Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tok en rask tur innom for å gjøre litt heroics med enh shaman. Men jeg ligger et godt stykke under andre dps, selv med noenlunde likt gear (sammenlignet med warrior og dk i gruppen).

Flame shock - stormstrike - lava lash - elemental ettellerannet attack - lightning bolt når 5 stack - earth shock, begynn på igjen... Noe som burde vært endret? Råd til noob mottas med takk.

Prøv å specce enhancement. Får mer dps da! Elemental er nok fortsatt et support spec.

Den har startet? Men hvorfor har ikke jeg fått noe informasjon? Eller viktigere, hvorfor kan jeg ikke bli med i closed beta? Jeg har jo kjøpt det 1 år greia for gratis kopi av Diablo 3 og for å komme inn i MoP betaen.

Du må sjekke selv inne på battle.net tror jeg. Kan ikke huske jeg fikk noen mail om det fra blizzard.

Lenke til kommentar

Tok en rask tur innom for å gjøre litt heroics med enh shaman. Men jeg ligger et godt stykke under andre dps, selv med noenlunde likt gear (sammenlignet med warrior og dk i gruppen).

Flame shock - stormstrike - lava lash - elemental ettellerannet attack - lightning bolt når 5 stack - earth shock, begynn på igjen... Noe som burde vært endret? Råd til noob mottas med takk.

Om du er enh shaman og brukte ele rotation burde du først og fremst bytte spec ELLER rotation :tease:

Lenke til kommentar

Han bruker en helt standard Enhance combo. LB på 5 MSW

Stemmer det ja. Enh = enhancement.

Kommer meg opp i rundt 20k dps nå, men ser fortsatt andre klasser med omtrent likt gear og rundt 24k.

Og det var selvsagt rotation jeg ønsket syn på. Om jeg gjør noe regelrett feil.

Lenke til kommentar

Æsj, noen folk skal ødelegge alt som heter AH på Silvermoon. Undercutter med 40%+ på alt alle andre legger ut. Hater at folk ikke kan lære seg hvordan man skal bruke AH og undercutting riktig :nei2:

Høres vel ut som om det er du som ikke forstår hvordan det frie marked fungerer ;)

Kjøp opp det han underkutter med, og selg det. Voila, 38% profitt.

Lenke til kommentar

Æsj, noen folk skal ødelegge alt som heter AH på Silvermoon. Undercutter med 40%+ på alt alle andre legger ut. Hater at folk ikke kan lære seg hvordan man skal bruke AH og undercutting riktig :nei2:

Høres vel ut som om det er du som ikke forstår hvordan det frie marked fungerer ;)

Joda, men det blir dyrt i lengden å kjøpe opp alt når man ikke har stæsja alt gullet på en server. Spesielt når noen undercutter 10 minutter etter at jeg har lagt ut mitt. Har kjøpt opp det jeg kan, men ender alltid opp med å måtte kjøpe opp enda mer.

Lenke til kommentar

Joda, men det blir dyrt i lengden å kjøpe opp alt når man ikke har stæsja alt gullet på en server. Spesielt når noen undercutter 10 minutter etter at jeg har lagt ut mitt. Har kjøpt opp det jeg kan, men ender alltid opp med å måtte kjøpe opp enda mer.

Og du lurer på hvorfor folk legger det ut billig? Fordi du kjøper det vell! Raske penger, som raskt kan investeres på nytt. Man må tenke profitt over tid, og ikke profitt per item.

Endret av Skurupu
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...