Lolliken Skrevet 11. mai 2012 Del Skrevet 11. mai 2012 http://www.openraid....sers/char/28498 Sjekk comments. Dafuck did I just read? 0,o WTF? Noen som har røykt en joint for mye og bør helst komme seg ut i solen for en gangs skyld? Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 11. mai 2012 Del Skrevet 11. mai 2012 Ser på Noxxic.com så virker det som at dem mener man bør ha intellect for Frost Mage PvP, istedet for mastery. Stemmer dette? Personelig prøver jeg og få så mye mastery så mulig pga deep freeze crits. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 12. mai 2012 Del Skrevet 12. mai 2012 Mest mulig mastery, ja. Reforge til mastery, gemme intellect på red gems og enchante intellect på bracers. Lenke til kommentar
Kakkki Skrevet 12. mai 2012 Del Skrevet 12. mai 2012 Er litt kult med classes/speccs hvor man gemmer endel av second stats. Er mye full agi, strength og full int-classes om dagen. Lenke til kommentar
Spillmer Skrevet 13. mai 2012 Del Skrevet 13. mai 2012 Noen som har fått til å spele wow med en Overklokka 7970? Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 13. mai 2012 Del Skrevet 13. mai 2012 Noen som har fått til å spele wow med en Overklokka 7970? Spiller med 7970 @ 1300/1525 1,35v Lenke til kommentar
Spillmer Skrevet 13. mai 2012 Del Skrevet 13. mai 2012 Nice, vel da skal det fungere med meg også. Nyaste 7970 drivere og ati catalyst? Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 13. mai 2012 Del Skrevet 13. mai 2012 Nice, vel da skal det fungere med meg også. Nyaste 7970 drivere og ati catalyst? Ja, men mine er vannkjølt så du vil naturligvis være holdt tilbake endel, avhengi av hvor heldig du er med kortets kvalitet Lenke til kommentar
Spillmer Skrevet 13. mai 2012 Del Skrevet 13. mai 2012 Eg har denne drivaren som er den nyaste. 12.4 og nyaste catalyst drivaren. Er disse nyaste drivere dei mest optimale? Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 15. mai 2012 Del Skrevet 15. mai 2012 Vurderer å lage meg en mage da det er den eneste klassen jeg ikke har spilt over lvl 20. Er det vanskelig å levle en mage? Tenker å kjøpe alt av heirlooms som man får tak i for justice points. Lenke til kommentar
Lovegame Skrevet 15. mai 2012 Del Skrevet 15. mai 2012 Det er helt ufattelig lett. Lvle med frost, aoe alt. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 15. mai 2012 Del Skrevet 15. mai 2012 Finnes det klasser som er vanskelig å levle, nå til dags? Lenke til kommentar
Lovegame Skrevet 15. mai 2012 Del Skrevet 15. mai 2012 Ikke med loom's ihvertfall. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 15. mai 2012 Del Skrevet 15. mai 2012 Kort sagt, nei. Spørs dog hvor offensivt du kjører på, mengden EXP du får av quests er boosta såpass at det å fullføre en sone før du går videre til neste så vil du etterhvert ende opp med å ligge langt foran kurven og være flere nivåer høyere enn hva sonen du quester i er designet for og da blir jo ting fryktelig enkelt. Legger du til diverse heirloom items som ikke bare gir deg ekstra EXP men som også gir deg en smule overpowered stats og som automatisk scaler så blir det jo enda enklere. Men går du for så effektiv levelling som overhode mulig, så du drar til Outland i level 57, til Northrend i level 67 og til Mount Hyjal i level 77 så vil du fort kunne død om du ikke er helt våken i starten av disse områdene. Men utover det så skal det ikke være videre vanskelig nei, om da ikke fullstendig dropper der å lære nye skills osv.. Kjæresten har startet sin første karakter noensinne, det er en Blood Elf Mage og hun har kommet til level 60 på et par dager med semi-aktiv spilling og det eneste hun har død av er andre spillere (PvP) som ganker og hun er ikke av de mest effektiv til å lære seg nye spells, equippe riktig utstyr og hun har null heirloom items osv.. Lenke til kommentar
Lovegame Skrevet 15. mai 2012 Del Skrevet 15. mai 2012 Er vel strengt tatt Outland i lvl 58, Northrend i 68 og Hyjal i 80, om man skal queste. Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 15. mai 2012 Del Skrevet 15. mai 2012 (endret) Fikk nettopp mail ingame fra Postmaster... Et item som var "lost" ble returnert til meg.... En cloth head. Jeg er paladin og har aldri hatt det itemet før. Endret 15. mai 2012 av Bjohansen Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 15. mai 2012 Del Skrevet 15. mai 2012 Sannsynligvis en item du har vunnet på greed roll i en instance som du ikke har loota. Lenke til kommentar
Stoic Skrevet 15. mai 2012 Del Skrevet 15. mai 2012 Noen som har scroll de kan sende? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå