Sexylubb1 Skrevet 7. juli 2012 Del Skrevet 7. juli 2012 Som Skurupu sier så kan du ikke drepe to, men du kan bruke dots på flere helt til den første dør. Jukse på dmg meter ftw? Jeg føler druids er veldig avhengige buffs. Ja takk, vil gjerne ha en mage og en lock i gruppa. Prøv å spille shadowpriest uten Demo Lock... DET suger. Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 7. juli 2012 Del Skrevet 7. juli 2012 Destrolock uten moonkin 5% haste... bah. Dog proccer jeg til 110% uten Heroisim/Bloodlust da. i 387 gear. Kan tenke meg hva jeg kunne proccet i 400 Lenke til kommentar
Opptatt_InnleggNO Skrevet 8. juli 2012 Del Skrevet 8. juli 2012 Heisann, har vært borte i fra WOW i 1 år, er det noen som kunne tenke seg å kaste en scroll of resurrection? Char. navn er hotmann, silvermoon. Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 8. juli 2012 Del Skrevet 8. juli 2012 (endret) will do! Kan du sende meg pm med e-posten din? trenger adressen for å legge til scroll of res Endret 8. juli 2012 av Kjetil_90 Lenke til kommentar
Opptatt_InnleggNO Skrevet 8. juli 2012 Del Skrevet 8. juli 2012 will do! Kan du sende meg pm med e-posten din? trenger adressen for å legge til scroll of res den er på vei:) Lenke til kommentar
Holyashell Skrevet 8. juli 2012 Del Skrevet 8. juli 2012 Som Skurupu sier så kan du ikke drepe to, men du kan bruke dots på flere helt til den første dør. Jukse på dmg meter ftw? Jo, det er jo mulig om man vil, men det hjelper jo ikke noe for å få ned bossen. De fleste som raider litt aktivt har trolig for lenge siden begynt å se hva du gjør skade på, og ser seg ikke blinde på meteret. Toppe DPS på Madness uten særlig skade på Corruption, vel, får ikke mye skryt i mine raid. Lenke til kommentar
Opptatt_InnleggNO Skrevet 8. juli 2012 Del Skrevet 8. juli 2012 will do! Kan du sende meg pm med e-posten din? trenger adressen for å legge til scroll of res den er på vei:) Blizzard bruker laaang tid på å sende scrollen over til meg................. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 8. juli 2012 Del Skrevet 8. juli 2012 Den kommer i løpet av 24 timer. De sender bare ut en gang om dagen om jeg ikke tar feil. Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 8. juli 2012 Del Skrevet 8. juli 2012 Hei har et spørsmål Driver fortiden og samler alle pvp mountene som man kan kjøpe for hounor points. Mangler bare denne på Allianse siden. http://www.wowhead.com/item=29468 Men det jeg lurer på er om det er mulig og også få horde mountene? Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 8. juli 2012 Del Skrevet 8. juli 2012 Du kan ikke ha begge nei, om du konverterer til horde vil alliance mountene bli gjort om til horde versjonene 1 Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 8. juli 2012 Del Skrevet 8. juli 2012 Du kan ikke ha begge nei, om du konverterer til horde vil alliance mountene bli gjort om til horde versjonene Ok tusen takk for raskt svar Lenke til kommentar
nagina Skrevet 9. juli 2012 Del Skrevet 9. juli 2012 Lock er vel en av de vanskeligste klassene å spille, om ikke den. Mange sier druid, men du kan ikke regne alle de ulike specsene. Men ja, lock er vanskelig rotation (eller priority da, siden lock ikke har rotation) og gear-messig. Har du ikke bra nok gear, så er den veldig sensitiv. Mer sensitiv enn andre klasser. Druiden klarer jeg å skvise mer ut på ilvl 371 enn jeg klarte på locken med 378. Kanskje, prøvde lock med par år gaming med shadowpriest, synes faktisk det var lettere, men det kan skyldes at jeg er vant til dot class. Shadowpriest er jo blitt så lett i det siste, trenger ikke å bry seg så mye om dot-refreshing som før. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 9. juli 2012 Del Skrevet 9. juli 2012 Er ikke så mye timing lengre nei. Egentlig ganske kjedelig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 9. juli 2012 Del Skrevet 9. juli 2012 Lurer på hvor mange timer jeg brukte på å perfeksjonere rotasjonen til min Shadowpriest back in the days. Husker når jeg spilte Retri Pala etterpå, hvor det gikk hovedsaklig på priotering av 4 spells og jeg hadde bare bindet alt til 2 knapper, hvor et spell som stod som nr.1 og nr.2 kun bruktes vist nr.1 var på CD, kjedelig, men enn herlig avkobling fra SP. Lenke til kommentar
Bruker87 Skrevet 9. juli 2012 Del Skrevet 9. juli 2012 Noen som kan bruke en Scroll of Resurrection på meg please? Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 9. juli 2012 Del Skrevet 9. juli 2012 Da må du nesten oppgi mail. Bare å sende en PM. (Og kan ikke en av dere jeg gir scroll faktisk kjøpe en måned eller to?!) 1 Lenke til kommentar
Opptatt_InnleggNO Skrevet 9. juli 2012 Del Skrevet 9. juli 2012 Noen som kan bruke en Scroll of Resurrection på meg please? bare send meg en pm med e-posten din. Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 9. juli 2012 Del Skrevet 9. juli 2012 Noen som kan bruke en Scroll of Resurrection på meg please? Hopper på med de 2 andre over meg hvis du eller noen andre vil ha Scroll of Resurrection ta kontakt. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 9. juli 2012 Del Skrevet 9. juli 2012 Dere er nok for treige på avtrekkeren. Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 9. juli 2012 Del Skrevet 9. juli 2012 Dere er nok for treige på avtrekkeren. Lov å prøve seg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå