Skarstard Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 (endret) På Genjuros er det 40-60 minutter ventetid på AV og 4-7 minutter på AB, WSG spiller jeg aldri. Hunter ftw. Endret 24. oktober 2006 av Skarstad Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Bah har 350 magewave cloth, men vil noen ha det? nei >_< Nærmer meg 54, satser på å dinge i morgen Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Herre min hatt, forutenom Pre-mades har jeg aldri vunnet en WSG@L60 med Alliance. :S Men det kommer seg nå, har appliet for et PvP-guild, PvPet med dem idag@WSG og vi vant 10 strake med 3-0. Lenke til kommentar
.V. Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Kan ikke husket å ha ventet mer enn 5min på noen battleground siden battlegroups kom, selv midt på natta. Hvordan er det mulig å vente i en time på AV? Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 Kan ikke husket å ha ventet mer enn 5min på noen battleground siden battlegroups kom, selv midt på natta. Hvordan er det mulig å vente i en time på AV? 7145345[/snapback] Jeg aner ikke, det er nok noe veldig galt med Battlegroup 4. Ikke har jeg vunnet en AB flere dager heller. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 På starten var det >1 min wait, etter den nye patchen... Nå er det som sagt maks 12, ofte mellom 5 og 8 Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 Så et par Druid PvP filmer nå.. Og han her ganket i Darkshire, så veldig gøy ut =D Er det et sted jeg kan gå å ganke lvl 20-30 hordes? et lignende sted som Darkshire? Lenke til kommentar
Zippio Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 Så et par Druid PvP filmer nå.. Og han her ganket i Darkshire, så veldig gøy ut =D Er det et sted jeg kan gå å ganke lvl 20-30 hordes? et lignende sted som Darkshire? 7147301[/snapback] hmm... hillsbrad kanskje? Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 Nå fikk du meg til å savne alle Southshore/Tarren Mill-kampene jeg var med på mens jeg levlet der, det var utrolig gøy. Lenke til kommentar
likferd Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 Så et par Druid PvP filmer nå.. Og han her ganket i Darkshire, så veldig gøy ut =D Er det et sted jeg kan gå å ganke lvl 20-30 hordes? et lignende sted som Darkshire? 7147301[/snapback] Det der funker ekstremt dårlig. Hver 3. lowlevel (inkludert meg selv når jeg spiller på alten min ) har f.eks en tier 3 main liggende klar i nærheten når de quester. Lenke til kommentar
GANTEN Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 Dere jeg trenger litt hjelp her... Jeg har et komplet Defias brotherhood set til lvl 20.. jeg er lvl 24 skal jeg ødelegge det og kjøpe meg ny armor=/? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 Bruk det til du finner noe bedre. Lenke til kommentar
egil88 Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 Hmm, var ikkje klar over at folk hadde so lang ventetid. Gjennomnsnittet på frostwhisper er 1min:p Btw på frostwhisper det veldig populært blandt diverse horde guilds og ganke alt og alle som prøver å komme seg in i brm. Kver einaste gang eg skal i mc eller bwl må vi kjempe oss forbi horde, eller dø, resse dø osv visst man kjem for få.. Det er ofte snakk om 30++ horde som venter på å ganke. Er dette standard på alle pvp servers? Personlig eg hater det. 7145240[/snapback] Kjenner til det, og med 512 ram og et skjermkort fra oldtiden havner jeg ofte i lavaen Lenke til kommentar
War Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 Skjer også på pve servere, pleier å bruke fear så 30 horde faller i lavaen men pleier å svømme der selv noen ganger også. Fett og MC en horde også og hoppe i lavaen Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 Fear driver ikke folk over kanter. Om folk trykker på knapper mens de løper i nærheten av en kant, så ramler de kanskje utfor når fear er ferdig, men det er alt. Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 (endret) Fear driver ikke folk over kanter. Om folk trykker på knapper mens de løper i nærheten av en kant, så ramler de kanskje utfor når fear er ferdig, men det er alt. 7149079[/snapback] Ja det er jævlig, man storm-taster f.eks. fremover, men i siste sekund snur du deg i fearen og wooosh ned flyr du :!: Endret 25. oktober 2006 av Der Kommissar Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 Da innstalere jeg BC beta klient, gleder meg til å prøve Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 Hmm, var ikkje klar over at folk hadde so lang ventetid. Gjennomnsnittet på frostwhisper er 1min:p Btw på frostwhisper det veldig populært blandt diverse horde guilds og ganke alt og alle som prøver å komme seg in i brm. Kver einaste gang eg skal i mc eller bwl må vi kjempe oss forbi horde, eller dø, resse dø osv visst man kjem for få.. Det er ofte snakk om 30++ horde som venter på å ganke. Er dette standard på alle pvp servers? Personlig eg hater det. 7145240[/snapback] Det er vel strengt talt Alliance som er kjent for å stå der og ganke på frostwhisper. Horde har en regel at det ikke er lov og ganke der inne. Har må det vere snakk om et fåtall asosiale tullinger.Jeg vet at Alliance kidsa liker og stå der og ganke. Lenke til kommentar
Theoneask Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 Godt muligens det, guilldt mitt har regel med ingen ganking på brm men finst vel andre som gjer det. Men eg ser nesten alltid horde guildet "Thule" der. Dei ganker iallefall ofte nok:p Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 Godt muligens det, guilldt mitt har regel med ingen ganking på brm men finst vel andre som gjer det.Men eg ser nesten alltid horde guildet "Thule" der. Dei ganker iallefall ofte nok:p 7151819[/snapback] Thule er guildet som har non PVP der inne. De ganker faktisk aldri noen der uten og bli angrepet først. Og dette er jeg 200% sikker på. Dette er er seriøst helnorskt guild som hater folk som ganker der inne. Men det er sant at de alltid er der da de gjør raids konstant og er på 4 boss i Naxx. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå