blcmn Skrevet 2. august 2012 Del Skrevet 2. august 2012 Det stemmer jo forsovit. Det er kanskje ikke like mye farming som før, for å få items og recipes? Det er fortsatt måndtlig betaling? Er det lettere å få bra gear? Hvordan er vansklighetsnivået på instances nå forhold til før? Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 2. august 2012 Del Skrevet 2. august 2012 I forhold til vanilla: Det er mye mindre farming nå. Det er ikke nødvendig å bruke like mye tid på spillet. Det er fortsatt månedlig betaling. Det er lettere å få bra gear, men alt det beste utstyret kommer fra raiding. Raids er minst like vanskelig som de var under vanilla, men de nerfes etter 2-3 måneder, slik at "hvem-som-helst" skal få tilgang. På dette tidspunktet har alle hardcore guilds gjort seg ferdig. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 2. august 2012 Del Skrevet 2. august 2012 Jeg vil nok våge å påstå at raid instancer egentlig er vanskeligere enn vanilla nå. Det merkes bare ikke like bra ettersom man vet hva man driver med, noe ikke alle 40 i et raid i vanilla alltid gjorde Helt til de blir nerfet, selvsagt. Lenke til kommentar
Bamsemums313 Skrevet 2. august 2012 Del Skrevet 2. august 2012 Prøvde å komme tilbake til WoW etter å ha tatt en pause på flere måneder. Er like før jeg slutter igjen. Har prøvd å spille litt på fury warrioren min, men det ser ikke til at det funker. For etter å ha prøvd å dra meg gjennom flere heroics, endte de aller fleste med at folk ikke vet hva de gjør, de dør, så leaver de. Helst er det snakk om tankene. Sykt irriterende når det hender ofte. Ser nesten ut til at man må ha en brukbar guild for å spille spillet. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 2. august 2012 Del Skrevet 2. august 2012 Bamsemums: Det er et veldig dumt tidspunkt å starte opp igjen på. Mange av de som kjører heroics nå er folk som kanskje levler for første gang eller ikke vet bedre osv. Mange av oss andre var lei av heroics for månedsvis siden og sitter egentlig bare å venter på neste expansion. Lenke til kommentar
Kakkki Skrevet 2. august 2012 Del Skrevet 2. august 2012 Tror ingen gode spillere går heroics lenger egentlig. Jeg har ikke gjort HC eller LFR på flere måneder hvertfall. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 2. august 2012 Del Skrevet 2. august 2012 Det hender jeg en sjelden gang går noen om jeg får lyst å gjøre noe med folk på vennelista mi ingame som ikke har bra nok gear til å raide. Men det er vel egentlig bare et par jeg gjør det med. Spør noen andre pleier eg fake AFK Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 2. august 2012 Del Skrevet 2. august 2012 Hender noen ganger jeg går heriocs bare for å utklassere de andre i DPS slik at jeg kan føle meg litt bedre. Lenke til kommentar
Bamsemums313 Skrevet 2. august 2012 Del Skrevet 2. august 2012 Skjønner. Vel, får se hva jeg gjør. Jeg kan kanskje fortsette å levle Warlock eller lage meg en Druid i mellomtiden, evt om jeg finner meg en guild eller noe på 85'ene mine. Lenke til kommentar
blcmn Skrevet 3. august 2012 Del Skrevet 3. august 2012 Startet en priest og lvl'r vel minimum opp til 20 som er maks i trial, så får vi se etterpå. Noen forslag til UI / addons som kan være kjekke? Er jo totalt utdatert på slike ting. Lenke til kommentar
Kennern Skrevet 3. august 2012 Del Skrevet 3. august 2012 Noen som har noe tips til å gå fort opp i lvl? er lvl 10 nå. Lenke til kommentar
Brandshal Skrevet 3. august 2012 Del Skrevet 3. august 2012 Har hørt at 4.4 patchen ''Attack on Theramore'' skal komme, men noen som vet når den kommer? Lenke til kommentar
Oskov Skrevet 4. august 2012 Del Skrevet 4. august 2012 (endret) Hei! Jeg trenger noen tips om hvordan jeg får tak i godt pve gear. Nå har jeg ilvl 361 pvp gear, og det går steike dårlig i random heroic. Og dette er en Arcane mage, så det er uvant å ligge nederst på recount. Men hva gjør jeg for å få godt pve-gear, er det bare heroic dungeons som gjelder? For går jeg det blir det mye kjeft å få på veien...er det noen quester på lvl 85 som gir gear med ilvl 378 og oppover?? Endret 4. august 2012 av Oskov Lenke til kommentar
Tommyeen Skrevet 4. august 2012 Del Skrevet 4. august 2012 Hvor kan man se hvor mange players totalt det er på en realm? Lenke til kommentar
Oskov Skrevet 4. august 2012 Del Skrevet 4. august 2012 Hvor kan man se hvor mange players totalt det er på en realm? Søk wow census på google, mener det er et nettsted som heter warcraft ett-eller-annet som kan gi en pekepinn. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 4. august 2012 Del Skrevet 4. august 2012 http://www.warcraftrealms.com Lenke til kommentar
cruxious Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 Ble litt fristet til å starte opp igjen med wow men lurer på hvordan pvpen er for tida. Jeg har en mage, warrior og dk på lvl 85 med ca 360 ilvl pvp gear. Vil jeg bli grisebanka i pvp med så dårlig gear? Skjønner at jeg ikke vil kunne soloe det meste men vil jeg bare være cannonfodder til jeg får mye bedre gear? Samme hvilken char det er, synes alle var like morsomme Lenke til kommentar
The Jackal Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 Tipper du får litt pisk på pung, men går rimelig kjapt å geare opp da. Gi det et par dager, så er du godt på vei. Vanlig honor gear er ilvl 390 og conquest er 403. Lenke til kommentar
Akse Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 Med mindre du har 400+ gear i arena blir får du bank. Og om du ikke har spilt på lenge vil du få bank uansett. Det er mange decent spillere på sub 2k rating som spiller på alts for tiden. Fire mage er forresten latterlig bra i 3s nå. Så jeg hadde nok gått for det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå