Crowpala Skrevet 20. mars 2012 Del Skrevet 20. mars 2012 Din death knight. Beste tipset jeg kan gi deg er skaff deg nye trinkets for de du har der er ubrukelige som tank. Du har en del andre items som ikke har de beste core stats for en tank, se litt på å få byttet ut de. Når det gjelder gems, +60 stamina er ikke de beste du kan bruke for øyeblikket. Som andre har sagt, bytt ut de med mastery/stamina. Reforge kan du gjøre anderledes samme med å få noen enchants på ditt gear. Sjekk her for tips om det: http://www.askmrrobot.com/wow/gear/eu/kazzak/strøken Trinkets skal byttes ut, har bare ikke fått bedre enda. Gems skal jeg jobbe med. Den nettsiden vil at jeg skal reforge til mindre mastery og mer parry/dodge. Såvidt jeg vet så er mastery den som utgjør mest som DK, så hvorfor vil den fjerne mastery til fordel for parry/dodge? Ahh...du hadde på settingene for parry/dodge avoidence når du kom inn der. Det er en setting du kan endre på slik at du får forslag til mastery build. I midten over alle dine items, så har du noe som heter Choose a gearing strategy. Der kan du endre til mastery build :-) Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 20. mars 2012 Del Skrevet 20. mars 2012 Ahh...du hadde på settingene for parry/dodge avoidence når du kom inn der. Det er en setting du kan endre på slik at du får forslag til mastery build. I midten over alle dine items, så har du noe som heter Choose a gearing strategy. Der kan du endre til mastery build :-) Med mastery valgt så må jeg bare endre på wrists og belte, så jeg har truffet ganske bra egentlig. Mangler bare enchants og kanskje endre litt på gems. Lenke til kommentar
Crowpala Skrevet 20. mars 2012 Del Skrevet 20. mars 2012 Med mastery valgt så må jeg bare endre på wrists og belte, så jeg har truffet ganske bra egentlig. Mangler bare enchants og kanskje endre litt på gems. Ja du vil merke at det hjelper å få inn noen mastery/stamina gems i stedet for reine stamina gems :-) Enchants vil også gi deg en sweet boost på stats Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 20. mars 2012 Del Skrevet 20. mars 2012 Ja du vil merke at det hjelper å få inn noen mastery/stamina gems i stedet for reine stamina gems :-) Enchants vil også gi deg en sweet boost på stats Da er det nok på tide å farme litt penger, er fattigmann. Valor-reset i natt til tirsdag? Sparer valor til belte og kappe. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 20. mars 2012 Del Skrevet 20. mars 2012 Ja, de resetes natt til onsdag. Lenke til kommentar
Crowpala Skrevet 20. mars 2012 Del Skrevet 20. mars 2012 Ja du vil merke at det hjelper å få inn noen mastery/stamina gems i stedet for reine stamina gems :-) Enchants vil også gi deg en sweet boost på stats Da er det nok på tide å farme litt penger, er fattigmann. Valor-reset i natt til tirsdag? Sparer valor til belte og kappe. Tips, du kan få tak i en veldig bra mastery trinket med points ;-) Lenke til kommentar
Petter Skrevet 20. mars 2012 Del Skrevet 20. mars 2012 Hva går Reins of the Crimson Deathcharger for på serverene rundt om kring om dagen? Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 20. mars 2012 Del Skrevet 20. mars 2012 (endret) Onkel Skrue'n eg kjenner kjøpte sin billigaste for 95k. Har vel 7 stk liggande klar for salg i MoP ellerno. Messa om at den forsvant fra loottable og han skulle selge for 300k+ per snute. Men eg mista han etter at han var begynt å kjøpe opp lvl 25 guilds. =P Edit: usikker på server, då han herjer på fleire serverar. Endret 20. mars 2012 av Whiteshit Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 21. mars 2012 Del Skrevet 21. mars 2012 Skulle ikke serverne vært oppe nå? FFS hvorfor gjør blizzard dette når jeg har fri.. omg 1 Lenke til kommentar
wampster Skrevet 21. mars 2012 Del Skrevet 21. mars 2012 Det funker ihvertfall bedre/oftere enn altinn. ;-) Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 21. mars 2012 Del Skrevet 21. mars 2012 Ja du vil merke at det hjelper å få inn noen mastery/stamina gems i stedet for reine stamina gems :-) Enchants vil også gi deg en sweet boost på stats http://eu.battle.net/wow/en/character/kazzak/Str%c3%b8ken/advanced Ser det litt bedre ut nå? Mangler fortsatt bedre trinkets tho. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 21. mars 2012 Del Skrevet 21. mars 2012 Ja du vil merke at det hjelper å få inn noen mastery/stamina gems i stedet for reine stamina gems :-) Enchants vil også gi deg en sweet boost på stats http://eu.battle.net...%b8ken/advanced Ser det litt bedre ut nå? Mangler fortsatt bedre trinkets tho. Ja, ser mye bedre ut nå, og du burde merke at survivability gikk litt opp. Mangler bare enchants og trinkets, og bli kvitt de få delene med dpsgear du har Lenke til kommentar
Crowpala Skrevet 21. mars 2012 Del Skrevet 21. mars 2012 Ja du vil merke at det hjelper å få inn noen mastery/stamina gems i stedet for reine stamina gems :-) Enchants vil også gi deg en sweet boost på stats http://eu.battle.net...%b8ken/advanced Ser det litt bedre ut nå? Mangler fortsatt bedre trinkets tho. Som Pac-Man skrev også, mye bedre :-) Hadde jeg vært deg så hadde jeg kjørt de nye heroics i et sett for å få byttet ut de dps items som du fremdeles har. Som jeg sa tidligere, spar opp til å kjøpe Fire of the deep trinketen. Den andre trinketen som jeg hadde gått for nå i første omgang inntil du finner noe i LFR, er Veil of lies som dropper i Hour of twillight. Det er de 2 trinketene jeg kommer til å jakte på så fort som min DK er lvl 85 Lenke til kommentar
wampster Skrevet 21. mars 2012 Del Skrevet 21. mars 2012 noen som har erfaring med å kjøpe gull? Er sykt lei av botter nå. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 21. mars 2012 Del Skrevet 21. mars 2012 Kjøp gull, ikke bli banna. Selg smart, tjen penger, bli banna. Logikken nå virker det som. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 21. mars 2012 Del Skrevet 21. mars 2012 Gullkjøp er styggedom. Du finansierer hacking av kontoer ved å kjøpe gull. 2 Lenke til kommentar
wampster Skrevet 21. mars 2012 Del Skrevet 21. mars 2012 Gullkjøp er styggedom. Du finansierer hacking av kontoer ved å kjøpe gull. åkay... Lenke til kommentar
Karbutar Skrevet 21. mars 2012 Del Skrevet 21. mars 2012 Ser verkeleg ikkje poenget i å kjøpe gold når det er so lett å skaffe, om du brukar AH riktig so har du meir enn du klarer å bruke.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå