Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Så et par Druid PvP filmer nå..

 

Og han her ganket i Darkshire, så veldig gøy ut =D

 

Er det et sted jeg kan gå å ganke lvl 20-30 hordes? et lignende sted som Darkshire?

7147301[/snapback]

 

Det der funker ekstremt dårlig. Hver 3. lowlevel (inkludert meg selv når jeg spiller på alten min :D ) har f.eks en tier 3 main liggende klar i nærheten når de quester.

Lenke til kommentar
Hmm, var ikkje klar over at folk hadde so lang ventetid. Gjennomnsnittet på frostwhisper er 1min:p

 

Btw på frostwhisper det veldig populært blandt diverse horde guilds og ganke alt og alle som prøver å komme seg in i brm. Kver einaste gang eg skal i mc eller bwl må vi kjempe oss forbi horde, eller dø, resse dø osv visst man kjem for få.. Det er ofte snakk om 30++ horde som venter på å ganke.

Er dette standard på alle pvp servers? Personlig eg hater det.

7145240[/snapback]

 

Kjenner til det, og med 512 ram og et skjermkort fra oldtiden havner jeg ofte i lavaen :nei:

Lenke til kommentar
Fear driver ikke folk over kanter. Om folk trykker på knapper mens de løper i nærheten av en kant, så ramler de kanskje utfor når fear er ferdig, men det er alt.

7149079[/snapback]

 

Ja det er jævlig, man storm-taster f.eks. fremover, men i siste sekund snur du deg i fearen og wooosh ned flyr du :!:

Endret av Der Kommissar
Lenke til kommentar
Hmm, var ikkje klar over at folk hadde so lang ventetid. Gjennomnsnittet på frostwhisper er 1min:p

 

Btw på frostwhisper det veldig populært blandt diverse horde guilds og ganke alt og alle som prøver å komme seg in i brm. Kver einaste gang eg skal i mc eller bwl må vi kjempe oss forbi horde, eller dø, resse dø osv visst man kjem for få.. Det er ofte snakk om 30++ horde som venter på å ganke.

Er dette standard på alle pvp servers? Personlig eg hater det.

7145240[/snapback]

Det er vel strengt talt Alliance som er kjent for å stå der og ganke på frostwhisper. Horde har en regel at det ikke er lov og ganke der inne. Har må det vere snakk om et fåtall asosiale tullinger.Jeg vet at Alliance kidsa liker og stå der og ganke.
Lenke til kommentar
Godt muligens det, guilldt mitt har regel med ingen ganking på brm men finst vel andre som gjer det.

Men eg ser nesten alltid horde guildet "Thule" der. Dei ganker iallefall ofte nok:p

7151819[/snapback]

Thule er guildet som har non PVP der inne. De ganker faktisk aldri noen der uten og bli angrepet først. Og dette er jeg 200% sikker på. Dette er er seriøst helnorskt guild som hater folk som ganker der inne. Men det er sant at de alltid er der da de gjør raids konstant og er på 4 boss i Naxx.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...