Grannystyle Skrevet 17. februar 2012 Del Skrevet 17. februar 2012 Huff... ble dradd inn igjen av en gjeng venner Ca hvor lang tid vil det ta meg og levle en priest solo fra level 1 til 85? Ikke så lang tid om du gidder å sitte litt pr dag Hvertfall ikke om du har hairlooms Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 18. februar 2012 Del Skrevet 18. februar 2012 yay, endelig ble det min tur å vinne noe Reins of the Twilight Drake. Vinner sjangsen med warrior min er så mye bedre enn med min mage (main). Lenke til kommentar
El Fantasma Skrevet 18. februar 2012 Del Skrevet 18. februar 2012 Avsluttet WoW i november ifjor. Lurte på om noen kunne oppsummere rimelig kort hva som er "nytt"/endret siden november? Evnt. nye patcher, instances, raids, områder osv. Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 18. februar 2012 Del Skrevet 18. februar 2012 Noen dyktige Rogues her som spiller arena? Jeg trenger hjelp med specc, gearing og slikt! Lenke til kommentar
Mato Skrevet 18. februar 2012 Del Skrevet 18. februar 2012 Avsluttet WoW i november ifjor. Lurte på om noen kunne oppsummere rimelig kort hva som er "nytt"/endret siden november? Evnt. nye patcher, instances, raids, områder osv. les patch notes , er mye nytt rundt om , men er jo fortsatt d samme Lenke til kommentar
El Fantasma Skrevet 19. februar 2012 Del Skrevet 19. februar 2012 Noen som har lyst å slenge en scroll of ressurection til meg? Lenke til kommentar
toxiciity Skrevet 19. februar 2012 Del Skrevet 19. februar 2012 Noen som har lyst å slenge en scroll of ressurection til meg? Scroll of Ress har blitt slått av så det er ikke mulig Lenke til kommentar
El Fantasma Skrevet 19. februar 2012 Del Skrevet 19. februar 2012 Noen som har lyst å slenge en scroll of ressurection til meg? Scroll of Ress har blitt slått av så det er ikke mulig Åjsann, så det nå ja. Det er bare midlertidig ser det ut til. Lenke til kommentar
Akse Skrevet 20. februar 2012 Del Skrevet 20. februar 2012 Noen som holder til på Outland her? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 20. februar 2012 Del Skrevet 20. februar 2012 Migrerte nettopp fra den serveren. Helvettes queues og et miljø mellom guilds som jeg mener ikke er sunt. Kan ikke si meg mer fornøyd med haomarush heller(den er jo død. Selvom den våkner sakte men sikkert til live igjen nå), men guilden min transfera nå dit, så. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 Har et par folk i lvl 80 på den serveren, men ikke spilt der siden wotlk. Lenke til kommentar
Akse Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 Migrerte til Outland for en uke siden. Jeg spiller kun pvp, og det virker ikke som om det var et veldig smart valg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 Hvilken rating er du på? Vet at 90% av alle gladiators (guilden Intensity) skulle transfere. Vi tok med noen til våres guild også. Lenke til kommentar
Brandshal Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 Irriterer meg på folk som klager at jeg går stealth med rougen i duel, det er jo nesten hele rouge classen å gå stealth... Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 Haha, samme som da en warrior ble hissig da jeg healet meg selv som paladin. Det var visst juks. Lenke til kommentar
Brandshal Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 Akkurat som andre skulle klaget på hunter fordi de har pet... Lenke til kommentar
Akse Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 Irriterer meg på folk som klager at jeg går stealth med rougen i duel, det er jo nesten hele rouge classen å gå stealth... Haha, så latterlig. Lenke til kommentar
marvol Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 Dinget 84 i dag, ting går sakte men sikkert fremover. Holy paladin var et supert valg for min del, kontra retri, som blir litt kjedelig. Healers gjør ofte litt mer ut av seg, og er mye artigere i BGs, imo. En ting jeg lurer på, når jeg etterhvert bikker 85, vil random dungeon group, bli erstattet av random raid group? Eller er det begrenset til 5man dung.? Lenke til kommentar
Sleggefett Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 På 85 lar LFG-systemet deg velge random normal, random heroic og 25m raid(usikker på den siste, slutta rett etter at det ble innført). Lenke til kommentar
Nevvis Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 Som Sleggefettt sier vil du fortsatt kunne velge random normal dungeons, men i tillegg kommer heroic versjon av disse, som krever litt bedre gear. Det finnes også noen heroic 5-mans som ligger noe over de andre når det gjelder både krav til gear og ferdigheter. Disse kan du queue til separat når du først innfrir kravene. Raid kan du queue til i et eget vindu (Looking for raid), men dette er en nedtrimmet versjon av raidet (LFR -> Normal -> Heroic), og kan nok prøves kort tid etter du har fått til alle 5mans på heroic. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå