Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Hvor får spillere tak i low lvl heirlooms? De man kjøper for Justice points kan vel bare brukes på lvl 85?? :blush:

Nei, de er bind-on-account(BoA), så du kan fritt poste de til en av dine andre characters og bruke der der :-)

Hmm, så merkelig...jeg kjøpte et item for Justice points til druiden min tror jeg det var, men når jeg skulle bruke det så fikk jeg opp at jeg først måtte være 85?

Da har du ikkje kjøpt Heirloom.

Nei, det er nok det som er feil. Jaja, da har jeg i allefall et veldig bra item når druiden når lvl 85. Greit nok. :)

Tja, det spørs vel helt hvilket item du kjøpte. Om du kanskje har dumpet borti 359 vendoren vil jeg ikke si det er veldig bra, 378 er vel per definisjon heller ikke veldig bra da det er dungeon gear. Men greit etter man er nydinget.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hører at "alle" jatter om at WoW var så mye bedre før osv. Hva er det man legger i det? Hva er det som er så forandret?

Vil tro det er vanskelighetsgraden. Jeg startet rett etter WOTLK og merker at det en del lettere i Cata med tanke på boss mekanikker.

Men da får folk heller ta Heroics hvis de syntes det er for lett.

Lenke til kommentar

Kan hende det. Da beklager jeg, følger ikke så ofte med i tråden... Men kan være sant det dere nevner om vanskelighetsgrad, jeg raider DS nå nydinget med store deler 378 gear, og noe VP-gear. (397) Leste meg opp på tactics på en kveld og var med på raid neste dag. Holder tritt med DPS også, så det er ikke noe problem.

Lenke til kommentar

Husk at tilgangen til taktikker og informasjon er mye større nå enn den var før. Jeg begynte å raide aktivt i TBC, og da hadde vi ingen videoer som vi ble beordret til å se før vi selv skulle raide. Nå er det ikke noe problem å være "fullt utlært" før man setter sin karakter i DS, men det er jo ditt eget valg. Vil du lære bossene uten hjelp av andre enn din egen raidgruppe så finnes det sikkert noen som vil bli med på det også. :)

Lenke til kommentar

Nei, ikke dungeons heller. Er ikke noe jeg har funnet på, leste om det på et eller annet WoW-forum, men jeg må si det er noe helt annet enn å svirre rundt i heirlooms og aldri være i nærheten av å være i fare.

Har Iron i navnet, noe som er et "krav" for å være med i konkurransen - for det er selvfølgelig et mål å kunne komme så langt opp i level som mulig. Dog, som en avkobling fra LFR og dårlige PuGs, så er det verdt å sjekke ut. :)

Du snakker om "The Ironman Challenge", ikke sant? :innocent:

Resten av dere kan lese tråden her.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

Skaff deg RAF til lvl 80 og du har det på noen dager.

EDIT: Jeg er gavmild og har en battlechest til deg, om det hjelper :)

Endret av Slettet-3t93k9
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...