Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Sendte en ticket til GM, og alt-tabba i 5 sek, og når eg tok opp igjen var "You have an open ticket" ikonet vekke, vil GM fortsatt få meldingen, det var kanskje 30 min etter at eg sendte den, og det pleier å ta lengre tid. Uansett, sist eg sendte en ticket fikk eg whisper etter en stund, men kva med då eg er oflline?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Synes det er så pinlig med folk som legger så stor vekt på at de er lvl60 i signatures, avatars o.l., en hver idiot med ~15 døgn til rådighet kan jo grinde seg opp til lvl60 uten å ha noe som helst skills eller equipment. Til og med chinafarmere som hverken har lært engelsk eller har lov til å bruke tid i instances/BoE equipment selv klarer det jo.

Enda verre er de som er under lvl60 og skryter av det også.

Det var dagens whine, takk for meg.

Lenke til kommentar
Synes det er så pinlig med folk som legger så stor vekt på at de er lvl60 i signatures, avatars o.l., en hver idiot med ~15 døgn til rådighet kan jo grinde seg opp til lvl60 uten å ha noe som helst skills eller equipment. Til og med chinafarmere som hverken har lært engelsk eller har lov til å bruke tid i instances/BoE equipment selv klarer det jo.

Enda verre er de som er under lvl60 og skryter av det også.

Det var dagens whine, takk for meg.

Jeg har en lvl60 druid. Jeg er tøff.

Lenke til kommentar

Jeg har en lvl 48 warrior men føler meg som en lvl59. Hvis det ikke hadde hvert for at jeg her litt for mange charakters så ville jeg ha hvert lvl 60 nu. Men akurat det plager meg ikke. For så lenge jeg har det gøy når jeg spiller gjør det med ingen ting å ikke være lvl 60.

Men når jeg tenker etter har jeg hatt rundt 15-20char som jeg har spilt til 12+ og en del under der igjen... Så alt i alt har jeg spilt em god del.

Når jeg tenker over det har jeg ikke testet verken shaman eller paladin til over lvl 10. Kansje det er på tide?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...