Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg bruker Noxxic for alle specs og slikt jeg trenger i disse dager.

Har sett flere linke til Noxxic i det siste. Er det bare jeg som synes den siden er helt på jordet? Riktignok har jeg kun sjekket druidspec, da det er druid jeg spiller, men PvE balance speccet de anbefaler er ikke særlig bra. Jeg blir derfor også mistroisk til alt annet de foreslår...

Lenke til kommentar

Ja, den er ikke veldig nøyakitg. Funker greit hvis du bare raider normals og vil ha et veldig generelt overblikk over hva man skal gå for av stats. Men det er ikke så svart/hvitt som den siden sier. Og flere steder er informasjonen direkte gal.

 

Den er veldig lett å forstå, og den funker bra til å lære å spille nye alts.

Endret av Skurupu
Lenke til kommentar

Just, kan se den. Dog, "lære å spille alts"... Snakket med en rogue i dag som hadde samme oppfatning som meg angående kunnskapsnivået for å "mestre" en klasse - det har blitt lavere og lavere. Det er mange som klarer å holde rotasjon for veldig god DPS uansett hvilken klasse de spiller, men veldig få som er virkelig gode. Jeg har i det siste spilt litt arena som balance - og nei, balance er ikke OP i arena - men av de spelldruidene jeg har møtt er det ingen som har gått bjørn + frenzied regen + enrage - krever 0 mana (noe man ofte har om man møter prester som resto, og som balance er det nytteløst å stå stille for å nuke ned en warrior eller DK (eller noe som helst annet). Rett opp til 30% helse og en HoT. Slike ting savner jeg å se. Jeg er langt fra god i PvP, så det skal ikke mye til for å imponere meg. Tror det mange som spiller den klassen som for tiden er sterkest i PvP/PvE - Jack of all trades, master of none. /rant

Lenke til kommentar

Jeg bruker Noxxic for alle specs og slikt jeg trenger i disse dager.

Har sett flere linke til Noxxic i det siste. Er det bare jeg som synes den siden er helt på jordet? Riktignok har jeg kun sjekket druidspec, da det er druid jeg spiller, men PvE balance speccet de anbefaler er ikke særlig bra. Jeg blir derfor også mistroisk til alt annet de foreslår...

Ikke vet jeg, synes den fungerer greit til PvE feral.

Men jeg hadde speccen og alt det inne fra før av.

 

Folk driver og anbefaler meg den hver gang jeg spør hvordan jeg skal specce shady klasser jeg sjelden / aldri spiller. Som pala, DK, warrior og shammy.

 

Har så langt fungert fint for meg meg, og gjort det enklere å forstå hva jeg skal gjøre, for DK er faen ikke mye facerolling. Feral druid virker for meg mye enklere enn frost DK eller retardin.

Endret av Datasmurf
Lenke til kommentar

Så bare litt på feral "guiden", står ikke noe der om Ravage - som er mulig å bruke uten Prowl etter Charge. For mange fights med litt bevegelse er Charge + Ravage et stort pluss i damage done.

 

Dog, det er helt sikkert godt mulig å gjøre alt PvE content uten å utnytte sin klasse maksimalt. Og noen klasser er såpass heftig i PvP at det er lavere krav der også - for noen. :)

Lenke til kommentar

Begynt å spille wow igjen, tror dog jeg valgte feil server. er døds stille i trade chat og ser lite med folk

 

Brukt 5 timer på 1-20, og faen, herregud storyen er bra. Spiller horde på silvermoon, men skal transferre, noen som har en god pve server på horde siden?

 

har forøvrig dk 85 og resto druid 85 på en annen server

Endret av henrikrox
Lenke til kommentar

Begynt å spille wow igjen, tror dog jeg valgte feil server. er døds stille i trade chat og ser lite med folk

 

Brukt 5 timer på 1-20, og faen, herregud storyen er bra. Spiller horde på silvermoon, men skal transferre, noen som har en god pve server på horde siden?

 

har forøvrig dk 85 og resto druid 85 på en annen server

 

Jeg er godt fornøyd med Argent Dawn. RP server, men så fremt man ikke får spasmer av å se folk rollespille litt i de største byene er det generelt god stemning

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...