Skurupu Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 Nei, man fikk ikke mount med gamle scrollen. Men man måtte vente til den man rekruterte betalte for sin første måned, før man fikk sin gratismåned. Lenke til kommentar
depeche Skrevet 9. mars 2012 Del Skrevet 9. mars 2012 Noen som kan sende meg en ressurection? [email protected] takk =) Da er scroll sendt Rart. har ikke fått noe enda. Accounten har vært frozen siden januar, så kan ikke være det? Lenke til kommentar
nagina Skrevet 9. mars 2012 Del Skrevet 9. mars 2012 du må logge inn på battle.net å gå under rewards elns, så claim rewards og accept invitation. Lenke til kommentar
Pingo68 Skrevet 9. mars 2012 Del Skrevet 9. mars 2012 Eller sjekke mailen, får varsel om det der og ;-) Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 9. mars 2012 Del Skrevet 9. mars 2012 (endret) En kompis sendte scroll til meg igår, men eg har heller ikke fått noe enda. Finner ingenting om det verken på Battle.net eller på mail. Noen som gidder å senden scroll til [email protected] ? Endret 9. mars 2012 av Kleivis Lenke til kommentar
DontTouchMyPhone Skrevet 9. mars 2012 Del Skrevet 9. mars 2012 En kompis sendte scroll til meg igår, men eg har heller ikke fått noe enda. Finner ingenting om det verken på Battle.net eller på mail. Noen som gidder å senden scroll til [email protected] ? Sendt. Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 9. mars 2012 Del Skrevet 9. mars 2012 Takk, men har ikke fått noe så det er tydeligvis ikke instant. Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 9. mars 2012 Del Skrevet 9. mars 2012 Jeg prøvde å sende en scroll til meg selv (har flere wow-kontoer på samme battle.net konto) men har enda ikke mottatt noe. Sendte scroll i går kveld og på nettsidene står det at den skal sendes på slutten av dagen. Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 9. mars 2012 Del Skrevet 9. mars 2012 Slutten av dagen ja. Kompisen min sendte jo igår så da burde jo eg ha fått den idag. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 9. mars 2012 Del Skrevet 9. mars 2012 (endret) 1. www.battle.net 2. Trykk på "Account" oppe til høyre. 3. Velg wow accounten din. 4. Trykk "Refferals & Rewards" 5. Scroll of Ressurection. 6. Received invitations. Håper det hjelper, step by step guide PS! Før du gjør dette så anbefaler jeg å lage level 1 karakter klar om du vil gjøre den om til 80. Endret 9. mars 2012 av nagina 1 Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 9. mars 2012 Del Skrevet 9. mars 2012 (endret) Takk pus. <3 Eg kan vel ikke lage en lvl 1 før eg aksepterer scrollen? Endret 9. mars 2012 av Kleivis Lenke til kommentar
nagina Skrevet 9. mars 2012 Del Skrevet 9. mars 2012 Stemmer var bare at jeg måtte vente en liten stund før jeg så level 1 i battle.net, måtte vel relogge, vente par minutter elns. Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 9. mars 2012 Del Skrevet 9. mars 2012 Må eg legge inn subscription før eg får logge på? Lenke til kommentar
nagina Skrevet 9. mars 2012 Del Skrevet 9. mars 2012 nei, du får jo 7 dagers free gametime, etter det må du. Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 9. mars 2012 Del Skrevet 9. mars 2012 (endret) Ja det trodde eg også, men eg får ikke logget på. Før eg tok imot scroll stod det Frozen og nå står det Canceled på Account Status. EDIT: Måtte bare vente 5-10 min så gikk det. Endret 9. mars 2012 av Kleivis Lenke til kommentar
wampster Skrevet 9. mars 2012 Del Skrevet 9. mars 2012 Kan noen sende en til meg og? sebba (underscore) m (at) hotmail (dot) com ? Og, må jeg ha en char på kontoen allerde som skal/kan bli 80, eller kan jeg lage det etterpå? Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 9. mars 2012 Del Skrevet 9. mars 2012 Sendt. Du kan lage det etterpå. Lenke til kommentar
Skovskyn Skrevet 9. mars 2012 Del Skrevet 9. mars 2012 halloysen. Noen som har lyst og sende scroll til meg og? [email protected] Lenke til kommentar
Petter Skrevet 9. mars 2012 Del Skrevet 9. mars 2012 halloysen. Noen som har lyst og sende scroll til meg og? [email protected] Sendt<3 Lenke til kommentar
Xprez Skrevet 10. mars 2012 Del Skrevet 10. mars 2012 noen som kan sende meg en scroll også?, aethuran - auchindoun Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå