nagina Skrevet 16. mars 2012 Del Skrevet 16. mars 2012 (endret) at du trader for mye gold, noe sånt... husker ikke as we speak. prøv å google, er 99% sikker at flere er banned pga det. Endret 16. mars 2012 av nagina Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 16. mars 2012 Del Skrevet 16. mars 2012 Mistet plutselig all kontakt med serverne. Kommer ikke inn igjen. Lenke til kommentar
Lovegame Skrevet 16. mars 2012 Del Skrevet 16. mars 2012 at du trader for mye gold, noe sånt... husker ikke as we speak. prøv å google, er 99% sikker at flere er banned pga det. Du misforstår, jeg har ikkje kjøpt en TCG mount med gull, jeg skaffet meg Spectral mount med å sende scroll of ressurection til noen. Eneste store pengebeløp nylig var at jeg kjøpte en mount til 60k, og solgte den igjen for 90k. Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 16. mars 2012 Del Skrevet 16. mars 2012 Eneste store pengebeløp nylig var at jeg kjøpte en mount til 60k, og solgte den igjen for 90k. Reason for Closure: Terms of Use Violation -- Exploitative Activity: Abuse of the Economy Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 16. mars 2012 Del Skrevet 16. mars 2012 (endret) Det er jo ikke akuratt "abuse", det er jo sånn hele det økonomiske systemet fungerer. Kjøp lavt, selg høyt. Endret 16. mars 2012 av Skurupu Lenke til kommentar
Kontrazt Skrevet 16. mars 2012 Del Skrevet 16. mars 2012 Er currently på level 82 med priesten. 1 dag og 13 timer /played. Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 17. mars 2012 Del Skrevet 17. mars 2012 skjer med at jeg blir disconnected hele tiden? Mister all kontakt med patch server. Lenke til kommentar
cuadro Skrevet 17. mars 2012 Del Skrevet 17. mars 2012 Finner det vanskelig å svelge. Er det i det hele tatt noen prot-warriors som legger ut videoer eller står i armory? Arya var en ganske stor promotør til Protection PvP i BGs og Arena, men han sier selv at Protection er død etter vengeance nerfen i PvP, slik som Karbutar skriver. Han har dog en del underholdende filmer liggende på kanalen hans som er verdt å sjekke ut. Thanks Lenke til kommentar
toxiciity Skrevet 17. mars 2012 Del Skrevet 17. mars 2012 skjer med at jeg blir disconnected hele tiden? Mister all kontakt med patch server. Prøv å flushe dnsen. cmd>ipconfig flushdns Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 17. mars 2012 Del Skrevet 17. mars 2012 Prøv å flushe dnsen. cmd>ipconfig flushdns Har gjort det, problemet var bare i natt. Alt er i orden igjen nå. Lenke til kommentar
Spuurv Skrevet 17. mars 2012 Del Skrevet 17. mars 2012 Noen som spiller Mage ? Lurer på om jeg skal gå Pve eller PvP har en lvl 80 mage, men er vel 85 midt i neste uke tenker jeg! Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 17. mars 2012 Del Skrevet 17. mars 2012 Hva er det du lurer på? Mage er nyttig i begge deler, kommer jo an på hva du har lyst til. 1 Lenke til kommentar
Lovegame Skrevet 17. mars 2012 Del Skrevet 17. mars 2012 Eneste store pengebeløp nylig var at jeg kjøpte en mount til 60k, og solgte den igjen for 90k. Reason for Closure: Terms of Use Violation -- Exploitative Activity: Abuse of the Economy Det er jo nettopp slik jeg har fått råd til dyre ting, kjøpe billig og selge dyrt. Blir man banned for å leke AH? Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 17. mars 2012 Del Skrevet 17. mars 2012 Jeg har lekt på AH siden slutten av wotlk og har opparbeidet meg en fin sum. Jeg sender ukentlig beløper på flere hundre tusen mellom mine karakterer. Aldri tenkt over at det er no snusk. Har du to kontoer som du sender mellom? Kanskje det er verre? Lenke til kommentar
Hakasu Skrevet 17. mars 2012 Del Skrevet 17. mars 2012 Jeg har lest flere historier der folk har blitt bannet for å "abuse economy" selv om man ikke har gjort noe ulovlig. Er visst noen på Blizzard som har vært litt kjapt ute med hammeren uten å sjekke omstendighetene først. Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 Guildie av meg som blei banna pga fundtransfer mellom sine 2-3 kontoer (som alle tilhøyrer han). Skal dog vere sagt at det her er snakk om heilt umennesklig store summer. Var vel rikaste personen ingame en eller anna gang tilbake i tbc (både EU og US). No koser han vel seg rundt 5-6 mill g. (Veit ikkje om det er medrekna den millen som ligger i gbank, som han disponerer meir eller mindre fritt). Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 Får litt angst over å bli bannet når jeg har brukt godt rundt 4 år av og på på WoW.. Tenker på all den tiden jeg har brukt Lenke til kommentar
Karbutar Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 Det er veldig lett å få accounten tilbake etter ban, so det er sjelden eit problem. Har blitt banna eit par ganga fordi eg sender gold til folk eg spelar i lag med, men det blir som oftast fiksa i løpet av eit par timar. Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 Noken som er villig til å gi en boomkin en sjanse i RBG? Som har et team gåande og rekrutterer? Har null rating, og null erfaring fra rbg, men grei erfaring fra pvp generelt. PM om det kunne vere noke. 1 bit unna fullt 403. (410 våpen og pve OH). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå