Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Er i OL nå og fikk soulstone buffet på meg, er ikke det egentlig en fornærmelse?

7084552[/snapback]

:!: Jo, egentlig.

 

Hvor er OL forresten? d:

Har hørt at det skulle kanskje bli OL i spill, men visste ikke at wow var medallerede.

Lenke til kommentar
Er det rimelig bra progress å ta ned Razorgore t.o.m. Chromaggus på ei uke? Ikke for å skryte eller noe sånt, men dette er vel ganske så raskt?

7080934[/snapback]

 

 

Vi gjorde ca det samme i den guilden jeg var i. Tok Razor + Vael etter 2 dager, så bare det reset. Tok fram til Neffe den uka, og neste uke var Neffe nede. Hele BWL på 2,5 uke :)

Lenke til kommentar
Er det rimelig bra progress å ta ned Razorgore t.o.m. Chromaggus på ei uke? Ikke for å skryte eller noe sånt, men dette er vel ganske så raskt?

7080934[/snapback]

 

 

Vi gjorde ca det samme i den guilden jeg var i. Tok Razor + Vael etter 2 dager, så bare det reset. Tok fram til Neffe den uka, og neste uke var Neffe nede. Hele BWL på 2,5 uke :)

7086835[/snapback]

Føles veldig godt ja, fikk Neffie ned til 15% i går, men skjelettsaken ødela litt for oss. Og btw så tok vi chromaggus med Time Lapse.

Lenke til kommentar

Ettersom det er en god stund siden jeg har vært innom WoW, så har jeg et spørsmål ang. en wow film.

 

Jeg tror den vant Xfire konkurransen, og var en skikkelig film med story. Handlet om en liten gnom som ville lage guild, en storguild med en inntrenger (robot), WoW-rap på slutten osv. Med dette tror jeg de som har sett den kan huske den.

 

Spørsmålet mitt er om 2eren har kommet ut?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...