Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

at du trader for mye gold, noe sånt... husker ikke as we speak. prøv å google, er 99% sikker at flere er banned pga det.

Du misforstår, jeg har ikkje kjøpt en TCG mount med gull, jeg skaffet meg Spectral mount med å sende scroll of ressurection til noen.

Eneste store pengebeløp nylig var at jeg kjøpte en mount til 60k, og solgte den igjen for 90k.

Lenke til kommentar

Finner det vanskelig å svelge. Er det i det hele tatt noen prot-warriors som legger ut videoer eller står i armory?

Arya var en ganske stor promotør til Protection PvP i BGs og Arena, men han sier selv at Protection er død etter vengeance nerfen i PvP, slik som Karbutar skriver. Han har dog en del underholdende filmer liggende på kanalen hans som er verdt å sjekke ut.

Lenke til kommentar

Eneste store pengebeløp nylig var at jeg kjøpte en mount til 60k, og solgte den igjen for 90k.

Reason for Closure: Terms of Use Violation -- Exploitative Activity: Abuse of the Economy

Det er jo nettopp slik jeg har fått råd til dyre ting, kjøpe billig og selge dyrt. Blir man banned for å leke AH?

Lenke til kommentar

Jeg har lekt på AH siden slutten av wotlk og har opparbeidet meg en fin sum. Jeg sender ukentlig beløper på flere hundre tusen mellom mine karakterer. Aldri tenkt over at det er no snusk.

Har du to kontoer som du sender mellom? Kanskje det er verre?

Lenke til kommentar

Jeg har lest flere historier der folk har blitt bannet for å "abuse economy" selv om man ikke har gjort noe ulovlig. Er visst noen på Blizzard som har vært litt kjapt ute med hammeren uten å sjekke omstendighetene først.

Lenke til kommentar

Guildie av meg som blei banna pga fundtransfer mellom sine 2-3 kontoer (som alle tilhøyrer han).

Skal dog vere sagt at det her er snakk om heilt umennesklig store summer. Var vel rikaste personen ingame en eller anna gang tilbake i tbc (både EU og US).

No koser han vel seg rundt 5-6 mill g. (Veit ikkje om det er medrekna den millen som ligger i gbank, som han disponerer meir eller mindre fritt).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...