Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-3t93k9

Så skaff noen på ditt eget nivå å bygg deg opp med? På outland finnes det folk i alle grupper.

Jeg starta jo selv med 1550 achieve og bygde meg opp til 2k på noen uker der man virkelig gjør sitt beste og gir litt research. Derfra var det ikke vanskelig å finne nye, selvom jeg endte opp med å transfere med de jeg fikk 2k med til å starte med.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Så skaff noen på ditt eget nivå å bygg deg opp med? På outland finnes det folk i alle grupper.

Jeg starta jo selv med 1550 achieve og bygde meg opp til 2k på noen uker der man virkelig gjør sitt beste og gir litt research. Derfra var det ikke vanskelig å finne nye, selvom jeg endte opp med å transfere med de jeg fikk 2k med til å starte med.

Jeg personlig kjenner folk der og har ikke hatt problemer, men jeg vet hvordan realmen er.

Lenke til kommentar

Var i The Stonecore en tur i går, bruker endel dungeons når jeg levler. Vi wipa først èn gang, så en gang til; verken tank eller healer var helt på stasjon. Men jeg blei litt nysgjerrig, så jeg spurte druid-healeren om det var noen grunn til at han ikke brukte Rebirth. Da svarte han at han ikke visste hvor han skulle få tak i Maple Seeds... Jeg var veldig glad for at jeg var i godt humør, og hadde tid til å wipe litt for å si det sånn...jadda... :w00t:

Lenke til kommentar

Alternativt en viss glyph som gjør at man ikke trenger maple seeds. Men jo, av og til er det faktisk "greit" å finne slike grupper. I TBC, på den tiden jeg selv raidet SSC/TK ble jeg med et pug i Ramparts HC. Aldri før eller senere har jeg brukt fire timer på et run gjennom Ramparts. Det blir en fin historie å fortelle til barnebarna. :)

Lenke til kommentar

Vi er gjeng med folk som kjenner hverandre godt som spiller på silvermoon, alliance og kunne trenge 1-2 nye medlemmer for raiding hver søndag kl 20:30 - 23:30. Det er ikke mye men de få timene gir vi 100%. Nesten alle har familie og spiller generelt ikke mye men trivelig gjeng. Noen som kunen vært interessert send meg en PM.

Lenke til kommentar

Vi er gjeng med folk som kjenner hverandre godt som spiller på silvermoon, alliance og kunne trenge 1-2 nye medlemmer for raiding hver søndag kl 20:30 - 23:30. Det er ikke mye men de få timene gir vi 100%. Nesten alle har familie og spiller generelt ikke mye men trivelig gjeng. Noen som kunen vært interessert send meg en PM.

Vurderer å aktivere kontoen igjen, og dette hørtes ut som en guild for meg. Hva er guildnavnet? Har endel gamle guildies som er på Silvermoon, har en karakter dær selv. Resten er på en annen server.

Lenke til kommentar

Spiller i en liten guild som heter Timed. Vårt mål er og ha morro, de fleste har famile og raider 1 ggr pr uke, hver söndag kl 20:30 - 23:30. De fleste er svensker med humor (?) men som synes wow er ett fint avvbrek men radingen er seriös.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

Kan vel legge opp et lite forslag til guilden min på Haomarush også.

Dette er en hardcore raiding guild med spillere som har startet igjen etter en god pause. Så langt har vi fått ned 2/8 HC på 2 uker, der mange kun hadde firelandsgear. Dog er problemet at dette er en død server, og spillerne ikke strekker til.

Om dette høres interessant ut, og dere er alene/med 3-4 andre som vil prøve en ny start og gå inn for 5 dager raiding i uka, så skal dere ikke se bort ifra at transfer kan betales av guilden.

Denne guilden er altså på desperat utkikk etter spessielt tanks og healers pga en altfor treig start. (De ville jo ha 4/8 til nå, men dårlig med recruits på en tom server)

Mer kan dere lese her.

Ellers vil jeg si at jeg kun er social, men jeg har spilt på Outland med dissa folka her i noen måneder. Beste gjengen jeg har spilt med, de tar alle spillet veldig seriøst og ønsker å komme høyt på world rankings.

Fler, eller.. Alle spørsmål kan dere få svar på på forumet eller på teamspeak. Kontakt meg så skal jeg sørge for at GM og raidleader kommer og svarer på alt som skal være.

Uoversiktelig osv, men mye styr og småsnakk her på LAN.

Lenke til kommentar

Kanskje dette er noe de har "fikset" ved senere patcher.

Men trodde det ikke gikk an å solo Chess eventen i Karazhan, men jeg fikk det fint til med hunteren min. Eller fint og fint, det var en pain å fullføre.

Og var faktis litt artig å se hele den raid instancen, siden jeg aldri fikk gjort det da den kom ut.

Lenke til kommentar

Soloet Karazhan for noen dager siden. Gjorde det først og fremst for nostalgiens skyld, men det var også et par transmogitems jeg hadde lyst på.

Jeg gikk som healer(Rshaman), og det tok et par timer å gjennomføre, men det var ganske lett. Chess som du nevnte over gikk også fint på andre forsøk. Det er jo litt tilfeldig hvordan den bossen utspiller seg.

Lenke til kommentar

Jeg trenger seriøs hjelp med min paladin:

http://eu.battle.net/wow/en/character/kazzak/Ik%C3%A8/advanced

Jeg har tidligere blitt kicket fra LFR raid pga. lav heal output og nå ble jeg det igjen selvom vi hadde mange DPS som lå mellom 4k og 10k.

Min HPS lå på 14k og lavest heal output av healerne:

Jeg bruker hovedsaklig Holy Shock, Holy Light og Word of Glory. Holy Radiance og Light of Dawn på heavy aoe.

Noen tips?

Her er forresten DPS:

Edit: Er på jakt etter enchants atm, håper det forbedrer heal output noe.

Endret av Bjohansen
Lenke til kommentar

Og da kan jo også jeg slenge inn mitt spørsmål, jeg trenger litt hjelp med enchants.

Jeg har:

+50 crit på cloak

+15 stats på chest

+50 agility på bracer

+130 agility på 2H

+35 agility på boots

+110AP og 45crit på legs

+35 ap på gloves

Sliter litt med å finne gode enchants til shoulders/head, og dette er noe jeg kunne investert i, siden begge er 397, kommer ikke til å bytte ut de med det første (har ikke begynt med HC enda), er det noen som har gode tips? Kom gjerne med tips om dere ser andre feil også!

Armory:

http://eu.battle.net/wow/en/character/ravencrest/Artinium/simple

Lenke til kommentar

Shoulder Enchant

Head Enchant

Bytt glove enchant til 20+ agi og chest til 20+ stats.

Jeg trenger seriøs hjelp med min paladin

Spec: Frå ret talents trenger du kun Crusade og du burde plukke opp Eternal Glory frå prot, hadde også brukt 2/2 Last Word og 1/2 Blessed Resilience. Hadde også skifta ut Light of Dawn glyphen med LoH

Skaff 378 pve items frå heroics, det er beidre enn pvp gear.

Endret av Karbutar
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...