NoNamesLeft Skrevet 15. februar 2012 Del Skrevet 15. februar 2012 (endret) Skaff deg RAF til lvl 80 og du har det på noen dager. EDIT: Jeg er gavmild og har en battlechest til deg, om det hjelper Tenkte meg RAF til 80 med min gamle account. Kjenner en venn som vurderer og starte. Og hvor generøs føler du deg med den battlechesten? Endret 15. februar 2012 av NoNamesLeft Lenke til kommentar
jamelia Skrevet 15. februar 2012 Del Skrevet 15. februar 2012 Du levler jo til 80 ganske kjapt uansett, da. Quest, mine og plukk planter når du ikke er i dungeons, gjør cookingdailyene i storbyene og mange quests på en gang. For å tjrne penger samtidig, skaff deg en AH-addon og selg alt du farmer og alt BoE du får. Burde ikke ta lange tida Lenke til kommentar
marvol Skrevet 15. februar 2012 Del Skrevet 15. februar 2012 (endret) Hvilket Hierloom vil gi best utbytte for en mage? Vurderer å levle en liten søt gnom-mage, og siden jeg sikkert ender på rundt 3k justice-points når jeg dinger 85, tenkte jeg å bruke det på hierlooms. Men hvilket vil være best? Shoulders, siden det ikke er like lett å få ta i ved lav lvl? Endret 15. februar 2012 av marvol Lenke til kommentar
Lovegame Skrevet 15. februar 2012 Del Skrevet 15. februar 2012 Velg shoulders eller chest, og kjøp head og back fra et guild. Lenke til kommentar
marvol Skrevet 15. februar 2012 Del Skrevet 15. februar 2012 (endret) Takk! Finnes det noen måte å søke på guilds på min server, for å prøve å finne en guild rundt lvl 25? Har sykelig lyst på løve-mounten! Endret 15. februar 2012 av marvol Lenke til kommentar
nagina Skrevet 15. februar 2012 Del Skrevet 15. februar 2012 Guild Perks er vel i alle realms, antar de tar inn random folk. Lenke til kommentar
Saft Suse Skrevet 15. februar 2012 Del Skrevet 15. februar 2012 Husk at du også må være exalted med guildet for å kjøpe mounten. Det tar fort en god stund. Lenke til kommentar
Lovegame Skrevet 15. februar 2012 Del Skrevet 15. februar 2012 Jepp, Guild Perks er overalt. Er mange andre også som tar inn random members (de tjener fett på deg.) Jeg sliter selv med å bli exalted med eget guild, har gjort alle quests i Cata, og gjør dailies hele tiden. Er 3-4k inn i Revered. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 15. februar 2012 Del Skrevet 15. februar 2012 arena skal visst gi raske guild rep points. Lenke til kommentar
Lovegame Skrevet 15. februar 2012 Del Skrevet 15. februar 2012 Vet, men er ikke helt der enda. Har skaffet meg 390 ilvl på warlocken (pvp), men det med å gjøre battlegrounds. Føler meg jævlig ustødig i arena. Spesielt siden jeg er still ny med lock. Lenke til kommentar
Holyashell Skrevet 15. februar 2012 Del Skrevet 15. februar 2012 Snip. Du snakker om "The Ironman Challenge", ikke sant? Resten av dere kan lese tråden her. That's it! Jeg har ikke lest den tråden så nøye selv, ble introdusert via andre, men du traff blink. Lenke til kommentar
Sleggefett Skrevet 15. februar 2012 Del Skrevet 15. februar 2012 Vet, men er ikke helt der enda. Har skaffet meg 390 ilvl på warlocken (pvp), men det med å gjøre battlegrounds. Føler meg jævlig ustødig i arena. Spesielt siden jeg er still ny med lock. Ta på guild-tabarden og kjør randoms, så får du rep derfra. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 15. februar 2012 Del Skrevet 15. februar 2012 (endret) Skaff deg RAF til lvl 80 og du har det på noen dager. EDIT: Jeg er gavmild og har en battlechest til deg, om det hjelper Tenkte meg RAF til 80 med min gamle account. Kjenner en venn som vurderer og starte. Og hvor generøs føler du deg med den battlechesten? Høres bra ut. Beklager seint svar, vert i Oslo. Du har CD-key på PM om 2 min EDIT: Du har battlechest i innboksen din Endret 15. februar 2012 av Slettet-3t93k9 Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 15. februar 2012 Del Skrevet 15. februar 2012 Skaff deg RAF til lvl 80 og du har det på noen dager. EDIT: Jeg er gavmild og har en battlechest til deg, om det hjelper Tenkte meg RAF til 80 med min gamle account. Kjenner en venn som vurderer og starte. Og hvor generøs føler du deg med den battlechesten? Høres bra ut. Beklager seint svar, vert i Oslo. Du har CD-key på PM om 2 min EDIT: Du har battlechest i innboksen din :o :o :O Tusen takk :o Skylder deg noe sykt Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 15. februar 2012 Del Skrevet 15. februar 2012 Jeg har jo fått dame og greier, får prøve å trappe ned på spillingen nå gitt.. Hehe, neida. Bare hyggelig, kos dere masse Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 15. februar 2012 Del Skrevet 15. februar 2012 Finnes det noen norske/greie guilds på Raven allyside som rekrutterer socials? Nettopp flytta over på Raven for å gjøre noen battlegrounds med en kompis og er drittlei alle guildinvitasjonene jeg får der. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 15. februar 2012 Del Skrevet 15. februar 2012 Hva med Axemen? Det aller første guildet på Ravencrest, lever enda. Lenke til kommentar
Overguard Skrevet 15. februar 2012 Del Skrevet 15. februar 2012 Da har guilden jeg er i bestemt seg for å finne en ny realm. Så tenkte å høre om det er noen her som har tips? Vi er på utkikk etter en realm som er high populated under primetime, vi er horde så en realm med mange horde spillere er å foretrekke da vi ikke skal bli helt justin bieber å gå alliance. En "internasjonal" server er også å foretrekke, dvs. at trade chat ikke blir konstant spammet med diverse rare språk Hadde også vært fint om det er en server det er mulig å rekruttere raidere, vi på 1/8 heroic atm, men progress blir litt vanskelig med en såpass tynn roster på en realm hvor rekruttering så å si er umulig. Eventuelt hvilken side er best å bruke for å få fiska ut stats fra realms? Lenke til kommentar
Holyashell Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 http://www.wowprogress.com/ funker, litt søk må du regne med. Hvilket realm flytter dere fra? Kjipt å foreslå samme realm... Lenke til kommentar
Runinho Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 Selv om jeg er enig i at The Burning Crusade antagelig var den beste ekspansjonen, så synes jeg ikke WOTLK var så galt. WOTLK gjorde normale raids lette, og gav sosiale guilds en mulighet, slik at jeg kunne spille sammen med folk jeg faktisk liker, istedet for en gjeng med EPEENs. Cataclysm ødela det i veldig stor grad, og hadde vel noe slikt som halvparten av innholdet som var i WOTLK. Det begynte altså først å gå nedover skikkelig noe tid før Cata kom ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå