El Fantasma Skrevet 31. juli 2012 Del Skrevet 31. juli 2012 Noen norske Alliance guilds på Silvermoon? Lenke til kommentar
Jann. Skrevet 31. juli 2012 Del Skrevet 31. juli 2012 Er det fortsatt sånn at man får en lvl 80 char med Scroll of Resurrection? Hvis ja, send meg en PM hvis du vil gi meg en. Siden det kommer ny expansion starter jeg opp abonnementet igjen, så du får til og med mount bonusen (hvis det fortsatt er sånn altså..) . (Redigerer vekk denne posten når jeg har fått) Mener det gikk ut i mars\mai. Kjipt. Noe annet man får med å bruke dette da? Skal ikke si det for sikkert, men mener å huske å lest det også en kompis nevnte det at det gikk ut i midten av mars. Hvist det ikke er kommet noen ny dato da. Lenke til kommentar
klilleng Skrevet 31. juli 2012 Del Skrevet 31. juli 2012 Er det fortsatt sånn at man får en lvl 80 char med Scroll of Resurrection? Hvis ja, send meg en PM hvis du vil gi meg en. Siden det kommer ny expansion starter jeg opp abonnementet igjen, så du får til og med mount bonusen (hvis det fortsatt er sånn altså..) . (Redigerer vekk denne posten når jeg har fått) Mener det gikk ut i mars\mai. Kjipt. Noe annet man får med å bruke dette da? Skal ikke si det for sikkert, men mener å huske å lest det også en kompis nevnte det at det gikk ut i midten av mars. Hvist det ikke er kommet noen ny dato da. Ok, uansett så tar jeg gjerne i mot en scroll, så det er bare å sende PM folkens. Er vel fortsatt mount i premie (?). Lenke til kommentar
sp3c Skrevet 31. juli 2012 Del Skrevet 31. juli 2012 Send mag mailen din på PM takker så mye! Druiden er nå i gang med levelinga Er det fortsatt sånn at man får en lvl 80 char med Scroll of Resurrection? Hvis ja, send meg en PM hvis du vil gi meg en. Siden det kommer ny expansion starter jeg opp abonnementet igjen, så du får til og med mount bonusen (hvis det fortsatt er sånn altså..) . (Redigerer vekk denne posten når jeg har fått) Muligens ikke gyldig lengre? Uansett, det er vel en mount bonus til den som gir vekk en scroll, så send meg fortsatt en PM hvis du vil gi meg en resurrection. Det er fortsatt gyldig, jeg fikk en scroll tidligere idag og har nå fått gratis oppgradering til Cataclysm og en level 80 druid Lenke til kommentar
Jann. Skrevet 31. juli 2012 Del Skrevet 31. juli 2012 (endret) Send mag mailen din på PM takker så mye! Druiden er nå i gang med levelinga Er det fortsatt sånn at man får en lvl 80 char med Scroll of Resurrection? Hvis ja, send meg en PM hvis du vil gi meg en. Siden det kommer ny expansion starter jeg opp abonnementet igjen, så du får til og med mount bonusen (hvis det fortsatt er sånn altså..) . (Redigerer vekk denne posten når jeg har fått) Muligens ikke gyldig lengre? Uansett, det er vel en mount bonus til den som gir vekk en scroll, så send meg fortsatt en PM hvis du vil gi meg en resurrection. Det er fortsatt gyldig, jeg fikk en scroll tidligere idag og har nå fått gratis oppgradering til Cataclysm og en level 80 druid ok Klilleng, glem det jeg sa. Endret 31. juli 2012 av Jann. Lenke til kommentar
klilleng Skrevet 31. juli 2012 Del Skrevet 31. juli 2012 (endret) -- delete Endret 31. juli 2012 av klilleng Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 31. juli 2012 Del Skrevet 31. juli 2012 send PM med mailen din så kan jeg fikse en Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 31. juli 2012 Del Skrevet 31. juli 2012 Jeg er alltid her for Scroll. Er det ikke grense på 3? Har minst en igjen, så PM om noen vil ha. ALLE SKA FÅ! Lenke til kommentar
klilleng Skrevet 31. juli 2012 Del Skrevet 31. juli 2012 send PM med mailen din så kan jeg fikse en Har fått en allerede (regner jeg med), men takk uansett. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 31. juli 2012 Del Skrevet 31. juli 2012 Kan alle teste MoP beta, nå? Lenke til kommentar
Overguard Skrevet 31. juli 2012 Del Skrevet 31. juli 2012 Nei, kun AP og folk som har fått key. Er mange sider som har give-aways for tiden trur jeg.. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 1. august 2012 Del Skrevet 1. august 2012 Det irriterer meg. Jeg er en av 2-3 personer i guilden som ikke har beta. Jeg fikk heldigvis lånt en account til gårsdagens 25M-testing. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 1. august 2012 Del Skrevet 1. august 2012 Jeg har hatt siden dag 1 men har ikke vært logget inn der Lenke til kommentar
nagina Skrevet 1. august 2012 Del Skrevet 1. august 2012 Æsj, sett litt på MoP streams, ser ut som shadow priest er den dårligste caster class atm :/ Jaja, men sånn har vel spriests alltid vært, suget i starten, så buffed til faens Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 1. august 2012 Del Skrevet 1. august 2012 Æsj, sett litt på MoP streams, ser ut som shadow priest er den dårligste caster class atm :/ Jaja, men sånn har vel spriests alltid vært, suget i starten, så buffed til faens Vi var ganske gode i starten av BC! Lenke til kommentar
Akse Skrevet 1. august 2012 Del Skrevet 1. august 2012 Spriest dårligste caster classen? Den ligger an til å bli en av de beste. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 1. august 2012 Del Skrevet 1. august 2012 Om du ikke merket, snakket om MoP som ikke er released, der suger de. Lenke til kommentar
Akse Skrevet 2. august 2012 Del Skrevet 2. august 2012 Snakker om mop der de ser ut til å bli en veldig god caster. Lenke til kommentar
blcmn Skrevet 2. august 2012 Del Skrevet 2. august 2012 Da Diablo3 er relativt kjedelig for tiden vurderer jeg enten Starcraft eller WoW som avløser. Jeg spilte heftg mye i vanilla, og gjorde ferdig AQ, rank13 i BG, BWL og kom vel halveis i Naxx for å nevne noe. Er det noe å hente i Wow for tida, eller blir jeg lei med engang? Hvordan ser utviklingen ut med den Panda utvidelsen? Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 2. august 2012 Del Skrevet 2. august 2012 (endret) Jeg blir i hvert fall lei imot slutten av hver eneste ekspansjon. Ting man gjør mellom siste raid, og til level cappen økes føles så meningsløst. Alt av gear skal jo byttes ut, og det eneste som er poenget med å farme DS er å skaffe bra gear til å levle med. Selv logger jeg kun inn for å cleare DS hver torsdag. Ellers spiller jeg ikke. Gjør det kun for å hjelpe guilden. Endret 2. august 2012 av Skurupu Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå