Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Trykk fortere på knappene dine. Helt seriøst, det funker! Og du nevner ikke Beacon of Light. Jeg regner med du bruker det? Du timer dine CD-er rett også, håper jeg? Om det er mye aoe/mye å heale så kjører du de da, selvsagt.

Morsom..... Bruker Beacon of Light på en av tankene stortsett, CD's blir brukt under heavy AOE og generelt dersom det kreves.

Skaff 378 pve items frå heroics, det er beidre enn pvp gear.

Klart det, men pvp delene var bedre enn det jeg hadde.

Lenke til kommentar

Morsom..... Bruker Beacon of Light på en av tankene stortsett, CD's blir brukt under heavy AOE og generelt dersom det kreves.

Jeg er dønn seriøs. Jo fortere du klarer å trykke på knapper, jo mer vil du heale. Veldig mange som spiller WoW bruker f.eks. musen til å targete personen de vil heale, flytter så musepekeren ned til et spell, trykker spellet, flytter musen til neste person osv. Bruker du mouseover macro eller addon som gir tilsvarende effekt? Dette var et veldig drøyt eksempel, og siden du faktisk bruker recount regner jeg med at du ikke driver med slikt, men det poengterer bare at spillestil med hvordan du bruker tastatur/mus har mye å si. Og det inkluderer hvor hardt/fort du trykker på knappene dine.

Har du veldig mye overhealing (regner med recount viser effektiv healing, altså eksludert overhealing). Har de andre healerene veldig mye bedre gear enn deg? Er det et problem at du går tom for mana? Dette er andre spørsmål en kan stille seg.

Nå har ikke jeg healet på paladin siden WotLK, så jeg kan ikke si så mye om du evt bruker feil spells osv nå. Men det kan jo være at andre paladins her på forumet kan si det, så kanskje du kan legge ut logs/recount over hvilke spells du har brukt mest på et par encounters. En liste over hvor mye du har healet i forhold til andre på en ukjent LFR fight sier ikke så veldig mye.

Lenke til kommentar

Gjorde nettopp Hour of Twilight Heroic, på sistebossen ligger jeg på 14.4k HPS med Divine Favor, Avenginv Wrath og Guardian of Ancient Kings aktiv store deler av kampen.

Hadde ingen problemer med å heale den kampen, alle var stortsett over 90% hele tiden.

Kan det være at recount ikke måler overheals og at jeg ikke klarer å pushe samme AoE heals som andre gjør i LFR Raids? Jeg merker det ofte at jeg healer ræva av meg og i det healen treffer har de allerede blitt healet.

Kan også være det at Recount måler absorb som heal og jeg har glemt å bruke Divine Protection og Hand of Sacrifice, dersom andre healere bruker disse eller tilsvarende så vil HPS øke betraktelig.

Her er Recount fra sistebossen i Twilight:

Som sagt, denne kampen var ikke noe problem med heals så jeg spammet holy light og holy shock.

Endret av Bjohansen
Lenke til kommentar

Jeg trenger seriøs hjelp med min paladin:

http://eu.battle.net...%C3%A8/advanced

Jeg har tidligere blitt kicket fra LFR raid pga. lav heal output og nå ble jeg det igjen selvom vi hadde mange DPS som lå mellom 4k og 10k.

Min HPS lå på 14k og lavest heal output av healerne:

Jeg bruker hovedsaklig Holy Shock, Holy Light og Word of Glory. Holy Radiance og Light of Dawn på heavy aoe.

Noen tips?

Her er forresten DPS:

Edit: Er på jakt etter enchants atm, håper det forbedrer heal output noe.

tja bli kvitt alt pvp gearet først .

Lenke til kommentar

Jeg har TRE items som har resilience og som har både mer intellect og haste enn andre items jeg hadde før jeg fikk disse PvP delene.

Kan du anbefale PvE deler som er bedre enn PvP delene jeg har? 2 stk PvP deler gir +70 intellect bonus btw.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XIQJlAy2KQ

Jeg har TRE items som har resilience og som har både mer intellect og haste enn andre items jeg hadde før jeg fikk disse PvP delene.

Kan du anbefale PvE deler som er bedre enn PvP delene jeg har? 2 stk PvP deler gir +70 intellect bonus btw.

Jeg ville blitt kvitt pvp gearet uansett. Skal en grp klage på noe så er det enten tank eller healer, og når de finner en healer med pvp gear skal det ikke mye til for å bli kicket. Folk ser pvp gear og tenker automatisk noob.

Lenke til kommentar

14k hps er uansett ikke skremmende lite, så at du ble kicket på bakgrunn av den er lite sannsynlig. Ser at en er oppe i 41k hps, så regner kanskje med at det er Ultraxion? Her får man buffs som øker healingen, hvis du ikke er klar over det.

Stemmer det. Bossen var Ultraxion og folk begynte å klage pga. vi wipet. De tok affere og begynte å si slikt som "kick the worst people", recount avslørte at jeg var nederst på HPS så da var jeg et lett bytte.

Skulle noen vært kicket så måtte det jo vært dps, siden Ultraxion er en DPS intensiv boss.

De buff krystallene var jeg klar over og jeg lette etter de, men det var alltid noen der før meg og tok en.

Edit: Fikk fullført Fall of Deathwing i natt og der ble en Paladin topp HPS pga. han spammet Holy Radiance HELE tiden. Aner ikke hvor han får mana fra.

Endret av Bjohansen
Lenke til kommentar

Stemmer det. Bossen var Ultraxion og folk begynte å klage pga. vi wipet. De tok affere og begynte å si slikt som "kick the worst people", recount avslørte at jeg var nederst på HPS så da var jeg et lett bytte.

Dette burde du kanskje opplyst om i orginalposten din. Det er ikke sånn at jeg tenker 100% klokka 2 på natta liksom :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Jeg trenger seriøs hjelp med min paladin:

Har en paladin alt jeg har raidet litt med, så kan vel gi not hjelp:

Specc ser bra ut, samme med reforges. Men glyphs virker litt rare, da spesielt Major Glyphs.

Du manger glyph of Divine Plea, som er rimelig nødvendig for holy paladins.

Cleansing glyphen er i min mening litt verdiløs i Dragon Soul, da en dispeller svært sjeldent.

Personling bruker jeg: Glyph of Divine Plea, Glyph of Divine Protection og Glyph of Divinity.

Min paladins armory: http://eu.battle.net/wow/en/character/argent-dawn/Sheno/advanced

Lenke til kommentar

Til Bjohansen:

PvP gear i PvE: veldig ofte vil folk reagere på dette her og av en god grunn. Du mister en grønn PvE stat for resillience og sånn sett vil du tape på dette. Nå om dagen er det ekstremt lett å bytte ut gear så muligheten for å få noe bedre er helt klart der.

Jeg har i det siste starte å Tanke heroics med min druid. Han hadde en del PvP gear og jeg fikk et par kommentarer om dette, men ble aldri kicket ut av noen gruppe. Var bare en gang borte i en healer som forlot gruppen når han så at jeg hadde 4p S10 gear

Det jeg vil frem til her er: kvitt deg med PvP gear hvis du skal gjøre PvE. Folk henger seg alt for mye opp i det i dag selv om man kan "performe" minst like bra i delvis PvP gear som i fult PvE gear.

Gear er noe folk lett ser og henger seg opp i...

LFR og kicks: LFR er og vil alltid bli LFR. Er det noe galt som skjer og folk whiper, så ser de på recount og sparker de som har lavest tall uavhengig av årsak. Ikke heng deg alt for mye opp i en fight der inne og hva folk sier.

Jeg healer veldig mye i LFR på min resto shaman og er som regel topp av HPS og healing done. Enkelte fighter er jeg på 4 plass, men så er jeg oppe igjen raskt på neste fight.

Noen fighter er "designet" slik at den ene spec/class vil ha en fordel over andre og slik vil det alltid være.

Paladin healing Jeg har ikke healet selv på min paladin på en god stund (sist gang var vel i BoT), så helt oppdatert er jeg ikke på hpala. Hvis du er litt usikker så ville jeg nok ha tatt meg en tur til elitist jerks og mmo-champion sitt paladin forum og lest sticky trådene der om holy paladin.

Dessverre så er armory nede akkurat nå så jeg får ikke sjekket din paladin der

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...