Skurupu Skrevet 22. mars 2012 Del Skrevet 22. mars 2012 (endret) Jeg ble nektet adgang til Annual Pass pga "Refferal Reward Abuse". De rett og slett truet meg med ban. Så jeg ga meg. Endret 22. mars 2012 av Skurupu Lenke til kommentar
trash__ Skrevet 22. mars 2012 Del Skrevet 22. mars 2012 Heisann, der hadde jeg en 80 mage. Scroll of Resurrection er OP Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 22. mars 2012 Del Skrevet 22. mars 2012 Hvordan i alle dager skal man utnytte SoR? Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 22. mars 2012 Del Skrevet 22. mars 2012 Ikke SoR, men RaF. Jeg har sendt RaF til kontoer som har tatt seg betalt i gull for det. Altså, jeg har betalt for spilletid med gull og ikke ekte penger. Det er litt i gråsonen for hva som er lov ifølge EULA. Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 22. mars 2012 Del Skrevet 22. mars 2012 Ahh, da forstår jeg Ja, det er vel kanskje i grenseland for hva som er lov ja. Men trodde ikke de brydde seg noe om småting som det. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. mars 2012 Del Skrevet 22. mars 2012 Lurer på om det er nettet mitt eller bare betaserveren som er ustabil. Falt ut tre ganger på under en time nå. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 22. mars 2012 Del Skrevet 22. mars 2012 Siden det er snakk om en beta, vil jeg satt mitt gull på serveren. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. mars 2012 Del Skrevet 22. mars 2012 (endret) Sant, men jeg har ustabilt trådløsnett fra Telenor, så det kan være det også. Forøvrig er ikke animasjonene til Pandaren helt inne enda, gleder meg til de fikser dem. Har stor tro på at det blir mer enn bare Kung Fu Panda. e: Som f.eks. "Roll". Jeg ruller ikke, jeg hopper egentlig bare, litt som den rocket pack-en til goblins. Endret 22. mars 2012 av Datasmurf Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 22. mars 2012 Del Skrevet 22. mars 2012 Skjønner ikke hvorfor folk stadig drar opp Kung Fu Panda. Når Pandaran har vært en rase i Warcraft i mange år før Kung Fu Panda kom på film. Lenke til kommentar
trash__ Skrevet 22. mars 2012 Del Skrevet 22. mars 2012 Hvordan i alle dager skal man utnytte SoR? En venn som resurrectet meg. Gratis lvl 80, realm change, faction change, flying mount, diverse skills... fullstendig latterlig, i mine øyne Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. mars 2012 Del Skrevet 22. mars 2012 Skjønner ikke hvorfor folk stadig drar opp Kung Fu Panda. Når Pandaran har vært en rase i Warcraft i mange år før Kung Fu Panda kom på film. Joda, jeg vet det, men det er en grei assosiasjon, det eneste jeg kjente til var Pandaria, Pandaren og Brewmaster. Hadde ikke hørt om Monk før MoP. Da er Kung Fu Panda nærmere, da det er en panda som slår og sparker på ting og det krever disiplin og what not, akkurat som Monk her. Men så igjen, jeg tenker også på en bok av Terry Pratchett her jeg hopper rundt. Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 22. mars 2012 Del Skrevet 22. mars 2012 Litt enig der. Selv om en lvl 80 ikke er mye å bry seg om nå til dags. Kan jo fint levele opp til 80 i løpet av et par dager. Men det er likevel litt galskap. Men blir jo alltid litt sånn før en expansionpack for å trekke maksimalt antall spillere tilbake (Ikke det at de trenger det med 10 mill+ men..) Godt at SoR forsvinner snart. Eller det vil si instant lvl 80. De skulle jo bare ha det i 60 eller 90 dager. Jada, det er ikke vanskelig å trekke to og to sammen. Det er helt klart mange likheter, Datasmurf ;-) Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 22. mars 2012 Del Skrevet 22. mars 2012 En ting jeg lurer på er. Beholder du lvl 80 char-en selv om du ikke fornyer abbonementet? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 22. mars 2012 Del Skrevet 22. mars 2012 Når kunne man kjøpe annual pass? Er det lenge siden? Kjøpte min for 3 måneder ca.. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. mars 2012 Del Skrevet 22. mars 2012 Siden slutten av oktober da det ble introdusert. Var vel 23. eller 24. oktober?d Lenke til kommentar
DisplayName123 Skrevet 22. mars 2012 Del Skrevet 22. mars 2012 (endret) Edit: Jeg var veldig sent ute. Endret 22. mars 2012 av Inxs Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 22. mars 2012 Del Skrevet 22. mars 2012 Skal betan bare dukke opp på WoW lista på hjemmesia deres? Er annual. Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 22. mars 2012 Del Skrevet 22. mars 2012 Trenger ikke annual pass for å bli med i beta, men de vil bli prioritert først. Jeg har meldt meg på beta uten annual pass, men tror ikke jeg får invite. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå