Bilael Skrevet 24. mars 2012 Del Skrevet 24. mars 2012 Kryser egentlig bare fingrene for at jeg får beta i god tid før Diablo slippes. Har ikke no lyst til å måtte velge mellom MOP Beta og Diablo. Men, det er jeg vel ikke alene om Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 24. mars 2012 Del Skrevet 24. mars 2012 Tok en rask tur innom for å gjøre litt heroics med enh shaman. Men jeg ligger et godt stykke under andre dps, selv med noenlunde likt gear (sammenlignet med warrior og dk i gruppen). Flame shock - stormstrike - lava lash - elemental ettellerannet attack - lightning bolt når 5 stack - earth shock, begynn på igjen... Noe som burde vært endret? Råd til noob mottas med takk. Prøv å specce enhancement. Får mer dps da! Elemental er nok fortsatt et support spec. Den har startet? Men hvorfor har ikke jeg fått noe informasjon? Eller viktigere, hvorfor kan jeg ikke bli med i closed beta? Jeg har jo kjøpt det 1 år greia for gratis kopi av Diablo 3 og for å komme inn i MoP betaen. Du må sjekke selv inne på battle.net tror jeg. Kan ikke huske jeg fikk noen mail om det fra blizzard. Lenke til kommentar
Sleggefett Skrevet 24. mars 2012 Del Skrevet 24. mars 2012 Tok en rask tur innom for å gjøre litt heroics med enh shaman. Men jeg ligger et godt stykke under andre dps, selv med noenlunde likt gear (sammenlignet med warrior og dk i gruppen). Flame shock - stormstrike - lava lash - elemental ettellerannet attack - lightning bolt når 5 stack - earth shock, begynn på igjen... Noe som burde vært endret? Råd til noob mottas med takk. Om du er enh shaman og brukte ele rotation burde du først og fremst bytte spec ELLER rotation Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 24. mars 2012 Del Skrevet 24. mars 2012 Siden når har elemental lava lash og stormstrike? Tror dere bør lese litt nøyere Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 24. mars 2012 Del Skrevet 24. mars 2012 Eg leste bare lightning bolt eg. Bruker du det i melee? Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 24. mars 2012 Del Skrevet 24. mars 2012 Han bruker en helt standard Enhance combo. LB på 5 MSW Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 25. mars 2012 Del Skrevet 25. mars 2012 Da er jeg nok så utdatert at jeg ikke kan hjelpe. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 25. mars 2012 Del Skrevet 25. mars 2012 Du må sjekke selv inne på battle.net tror jeg. Kan ikke huske jeg fikk noen mail om det fra blizzard. Jeg fikk mail om det fra Blizzard. Trodde det var spam, men det viste seg å stemme. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 25. mars 2012 Del Skrevet 25. mars 2012 Se der ja. "From: WoWMoPBeta". Kanskje ikkje så rart den gikk rett i søpla da Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 25. mars 2012 Del Skrevet 25. mars 2012 Nei, jeg vet. Var fast overbevist om det, men måtte sjekke for å være helt sikker, og jaggu faen, så stemte det. Lenke til kommentar
Maciato Skrevet 25. mars 2012 Del Skrevet 25. mars 2012 Hvor mye skal folk ha for lvl 25 guild på rangaros? Lenke til kommentar
Pop Skrevet 26. mars 2012 Del Skrevet 26. mars 2012 Han bruker en helt standard Enhance combo. LB på 5 MSW Stemmer det ja. Enh = enhancement. Kommer meg opp i rundt 20k dps nå, men ser fortsatt andre klasser med omtrent likt gear og rundt 24k. Og det var selvsagt rotation jeg ønsket syn på. Om jeg gjør noe regelrett feil. Lenke til kommentar
Syncz Skrevet 26. mars 2012 Del Skrevet 26. mars 2012 Ele er vel samme/mer dps med enklere rotation ^^. Hadde nesten 30k dps i full heal gear her om dagen (27% hit ftw xD) Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 26. mars 2012 Del Skrevet 26. mars 2012 Hvor mye skal folk ha for lvl 25 guild på rangaros? Billigste jeg har sett på Frostmane/Ravencrest gikk for 125k. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 26. mars 2012 Del Skrevet 26. mars 2012 Æsj, noen folk skal ødelegge alt som heter AH på Silvermoon. Undercutter med 40%+ på alt alle andre legger ut. Hater at folk ikke kan lære seg hvordan man skal bruke AH og undercutting riktig :nei2: Lenke til kommentar
Runinho Skrevet 26. mars 2012 Del Skrevet 26. mars 2012 Æsj, noen folk skal ødelegge alt som heter AH på Silvermoon. Undercutter med 40%+ på alt alle andre legger ut. Hater at folk ikke kan lære seg hvordan man skal bruke AH og undercutting riktig :nei2: Høres vel ut som om det er du som ikke forstår hvordan det frie marked fungerer Kjøp opp det han underkutter med, og selg det. Voila, 38% profitt. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 26. mars 2012 Del Skrevet 26. mars 2012 Kraftig undercutting kan lønne seg i visse situasjoner. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 26. mars 2012 Del Skrevet 26. mars 2012 Æsj, noen folk skal ødelegge alt som heter AH på Silvermoon. Undercutter med 40%+ på alt alle andre legger ut. Hater at folk ikke kan lære seg hvordan man skal bruke AH og undercutting riktig :nei2: Høres vel ut som om det er du som ikke forstår hvordan det frie marked fungerer Kjøp opp det han underkutter med, og selg det. Voila, 38% profitt. Joda, men det blir dyrt i lengden å kjøpe opp alt når man ikke har stæsja alt gullet på en server. Spesielt når noen undercutter 10 minutter etter at jeg har lagt ut mitt. Har kjøpt opp det jeg kan, men ender alltid opp med å måtte kjøpe opp enda mer. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 26. mars 2012 Del Skrevet 26. mars 2012 (endret) Æsj, noen folk skal ødelegge alt som heter AH på Silvermoon. Undercutter med 40%+ på alt alle andre legger ut. Hater at folk ikke kan lære seg hvordan man skal bruke AH og undercutting riktig :nei2: Høres vel ut som om det er du som ikke forstår hvordan det frie marked fungerer Kjøp opp det han underkutter med, og selg det. Voila, 38% profitt. Joda, men det blir dyrt i lengden å kjøpe opp alt når man ikke har stæsja alt gullet på en server. Spesielt når noen undercutter 10 minutter etter at jeg har lagt ut mitt. Har kjøpt opp det jeg kan, men ender alltid opp med å måtte kjøpe opp enda mer. Og du lurer på hvorfor folk legger det ut billig? Fordi du kjøper det vell! Raske penger, som raskt kan investeres på nytt. Man må tenke profitt over tid, og ikke profitt per item. Endret 26. mars 2012 av Skurupu Lenke til kommentar
Petter Skrevet 26. mars 2012 Del Skrevet 26. mars 2012 Noen som har eller vet om en tabbard of the lightbringer som er til salgs? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå