Datasmurf Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 Noen som skal være med på dette? http://manaflask.com/en/article/1630/project-60-go-oldschool-with-us Ja, lurer litt på det. Starter en tauren druid der uansett, for å ha noe å ta meg til. Lenke til kommentar
marvol Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 Nå har endelig paladinen min dinget 85.. Det tok mye lengre tid enn jeg trodde Som healer har jeg relativt store problemer i enkelte dungeons, jeg har rett og slett ikke satt meg godt nok inn i det, så det blir noen wipes i ny og ned. Problemet er rett og slett at jeg ikke føler mange av mine spells strekker til, som fører til at jeg går oom alt for fort. Dersom dere ønsker å kommentere gearoppgraderinger, talents eller glyphs, så heter hun Briox og spiller på Bronzebeard. Setter pris på innspill. Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 Har en disc priest healer i pvp. Syns det og følge med på hvem som har lite liv kan være litt vanskelig til tider, og er litt for treg noen ganger så de dør før jeg rekker se livet dems.. Bruker bare ctrl+V funksjonen der nameplates på teammatesa kommer opp, og blizzard raidframes. Noen som vet åssen gjøre det enkelt å heale i PVP? Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 Du installerer en addon som f.eks. GRID, Shadowed Unit Frames, X-Perl eller lignende. GRID er raid frames og er muligens ikke så mye brukt i Arena (jeg spiller ikke PvP selv). De to andre jeg nevnte er unit frames som erstatter de som er i WoW som standard. STOR forskjell. Du kan stort sett få disse til å se ut og vise hva du vil av buffs/debuffs om du fikler med settings. Lenke til kommentar
Karbutar Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 Dersom dere ønsker å kommentere gearoppgraderinger, talents eller glyphs, så heter hun Briox og spiller på Bronzebeard. Setter pris på innspill. Hadde bytta litt på spec: skaff 3/3 crusade, ta vekk talent point frå eye for an eye og ta vekk eit talent point frå blessed life og bruk det på paragon of virtue. Utenom det so er det berre gear som er shait :!: Lenke til kommentar
marvol Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 Skal få endret talents i kveld! Og at gearet er crap, det har visst lenge Hvilke addons bruker dere? Tenker da spesielt på unit frames, akkurat nå har jeg wow-standard, så jeg regner med at det finnes en del som er bedre? NB!! Det bør være enkelt oppsett! Jeg er såpass lite inne i wow at det fort ser usannsynlig rotete ut.. Lenke til kommentar
Holyashell Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 Standard unit frames har blitt veldig lik de du kan få med addons. Mindre justeringsmuligheter, men hvor mye trenger du å spesialisere ting? Jeg mener det er best å holde ting så nært opptil standard som mulig, gjør deg mindre avhengig av diverse addons (finnes ingen garanti for at de alltid vil oppgraderes for å fungere med nye versjoner av spillet). Jeg foretrekker å ha unit frames som raid frames. Klassefarger og mana/energi etc synlig på alle. For dungeon healing har jeg av og til tanken som fokus, og healer da tanken med shift+spell. Å skifte gruppetarget med F1-F5 kan også fungere, men jeg foretrekker å bruke de knappene til spells. Du må nesten finne ut hva som fungerer for deg. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 Postet et par av de mest brukte et par poster ovenfor din. Hvordan blir ting rotete av at du er lite inne i WoW? Lenke til kommentar
marvol Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 (endret) Ting blir fort rotete dersom jeg skal prøve nye ting/addons etc. med lite peiling. Da ser det fort rotete ut. Testet en addon for unitframes, husker ikke navn, men, jeg skjønte lite av hvordan jeg skulle modifisere det til eget bruk, annet enn farger. Da så det såpass uoversiktlig ut at det ikke var mye vits. Mulig det også kom av lav oppløsning (1366x768). En annen ting jeg hører mye om, er macroer, hva er det godt for? Endret 2. mars 2012 av marvol Lenke til kommentar
Mato Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 Jepp, er seriøst helt dødt her, merkelig greier, tror jeg skal ta meg tur til draenor, pve server, det er 50/50 horde alliance der, så da bør det være gode queues til pvp battlegrounds etc. pluss at det er en stor server, bare lurer på om jeg skal transferere nå eller vente til jeg er 85. får se Var på Draenor når det var den største EU-serveren, var vel 30 000 chars. totalt fordelt på horde og alliance, migrerte ganske kjapt gratis til Chamber Of Aspects nå Wotlk kom ut, var HELT umulig å gjøre quests pga. av konkurranse om mobs og items. Forøvirg, så kan du ta en titt på : http://www.warcraftr..._realmstats.php ikke i nærheten av og være nøyakting , datan er skaffet fra en addon som folk har instalert ... Lenke til kommentar
Akse Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 Har en disc priest healer i pvp. Syns det og følge med på hvem som har lite liv kan være litt vanskelig til tider, og er litt for treg noen ganger så de dør før jeg rekker se livet dems.. Bruker bare ctrl+V funksjonen der nameplates på teammatesa kommer opp, og blizzard raidframes. Noen som vet åssen gjøre det enkelt å heale i PVP? PVP kan være så mangt, men jeg antar at det er snakk om BGs her? Du trenger helt klart raidframes. Her kan du bruke de standard til Blizzard, eller installere GRID fra Curse.com. Jeg bruker selv grid, og det funker fett. Som healer har du mye å følge med på. Spesielt i arena er posisjon fantastisk viktig. Du må følge med på hvor dine enemies er, hva de er på vei til å gjøre, og time CC og bruke line of sight flittig for å unngå å bli CCet. Som med alt annet er det kun øvelse som gjør mester. Det er de som ikke gir opp som kommer til topp 0,5% og får Glad. title. Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 Det er de som ikke gir opp som kommer til topp 0,5% og får Glad. title. Og de med penger Lenke til kommentar
Akse Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 Man ser fort hvem som har kjøpt seg opp og ikke. Og det er forøvrig ofte de samme folkene som er på toppen. Lenke til kommentar
Karbutar Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 En annen ting jeg hører mye om, er macroer, hva er det godt for? For å spare keybinds ved å linke enkelte spells til samme knappen, det er også mange som healer med mouseover macro(om du spelar med keybindings) Har en disc priest healer i pvp. Syns det og følge med på hvem som har lite liv kan være litt vanskelig til tider, og er litt for treg noen ganger så de dør før jeg rekker se livet dems.. Bruker bare ctrl+V funksjonen der nameplates på teammatesa kommer opp, og blizzard raidframes. Noen som vet åssen gjøre det enkelt å heale i PVP? Det kjem an på kva du spelar best med, eg brukar blizzard sine raid frames kun til å sjå debuffs osv og ellers mouseover/nameplates for targeting og healing. Dersom du har problemer med å følge med på livet til dei på laget, so er det nok kun øvelse som gjelder. Om det er arena so brukar eg meir eller mindre target macro for dispel, focus for SW:Death og scroll til å bytte target. Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 Man ser fort hvem som har kjøpt seg opp og ikke. Og det er forøvrig ofte de samme folkene som er på toppen. Joda, var bare en liten spøk med tanke på de som ble bannet for nettopp denne typen handel 1 Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 Siden jeg først begynte å spille wow igjen nå, driver jeg bare å leveler så mange 85 før expansion som mulig, før så var recorden min til level 60, 2 dager og 1 time og xx min Dette er uten guild (så jeg går glipp av xp bonus) samt ikke noe heirloom items (mister xp der og) Nå er jeg straks level 51, og har spilt 21 timer og 14 min. morro! er en ret paladin jeg leveler. Gleder meg til å se hvor lang tid jeg bruker til 85 Lenke til kommentar
Runinho Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 Jeg levlet ti stykker, en av hver klasse, på samme realm, og i samme faction og guild, med heirlooms og rested XP... tok en 3-4 måneder, og da kjørte jeg nesten bare dungeons Lenke til kommentar
Akse Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 Jeg levlet ti stykker, en av hver klasse, på samme realm, og i samme faction og guild, med heirlooms og rested XP... tok en 3-4 måneder, og da kjørte jeg nesten bare dungeons Jeg har kun levlet en class til 85, og det er Shamanen min, som forøvrig alltid har vært min main. Hvordan funker heirlooms mtp. xp? Og hvordan fikk du konstant rested xp? Lenke til kommentar
Runinho Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 Jeg har kun levlet en class til 85, og det er Shamanen min, som forøvrig alltid har vært min main. Hvordan funker heirlooms mtp. xp? Og hvordan fikk du konstant rested xp? Hadde ikke konstant. Brukte et program som heter altoholic for å se hvilken karakter som hadde mest rested XP, og spilte dem. Etterhvert som de ble rundt level 40-50 hadde jeg alltid èn eller fler karakterer med nok rested til hvertfall en run per dag i uka... og hver dungeon run, med quests, gir ifra level 15-30ish 2-3 levler. Hadde også kona som boosta meg en del, så da gikk jo dungeon quests unna Lenke til kommentar
Brakballe Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 Hadde ikke konstant. Brukte et program som heter altoholic for å se hvilken karakter som hadde mest rested XP, og spilte dem. Etterhvert som de ble rundt level 40-50 hadde jeg alltid èn eller fler karakterer med nok rested til hvertfall en run per dag i uka... og hver dungeon run, med quests, gir ifra level 15-30ish 2-3 levler. Hadde også kona som boosta meg en del, så da gikk jo dungeon quests unna "Hadde kona".. snakker om heldiggris... Selv har jeg gått lei for lenge siden men husker klart at det var de samme som virkelig kunne lvl'e og spille. Som i du slapp å fortelle hvilke buff du trengte og når du trengte de i en gruppe, ingen kom "tomhendt", alle bare gjorde det de skulle sømløst. Ikke noe behov for mas om "stå her og gjør det" i et kjør.. Det eneste var at det ble et "jag" med lite toleranse for de som prøvde men ikke fikk det til første gangen... Selv nådde jeg "greit" opp, rulet litt her og der fordi jeg konset om en klasse. Hadde fire klasser topp lvl'a men bare en skikkelig god og resten "OK" og to klasser jeg ga opp (healers). Andre rulet med både tre eller flere klasser, jeg ble ikke en av disse elitespillerene. Tror en god del av de elitespillerene virkelig vil gjør det bra irl og. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå