Pilot_ Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 Skulle ikke professions øke til 400 da? Eller har jeg lest noe helt annet? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 Det hadde vært gøy... I dag har jeg gått masse AV for å bli exhalted og lenge ut på dagen av Alliance blitt dårligere og dårligere! Det ender opp med at 30 stk står og hk/honor-farmer på SH mens 5 stk løper og dør på veien til FW gy, mens de siste 5 er i DB eller SP. Når vi endelig fikk folka ned at hadde et sykt forsprang brukte vi 20 min på å drepe den første warmasteren, pga lame tank + heal og nuuuuuuub pull! Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 Skulle ikke professions øke til 400 da? Eller har jeg lest noe helt annet? 7120338[/snapback] Nja, njo, ikke alle vel? Lenke til kommentar
PSV Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 Ikke Skinning.. Level 400 skinning hade betydd at du kunne skinne level 80 mobs uten problemer.. Tror den er max 350 eller no. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 Syns jeg leste en plass at skinning skulle gå til 300 bare fortsatt. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 (endret) Det vil jo bety at man ikke kan skinne høylevelmobs, med mindre Blizzard forandrer systemet eller legger til items/enchants med bonus til skinning. Endret 21. oktober 2006 av Skarstad Lenke til kommentar
PSV Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 Har hørt at dem mer eller mindre utrydder beastsa.. F.ex en level 25 enchant slo en level 60 enchant på beat mobs.. (Lesser Beastslayer (+6) mot Greater Striking (+5)) Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 Da forlot jeg nettopp guildet, på tide å trappe ned. Lenke til kommentar
Bredoc Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 Vi tok ned Razorgore på 4 forsøk i dag. Første gang vi testa BWL. Ikke så alt for dårlig Lenke til kommentar
Akira Kurosawa Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Idag ble jeg creepjacket av 5 hordes da jeg grindet Twilight Texts Corpserun+2 Kompiser + Ress + Aoe Fear = Kaos ^^ Så fortsatte jeg å grinde... Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Vet ikke hva de skal gjøre med skinning, men ifølge thottbot blir det 375 link Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Håper virkelig jeg kan få skinning opp til 375. Noe annet ville sugd balle, sånn egentlig... Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Har et spm angående BC her Jeg driver og PVP'er hele tiden nå, er blitt ganske lei av PVE. Vil ranken min bli nustillt i BC? eller holde seg der dn var? Er litt kjipt vis den blir nullstilt, for da kan jeg like godt slutte å spille helt til BC kommer ut. Er forresten snart rank 8 Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Er litt kjipt vis den blir nullstilt, for da kan jeg like godt slutte å spille helt til BC kommer ut. 7128104[/snapback] Samle glods, hjelpe venner etc. ? Det er mye fint mankan gjøre. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 instructor down ;D gikk smooooth, tror 2 eller 3 daua. loots: SPLINTER (!), gikk til druid. caster-back. og t3 boots, gikk til en annen druid Lenke til kommentar
Sink Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 idag fikk vi ENDELIG til et skikkelig raid, noe jeg har venta lenge på. tok anub for første gang for 3 eller 4uker siden, etter det har vi hatt 2 raiddager i uka uten å få'n ned. idag gikk vi inn, tok instructor løp tilbake og tok anub uten en eneste whipe dog, det gikk litt værre på faerlina Lenke til kommentar
Minus Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Argh, da har jeg brukt opp en dag på å prøve å skru sammen en sånn passe UI. Vel, startet tidlig i dag og fikk ingenting til. Kjørte meg en tur, spiste litt og så satt jeg meg på PC'en igjen. Fant da en hyggelig fyr i Ironforge som kunne hjelpe meg. Nå har jeg fått den sånn passe til. Ble så litt senere invitert til MC raid, da vi skulle ta Shazzad (Vet ikke åssn det skrives), og jeg startet å heale. Skulle fade, noe som i min gamle interface-sak var først Shift+2 og så 7. Dette funka jo ikke i det hele tatt. Opp med spellbook, og leite etter fade. Der var jeg dau. Hehe, morsom dag. Men uansett, jeg har hørt mange si at om man har standard blizzard UI, så er man skikkelig nybegynner.. Stemmer dette? Hva er liksom hovedbehovene ved end-game spilling? Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 (endret) Jeg synes den funker fint, andre addons er mye viktigere. Men det kan jo ha noe med min forferdelige mangel på RAM å gjøre. Mitt eneste custom UI: https://www.diskusjon.no/index.php?act=Atta...e=post&id=59368 Endret 22. oktober 2006 av Skarstad Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Fin dag i dag på WoW. Har levelet 52 og halv veis til 53, fikk [ice Barbed Spear] og [Frostwolf Insignia Rank 2]. Og et koselig lite crit på 2327 med execute Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå