Petter Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Virker ikke sånn, altså en i guilden min fikk nettop enda en hunter blandt sine mange 85s Lenke til kommentar
wampster Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 lungt, da må jeg bare laste ned hele driten igjen og installere det, så spøre jeg om en scroll her. Eller er de bare tilgjengelig en viss periode? Lenke til kommentar
Holyashell Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 Blizzard har fått mye pepper for denne scrollen, mest fra spillere som har vært trofaste i lang tid. Så vidt jeg vet er det ikke satt noen tidsbegrensning, men det kan være like greit å utnytte seg av tilbudet ASAP om man er interessert. Lenke til kommentar
Medo Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 Boost til lvl 80 er begrenset til 90 dager. What benefits are there for accepting a Scroll of Resurrection invitation? The Scroll’s recipient immediately receives a FREE digital upgrade all the way to World of Warcraft: Cataclysm. Additionally, the Scroll’s receiver can permanently boost one character to level 80 so that they can jump straight into the adventure for their 7 days of FREE game time! Note: The digital upgrade and level boost will only be available for scrolls sent during the 90-day promotion period. Players who accept a Scroll of Resurrection that was sent after the promotion period ends will still receive 7 days of FREE game time, but will not be eligible for the digital upgrade or level boost. Lenke til kommentar
wampster Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 Ok, får se å få opp farten da :-) Takker for svar. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 var det ikke slik at scroll of ressurection tar en liten stund før den funker? Lenke til kommentar
Akse Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 Hva er forutsetningene for å få en Scroll? Må accounten være frozen? Lenke til kommentar
Saft Suse Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 Må ha vært subscribet i minst en måned, og vært fryst før 4. Mars i år. Utover det tror jeg ikke det var mer. Lenke til kommentar
depeche Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 Noen som kan sende meg en ressurection? [email protected] takk =) Lenke til kommentar
Dext Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 Noen som kan sende meg en ressurection? [email protected] takk =) Da er scroll sendt Lenke til kommentar
nagina Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 Har sendt scroll til en random account av meg for lenge siden, må jeg vente til 24:00? Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 Jeg invitet en kompis av meg. Han har logga inn og sånt i dag, men jeg har ikke fått noen mount, så jeg regner med jeg må vente til 24:00 ellerno ja. Kanskje jeg burde lese info på wow-europe? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 Du får den først når han kjøper en måned. Du får den instant med pre-paid card, og etter 7 dager om han bruker visa o.l. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 (endret) Åh. Jeg var redd for det. Måtte jo være en catch og jeg må lære meg å RTFM. Så Blizzard satser rett og slett på at folk som har lyst på mounten betaler prepaid for kompisene sine? Endret 8. mars 2012 av dwezirads Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 Jepp. Slik fungerte den gamle scrollen også. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 Og enda godt er det, ellerså hadde 99% hatt den. Lenke til kommentar
Saft Suse Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 Alltid fått mount for scrolls. Det begynte med Zhevra mounten, gikk over til raketten like etterpå. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 Jeg har alltid trodd en fikk dem for recruit a friend. Er det noe annet? Lenke til kommentar
Saft Suse Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 Hmm, du har kanskje rett i det. Er nok bare jeg som roter. Beklager! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå