Skurupu Skrevet 16. mars 2012 Del Skrevet 16. mars 2012 Føler deg på samme måte selv, men slik er det alltid på slutten av en expansion. Nå logger jeg på kun for å gjøre JC daily én gang om dagen, plus farme DS hver onsdag. Alt man gjør mellom siste raid og neste expansion føles så meningsløst. Er ganske mange andre i guilden min som også er utbrent. Lenke til kommentar
Hel Skrevet 16. mars 2012 Del Skrevet 16. mars 2012 Hei Jeg har (hadde) authenticator på mobilen. Mobilen konket da jeg kjørte firmware oppdatering og jeg får derfor ikke logget på. Jeg ba om at authenticator blir slettet fra min konto nå nettopp. Noen som vet hvor lang behandlingstid sånt tar? Hadde håpet å spille i helgen. -hel Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 16. mars 2012 Del Skrevet 16. mars 2012 Hei Jeg har (hadde) authenticator på mobilen. Mobilen konket da jeg kjørte firmware oppdatering og jeg får derfor ikke logget på. Jeg ba om at authenticator blir slettet fra min konto nå nettopp. Noen som vet hvor lang behandlingstid sånt tar? Hadde håpet å spille i helgen. -hel Når det skjedde med meg gikk det max et par time ;-) Lenke til kommentar
Hel Skrevet 16. mars 2012 Del Skrevet 16. mars 2012 Ok, takk! Det var betryggende. Vurderer å bestille fysisk authenticator istedenfor. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 16. mars 2012 Del Skrevet 16. mars 2012 Ja, er veldig greit med en fysisk brikke. Men igjen, så var det og huske å ta med den brikken overalt, noe som ikke er en selvfølge for meg. Lenke til kommentar
Hel Skrevet 16. mars 2012 Del Skrevet 16. mars 2012 Ja, ser den, og det var en av grunnene til at jeg gikk for app på mobilen. Et annet problem med fysisk er visstnok at id nummer bakpå lett forsvinner og at det er tilsvarende vanskelig å fjerne den fra konto. Håper på svar fra Blizzard i løpet av dagen/morgendagen. Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 16. mars 2012 Del Skrevet 16. mars 2012 Noen som vet om en som lager gode Disc pvp videoer? Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 16. mars 2012 Del Skrevet 16. mars 2012 Ja, ser den, og det var en av grunnene til at jeg gikk for app på mobilen. Et annet problem med fysisk er visstnok at id nummer bakpå lett forsvinner og at det er tilsvarende vanskelig å fjerne den fra konto. Håper på svar fra Blizzard i løpet av dagen/morgendagen. Mobilappen har en restore-funksjon som kan brukes dersom telefonen dør, du mister den eller oppdaterer slik som i ditt tilfelle. Lagre info om denne, så er det ikke noe problem om det skjer noe med telefonen din. Lenke til kommentar
Lovegame Skrevet 16. mars 2012 Del Skrevet 16. mars 2012 Da har jeg ENDELIG fått en spectral mount fra referral driten. Herreegud hvor jeg plagdes med det der. Lenke til kommentar
Lovegame Skrevet 16. mars 2012 Del Skrevet 16. mars 2012 Oooog DER ble jeg rævpult av Blizzard. Har spilt siden 2007 med opphold flere ganger, mest aktiv i starten av Wotlk og nå på slutten av Cata. Fikk en E-post der det står at jeg har blitt banna for dette: Reason for Closure: Terms of Use Violation -- Exploitative Activity: Abuse of the Economy Sendte ticket, fikk vite at jeg hadde solgt gull for ekte penger, og at saken var avsluttet. Permban. Jeg har aldri, ALDRI solgt gull for penger. Er ikke noen jævla chinese gold digger. Jeg botter ikke heller. Wasted money hvor. Pisslei.. Lenke til kommentar
Lovegame Skrevet 16. mars 2012 Del Skrevet 16. mars 2012 Fikk ordnet permban til en temp ban. Skjønner ikke hvorfor jeg er blitt banna i det hele tatt! Nå er jeg bare glad for at jeg har fått kontoen tilbake.. Ingen gaming denne helga da Lenke til kommentar
Sleggefett Skrevet 16. mars 2012 Del Skrevet 16. mars 2012 Fått se noen beviser? Grunnlag? Lenke til kommentar
Lovegame Skrevet 16. mars 2012 Del Skrevet 16. mars 2012 Ingenting, bare at de hadde sjekket kontoen en gang til og åpnet den. Sto at de ikke hadde lov til å gi ut mer informasjon, fordi det er imot deres policy. Kan trygt si jeg hadde hjertet i halsen.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 16. mars 2012 Del Skrevet 16. mars 2012 Noen som vet om en som lager gode Disc pvp videoer? Hydra 10 ble sluppet i går tror jeg. 42min med perfeksjonist spilling. Se hydramist.tv og mmo-champion om du ikke finner den. Ellerså skal jeg gi deg en link til en litt mer privat streamer, en av mine kompiser. Tror linken er twitch.tv/noxxinox eller noe. Du finner han på twitch tv, ihvertfall. Skriver på mobil, så vanskelig å linke noe særlig :-) Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 16. mars 2012 Del Skrevet 16. mars 2012 http://www.twitch.tv/hydramist streamen til en av de soleklart beste disc priestene i Pvp Lenke til kommentar
Karbutar Skrevet 16. mars 2012 Del Skrevet 16. mars 2012 Hydra 10 ble sluppet i går tror jeg. 42min med perfeksjonist spilling. Se hydramist.tv og mmo-champion om du ikke finner den. Det er ikkje so mykje å hente frå den filmen, det er hovedsaklig lvl 80 klipp. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 16. mars 2012 Del Skrevet 16. mars 2012 Da har jeg ENDELIG fått en spectral mount fra referral driten. Herreegud hvor jeg plagdes med det der. Her er grunnen for at du ble banned du er ikke den første. Lenke til kommentar
Lovegame Skrevet 16. mars 2012 Del Skrevet 16. mars 2012 Hvorfor skulle det trigge en ban? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå