Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Irriterer meg litt det er noe som er feil, ser ikke hva andre skriver på wow. Bare når jeg går f.eks dung, så ser jeg bare hva dung leader skriver, ikke noe annet. Å dette skjer bare på mage'n :/

Noen som vet hva som er feil?

Prøv å reset chat innstillingene dine, sikkert noe krøll der.

Lenke til kommentar

Irriterer meg litt det er noe som er feil, ser ikke hva andre skriver på wow. Bare når jeg går f.eks dung, så ser jeg bare hva dung leader skriver, ikke noe annet. Å dette skjer bare på mage'n :/

Prøv å reset chat innstillingene dine, sikkert noe krøll der.

Jeg har prøvd det, men det fungerer ikke :/

Lenke til kommentar

Hvor vanskelig kan det være for Blizzard å hindre folk som allerede har en T12 LFR armor-del i å rulle need på enda et token for samme del?

Det må være mye lettere enn å lære opp folk til å sjekke om de trenger lootet, og ikke bare rulle need på alt det er mulig å neede på. For ikke å snakke om de som ruller for andre i samme guild og sånt... wallbash.gif

Lenke til kommentar

Hvor vanskelig kan det være for Blizzard å hindre folk som allerede har en T12 LFR armor-del i å rulle need på enda et token for samme del?

Det må være mye lettere enn å lære opp folk til å sjekke om de trenger lootet, og ikke bare rulle need på alt det er mulig å neede på. For ikke å snakke om de som ruller for andre i samme guild og sånt... wallbash.gif

Får 5-10g hos vendor vet du. Synes og de kan fikse det sånn at folk som leaver uten å rulle automatisk passer. ZZZ.

Lenke til kommentar

Hvordan ser "chat settings" ut?

Denne:

post-61603-0-62250700-1329998134_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Spillet er blitt ennå mer "mainstream" synes jeg.

Ellers har jeg også begynt og trykke need på alt som går i LFR. Det som irriterer meg mest er egentlig folk med 384-390 gear som ikke har noen enchant eller gem på utstyret sitt. De har piss healing eller dps noe som jeg synes er og pisse på andre totalt. Selv om jeg vinner noe i LFR og noen spør og jeg ikke trenge itemet så gir jeg som oftest bort det. Kommer dog ann på hvordan fyren ser ut på inspect.

Lenke til kommentar

Hvordan ser "chat settings" ut?

Denne:

post-61603-0-62250700-1329998134_thumb.jpg

Hvor finner jeg den igjen?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

Pvpcoach.com egner seg klart best for rogues though. Er medlem både på SC og pvpcoach, synes neilyo gjør en god jobb på pvpcoach.

EDIT: Jeg endrer den nå som ejg så hvor mange fler ting det finnes på arenacarry. Lenge siden jeg var på den siden, må jeg si. Pvpcoach har ikke kommet så langt enda.

Endret av Slettet-3t93k9
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

Outland.

Ihvertfall under s9, da var den episk bra. Mener å huske en ikke var så imponert over den per idag, though.

Endret av Slettet-3t93k9
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...