interessere meg for WoW igjen. Jeg er sikkert ikke den eneste. Lenke til kommentar
Holyashell Skrevet 15. august 2012 Del Skrevet 15. august 2012 Godt, godt. Ny tank som aldri før hadde sett DSHC, fikk ned 6 bosser. Greit nok. Hadde glemt hvor heftig nerfen var, men det var litt vel enkelt. Får se om de to siste går ned neste raid. Gjør de det kan tanken få godkjent. Lenke til kommentar
Lolliken Skrevet 15. august 2012 Del Skrevet 15. august 2012 Optimist. Måtte være en svenske ^^ Lenke til kommentar
LoveAmiga Skrevet 15. august 2012 Del Skrevet 15. august 2012 kan noen sende meg en scroll of ressurection? Hvordan funker denne da? Ikke spilt siden i fjor, men kjenner lysten er der litt nå. Leste litt om SoR, men så vidt jeg kan se må jeg være på samme server som den som gir den? Lenke til kommentar
Holyashell Skrevet 15. august 2012 Del Skrevet 15. august 2012 Sender du e-post på PM kan jeg sende deg en scroll, så får du sjekke om det fungerer. Lenke til kommentar
carzas Skrevet 16. august 2012 Del Skrevet 16. august 2012 kan noen sende meg en scroll of ressurection? Hvordan funker denne da? Ikke spilt siden i fjor, men kjenner lysten er der litt nå. Leste litt om SoR, men så vidt jeg kan se må jeg være på samme server som den som gir den? Nei, trenger ikke være med på samme server, men du får tilbud om å endre server til samme som utsender av scrollen. I tillegg til at du kan gjøre en karakter level 80. Bare send meg en pm med mail om du vil ha:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå