Svar Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 Fremdeles ingen jeg kan gi en RAF eller SOR til? Lenke til kommentar
Kakkki Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 Etter 492 runs i Sethekk Halls og 429 i Utgarde Pinnacle fikk jeg både Raven Lord og Blue Protodrake iløpet av denne helga. Selv om jeg har gått unormalt mange runs for mountsene, var det digg å endelig havne på 146 mounts ! Flere collectors her inne? 1 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 Gratulerer! Jeg har bare 131 mounts. Venter til MoP med å farme Blue Protodrake. Synes det er for vanskelig og tidkrevende, akuratt nå. Lenke til kommentar
Kakkki Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 Hehe, ser den igrunn. Jeg er ganske heldig som spiller feral druid Dessuten er ikke 131 mounts "bare". Det er laaangt over gjennomsnittet Dropmounts kan være ett slit, men det er jammen gøy når de først dropper! Lenke til kommentar
Holyashell Skrevet 7. mai 2012 Del Skrevet 7. mai 2012 124 mounts og 157 pets. Kan ikke si jeg samler noe spesielt. Sjekker førstebossen i Kara for mount av og til, men det er ingen bosser jeg dreper hver uke for å få en mount. De to siste mountene jeg fikk var Time-Lost Proto og den grå kamelen - begge av typen "oj, ser der!" Lenke til kommentar
Kakkki Skrevet 7. mai 2012 Del Skrevet 7. mai 2012 Hehe da er du jammen heldig Begge de er supersjeldne. Lenke til kommentar
Lovegame Skrevet 7. mai 2012 Del Skrevet 7. mai 2012 Etter litt over 100 strat runs uten drop, giddet jeg ikke å samle mere. Har bare rundt 60 mounts eller så. Lenke til kommentar
War Skrevet 7. mai 2012 Del Skrevet 7. mai 2012 Jeg har sånn 80 og kjøper bare mounts av vendorer + noen få som å same rep ol. Ikke fått i instance ++ Lenke til kommentar
Tommyeen Skrevet 7. mai 2012 Del Skrevet 7. mai 2012 Har spurt om det før å spør igjenn, noen som har enkelt tips til god rotation med marksmanship hunter? Hvordan pet e best for levling osv, å skal jeg starte med arcane shot eller osv? Lenke til kommentar
terje k. Skrevet 7. mai 2012 Del Skrevet 7. mai 2012 Har spurt om det før å spør igjenn, noen som har enkelt tips til god rotation med marksmanship hunter? Hvordan pet e best for levling osv, å skal jeg starte med arcane shot eller osv? Gå litt tilbake, jeg linket deg link til elitistjerk.. Lenke til kommentar
Svar Skrevet 7. mai 2012 Del Skrevet 7. mai 2012 @Tommyeen: Prøv her: http://www.noxxic.com/wow/pve/hunter/marksmanship/dps-rotation-and-cooldowns Jeg vil fremdeles gi bort RAF og SOR, sendt meg PM Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 7. mai 2012 Del Skrevet 7. mai 2012 Etter 492 runs i Sethekk Halls og 429 i Utgarde Pinnacle fikk jeg både Raven Lord og Blue Protodrake iløpet av denne helga. Selv om jeg har gått unormalt mange runs for mountsene, var det digg å endelig havne på 146 mounts ! Flere collectors her inne? All respekt til deg som gidder å jobbe så hardt for mounts! Har tapt roll på Raven Lord, pluss 4-5 andre mounts som har droppet random opp igjennom tiden. Det er en helt horibel følelse! Å soloe er nok tingen Lenke til kommentar
jamelia Skrevet 8. mai 2012 Del Skrevet 8. mai 2012 Har spurt om det før å spør igjenn, noen som har enkelt tips til god rotation med marksmanship hunter? Hvordan pet e best for levling osv, å skal jeg starte med arcane shot eller osv? Elitist jerks er stedet å se på! Får du kjøpt deg spilletid snart, så jeg får SoR-mountet? Lenke til kommentar
Tommyeen Skrevet 8. mai 2012 Del Skrevet 8. mai 2012 Spilletida blir kjøpt i kveld:) Lenke til kommentar
Word00 Skrevet 9. mai 2012 Del Skrevet 9. mai 2012 Neon som kan sende meg enn SoR? [email protected] Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 9. mai 2012 Del Skrevet 9. mai 2012 Neon som kan sende meg enn SoR? [email protected] done Lenke til kommentar
Word00 Skrevet 9. mai 2012 Del Skrevet 9. mai 2012 (endret) Neon som kan sende meg enn SoR? [email protected] done Takk takk.. Noen som vet hvor lang tid det tar før mailen kommer? Neon som kan sende meg enn SoR? [email protected] done Noen som vet hvor lang tid det tar før mailen kommer? Endret 9. mai 2012 av Word00 Lenke til kommentar
Holyashell Skrevet 9. mai 2012 Del Skrevet 9. mai 2012 Noen som vet hvor lang tid det tar før mailen kommer? Aner ikke, men just in case, så sendte jeg deg en til. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 9. mai 2012 Del Skrevet 9. mai 2012 Noen som vet hvor lang tid det tar før mailen kommer? De blir vel sendt ut en gang per døgn? Lenke til kommentar
Sati Skrevet 9. mai 2012 Del Skrevet 9. mai 2012 Mailen tar det litt tid før kommer, men om du logger inn på battle.net > velg account > Referrals and Rewards > Scroll of Resurrection > Received Invitations så har du den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå