Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det hadde vært gøy...

I dag har jeg gått masse AV for å bli exhalted og lenge ut på dagen av Alliance blitt dårligere og dårligere! Det ender opp med at 30 stk står og hk/honor-farmer på SH mens 5 stk løper og dør på veien til FW gy, mens de siste 5 er i DB eller SP. Når vi endelig fikk folka ned at hadde et sykt forsprang brukte vi 20 min på å drepe den første warmasteren, pga lame tank + heal og nuuuuuuub pull!

Lenke til kommentar

Har et spm angående BC her

Jeg driver og PVP'er hele tiden nå, er blitt ganske lei av PVE.

Vil ranken min bli nustillt i BC? eller holde seg der dn var?

Er litt kjipt vis den blir nullstilt, for da kan jeg like godt slutte å spille helt til BC kommer ut.

Er forresten snart rank 8

Lenke til kommentar

idag fikk vi ENDELIG til et skikkelig raid, noe jeg har venta lenge på.

tok anub for første gang for 3 eller 4uker siden, etter det har vi hatt 2 raiddager i uka uten å få'n ned. idag gikk vi inn, tok instructor løp tilbake og tok anub uten en eneste whipe dog, det gikk litt værre på faerlina :p

Lenke til kommentar

Argh, da har jeg brukt opp en dag på å prøve å skru sammen en sånn passe UI.

Vel, startet tidlig i dag og fikk ingenting til. Kjørte meg en tur, spiste litt og så satt jeg meg på PC'en igjen.

Fant da en hyggelig fyr i Ironforge som kunne hjelpe meg. Nå har jeg fått den sånn passe til. Ble så litt senere invitert til MC raid, da vi skulle ta Shazzad (Vet ikke åssn det skrives), og jeg startet å heale. Skulle fade, noe som i min gamle interface-sak var først Shift+2 og så 7. Dette funka jo ikke i det hele tatt. Opp med spellbook, og leite etter fade. Der var jeg dau. Hehe, morsom dag.

Men uansett, jeg har hørt mange si at om man har standard blizzard UI, så er man skikkelig nybegynner.. Stemmer dette? Hva er liksom hovedbehovene ved end-game spilling?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...