Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hell ye!

burde være forholdsvis lett å komme seg under 24 timer, med heirloom og guild på en bm hunter eller no. Jeg surra også mye rundt level 20-24, samt at jeg dreit meg ut fra 58-60. Skulle holdt meg i blasted lands, og gått hellfire på 60. Men, uansett. 1 dag 5 timer er ikke så gærlig, uten guide.

24yxwnp.jpg

24cfp02.jpg

Lenke til kommentar

Forstår ikke helt taktikken, med å prøve å få 3 baser og så begynner å ta flagget.

Istedenfor 2 baser og prøve å ta flagget?

Fordi det virker som det er hva Alliance gjør og for det meste så vinner de, og vi klarer aldri å holde eller ta 3 baser anyway.

Snakker om Eye of the Storm.

Lenke til kommentar

Begynte for et års tid siden da fikk jeg gjort omtrent 10% Begynte å gjøre quest med darkmoon fair når det begynte ellers begynte jeg med det andre for ca 2-3 uker siden

Så ca 1 mnd til sammen eller noe sånt.

Endret av Petter
Lenke til kommentar

Wow, prøvde meg i random heroic som retripaladin i går, jeg forstår ikke hvorfor det ikke er høyere krav til det.. Vi wipet et par ganger, men slikt skjer, veldig glad for at jeg ikke var healer.. Gjorde ca 7k dps (Jeg forstår ikke helt retri enda.) På sistebossen etter tre utskiftninger av healers, wipet alle utenom tanken, som likegodt nesten soloet sisteboss. Var litt gøy! :)

Lenke til kommentar

Wow, prøvde meg i random heroic som retripaladin i går, jeg forstår ikke hvorfor det ikke er høyere krav til det.. Vi wipet et par ganger, men slikt skjer, veldig glad for at jeg ikke var healer.. Gjorde ca 7k dps (Jeg forstår ikke helt retri enda.) På sistebossen etter tre utskiftninger av healers, wipet alle utenom tanken, som likegodt nesten soloet sisteboss. Var litt gøy! :)

Hva mener du med høyere krav ?

Til tider så syns jeg det er morsomt å signere opp på en av de "eldre" 5 man heroics. Skjedd flere ganger at folk har daua på bosser og jeg som tank er den enste som står igjen.

Lenke til kommentar

Har en disc priest healer i pvp. Syns det og følge med på hvem som har lite liv kan være litt vanskelig til tider, og er litt for treg noen ganger så de dør før jeg rekker se livet dems.. Bruker bare ctrl+V funksjonen der nameplates på teammatesa kommer opp, og blizzard raidframes. Noen som vet åssen gjøre det enkelt å heale i PVP?

Hei

Ser at en del har nevnt grid og standard raid frames som bra tips. Husk det finnes flere muligheter der ute. Selv foretrekker jeg Healbot. Har brukt Healbot både i arena, RBG, 5 man og raids på alle healing classes i spillet.

Lite tips hvis du skal fokusere på å heale i PvP. Det å klikke på en medspiller og så trykke på en spell for å heale vedkommende kan i PvP være litt for sent. Jeg ville ha brukt en addon som Clique hvis du holder deg til standard raidframes for å gjøre dine spells raskere å få brukt på en target.

Healbot lar deg "programmere" din mus til å bruke healing spells på forskjellige knapper på musen og den kommer også med et forslag på hvilke spells du bør ha. Nå er kanskje ikke de forslagene den kommer med alltid like bra men.....

Ikke bind alle dine spells til en slik addon da, men en del slik at du slipper å trykke dobbelt.

Hvis du gjør 2v2 så kan du også komme langt med å bruke mye makro for å target din partner for forskjellige heals.

Det er mange som holder seg unna alt for mange addons i arena, personlig så har jeg ikke mye oppe selv heller.

Hvis du har lyst til å lese litt om scripts og macro's hvis du kjører mye standard blizzard UI's, så kan du ta en titt her: Script og macro

Mitt tips, sjekk litt på steder som Curse for å se hva slags addons som er der ute til bruk som healer. Prøv de forskjellige og se hva du føler deg mest komfortabel med. Det kan hende at du ender opp med 2 forskjellige UI setups, en for random bg og en for arena

Lenke til kommentar

I mine øyne var det såpass mye vanskligere enn normal, at jeg er overrasket over at det kun krever ilvl 329. Som healer hadde jeg ikke hatt sjangs, ikke nesten engang.

Problemet er at folk glemmer å bruke cc og defensive cooldowns. Alt for mange wrath babies der ute som tror de kan bare pløye gjennom alt uten å tenke hva de gjør.

Husker når jeg jobbet for å få min paladin opp til lvl 85 og geare han opp. Det var ikke mange som hadde bra gear på den tiden i starten av denne expansion, så cc bruk var en nødvendighet. Vi kom oss gjennom de forskjellige heroics selvom de tok lengre tid.

Gear behøver ikke å bety så mye, skills har så mye mer å si

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...