JoeDohn Skrevet 25. april 2012 Del Skrevet 25. april 2012 AoE-looting er fantastisk! Veldig praktisk når man samler en haug med dyr, dreper dem og skal skinne dem for eksempel. 1 Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 25. april 2012 Del Skrevet 25. april 2012 For ikke å snakke om når du soloer dungeons, eller spiller med alts, venner, kjæreste, familie eller liggende å power-leveller dem i dungeons og de skal loote alt sammen etterpå! Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 25. april 2012 Del Skrevet 25. april 2012 Å herre, det tenkte jeg ikke på en gang. Schwing! Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 25. april 2012 Del Skrevet 25. april 2012 Hvordan er det AoE-lootingen fungerer i praksis? Du markerer et område, og så får du alle tingene i en loot? Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 25. april 2012 Del Skrevet 25. april 2012 Du looter en og den looter automatisk alle innen rekkevidde. Så klart må du ha auto-loot aktivert i første omgang. Har hatt mye bruk for det selv og spesielt når jeg runner gamle raid for gold. Finnes ikke noe mer dritt en å bruke 2 minutter per mobpack å loote. Lenke til kommentar
terje k. Skrevet 25. april 2012 Del Skrevet 25. april 2012 http://www.mmo-champion.com/content/ 1 Lenke til kommentar
R3bornRin Skrevet 25. april 2012 Del Skrevet 25. april 2012 Arrgh, Hater low level pvp nå... Heirlooms og huntere over hele stedet. får nesten ikke gjort noe med roguen min ... Lenke til kommentar
Schwarzwald Skrevet 25. april 2012 Del Skrevet 25. april 2012 Har lett litt, men ikke funnet noen info. Er det noen måte å spille WoW dual screen uten for mye stress? Og hvordan vil det fungere med action-bars, maps og så videre? Kunne vært greit å frigjort selve "spilleskjermen" så maps, questliste og sånt er på den andre skjermen. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 25. april 2012 Del Skrevet 25. april 2012 Lar seg gjøre veldig greit ved litt smart bruk av addons osv. Lenke til kommentar
Schwarzwald Skrevet 25. april 2012 Del Skrevet 25. april 2012 En spesiell addon som er greit å "starte" med for å i det hele tatt få dual-screen til å fungere? Eller har jeg misset en eller annen funksjon i options/interface? Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 26. april 2012 Del Skrevet 26. april 2012 hmm, etter siste update på MoP betan så får jeg error i hytt og pine. Andre som har problemer med dette? Hadde ikke problemer før siste update. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 26. april 2012 Del Skrevet 26. april 2012 Har blitt bekreftet i bluepost at det er noen problemer som de jobber med, selv får jeg krasj stort sett hvert 3-10min om jeg er i Valley of the Four Winds mens i Pandaren startområdet overlever jeg normalt i 15-30min. Har forøvrig endelig blitt offisiell 64-bit støtte med siste patch, så det vil nå alltid være en oppdatert 64-bit klient liggende i Mists of Pandaria mappa som du kan kjøre uten at må gå frem og tilbake med sletting av filer, nedlasting av nye for oppdatering av 64-bit klienten som du må med live klienten per dags dato. En stor fordel for de som kjører på høy oppløsning med mye anti-aliasing da spillet til tider kan nå maksgrensen på 2GB minneforbruk per 32-bit applikasjon som gjør at spillet vil automatisk få fatal error når du når grensen. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 26. april 2012 Del Skrevet 26. april 2012 Noen som vet hva "reduce input lag" faktisk gjør i praksis? Merker ikke noe forskjell på input lag om jeg har den aktivert eller deaktivert, men går ifra et snitt på 40-60 FPS til 90-120 FPS bare ved å deaktivere den. Og det er med 8x MSAA + 8x TRSSAA tvunget igjennom driver for best mulig grafikk. Lenke til kommentar
Svar Skrevet 26. april 2012 Del Skrevet 26. april 2012 Da er det bekreftet at dagens RAF mount snart blir erstattet. Det er ingen der ute som kunne tenkt seg en konto til? Har veldig lyst på den nåværende RAF mounten, men orker ikke å åpne enda en konto på meg selv. http://www.wowheadnews.com/blog=202972/new-recruit-a-friend-mount-coming Lenke til kommentar
Schwarzwald Skrevet 27. april 2012 Del Skrevet 27. april 2012 Da er det bekreftet at dagens RAF mount snart blir erstattet. Det er ingen der ute som kunne tenkt seg en konto til? Har veldig lyst på den nåværende RAF mounten, men orker ikke å åpne enda en konto på meg selv. http://www.wowheadne...nd-mount-coming Så man kan åpne en konto selv for å få denne mounten? Men man må vel betale minst en måned gameplay for å få den. Må man betale for selve spillet i tillegg? Lenke til kommentar
Svar Skrevet 27. april 2012 Del Skrevet 27. april 2012 @Bergendahl man kan kjøre RAF med seg selv ja. Vennen/deg selv må kjøpe en fulllisens på spillet +2mnd for at du skal få mounten. Har selv 3 kontoer (2 ikke aktive) så det frister ikke med en 4, hehe. Lenke til kommentar
Schwarzwald Skrevet 28. april 2012 Del Skrevet 28. april 2012 @Bergendahl man kan kjøre RAF med seg selv ja. Vennen/deg selv må kjøpe en fulllisens på spillet +2mnd for at du skal få mounten. Har selv 3 kontoer (2 ikke aktive) så det frister ikke med en 4, hehe. Jeg har mer og mer blitt en samler i spillet, så det frister med en sånn rocket-mount nå som den "går ut av produksjon"... men om jeg gidder å betale flere hundre kroner for den er en annen sak Lenke til kommentar
terje k. Skrevet 28. april 2012 Del Skrevet 28. april 2012 @Bergendahl man kan kjøre RAF med seg selv ja. Vennen/deg selv må kjøpe en fulllisens på spillet +2mnd for at du skal få mounten. Har selv 3 kontoer (2 ikke aktive) så det frister ikke med en 4, hehe. Jeg har mer og mer blitt en samler i spillet, så det frister med en sånn rocket-mount nå som den "går ut av produksjon"... men om jeg gidder å betale flere hundre kroner for den er en annen sak Lokk med deg en random kompis som du nesten aldri snakker med, åsså kan dere bli bedre buddies tilegg! 1 Lenke til kommentar
terje k. Skrevet 28. april 2012 Del Skrevet 28. april 2012 Husk at det er bare den som RaF'er den andre som får mounten, altså den som allerede har en account og recruiter en. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå