Niram Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 Okai! Fint om du ville sendt meg en PM når siden er oppe igjen! Blir satt pris på Lenke til kommentar
mackanz Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 Okai! Fint om du ville sendt meg en PM når siden er oppe igjen! Blir satt pris på Kan sända dig en om du vill. Lenke til kommentar
Niram Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 Har sendt deg PM med kontonavn! Takk! Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 Noen som har en Scroll of ressurection til overs? Sry, skulle gjerne ha gjort det men som vanlig funker ingenting på Blizzard sin side. - Hadde ett koselig nostalgisk run i BWL ikveld. Fikk meg asscandy på warrior min, yay transformorggi here I come. Quoter blizz: The Scroll of Resurrection will temporarily be unavailable while it goes on cooldown. As of January 10, 2012 you will no longer be able to send Scroll of Resurrection invites to your friends with lapsed accounts. Never fear, once this ability refreshes, we’ll let you know. Keep an eye on the official World of Warcraft site for more information. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 Noen som har en Scroll of ressurection til overs? Sry, skulle gjerne ha gjort det men som vanlig funker ingenting på Blizzard sin side. - Hadde ett koselig nostalgisk run i BWL ikveld. Fikk meg asscandy på warrior min, yay transformorggi here I come. Quoter blizz: The Scroll of Resurrection will temporarily be unavailable while it goes on cooldown. As of January 10, 2012 you will no longer be able to send Scroll of Resurrection invites to your friends with lapsed accounts. Never fear, once this ability refreshes, we’ll let you know. Keep an eye on the official World of Warcraft site for more information. Snakk om å skyte seg selv i ræven da. Siden jeg leste dette idag. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 Noen som har en Scroll of ressurection til overs? Sry, skulle gjerne ha gjort det men som vanlig funker ingenting på Blizzard sin side. - Hadde ett koselig nostalgisk run i BWL ikveld. Fikk meg asscandy på warrior min, yay transformorggi here I come. Quoter blizz: The Scroll of Resurrection will temporarily be unavailable while it goes on cooldown. As of January 10, 2012 you will no longer be able to send Scroll of Resurrection invites to your friends with lapsed accounts. Never fear, once this ability refreshes, we'll let you know. Keep an eye on the official World of Warcraft site for more information. Snakk om å skyte seg selv i ræven da. Siden jeg leste dette idag. Det der er jo gode nyheter. Den kraftige flukten har stoppet, og spillertallet har stabilitert seg. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 Det der er jo gode nyheter. Den kraftige flukten har stoppet, og spillertallet har stabilitert seg. Ja, det er vel for mye å forvente at de skal få nye subscribers, nå som spillet har blitt så gammelt, elns. Lenke til kommentar
Runinho Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 De har solgt over en million Annual Passes... altså binde seg til WoW for ett år, til gjengjeld for et gratis kopi av Diablo III den dagen det endelig måtte komme ut, forhåpentligvis sommer 2012. Ellers er det vanskelig å si noe særlig om spillerflukten i Europa og USA har stoppet når de med viten og vilje dumper spillertallene ifra Kina inn i det totale abbonenttallet. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 Har det motsatte på gang. Levler i maks hvitt gear som dropper, quest rewards eller kjøpt hos vendor. Ingen talentpoeng, ingen pengestøtte fra rik main. Dungeon og BG er ikke lov. Det er en helt annen opplevelse av content enn når man nuker ned alt de første 20-30 levlene uten å tenke seg om. Tanken er at man også skal rolle for faction, rase og klasse. Og dør man, så skal karakteren slettes. Elwynn Forest boar killing. Simpsons already did it. Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 (endret) Navnet på episoden du tenker på?(siden det er en episode som heter "The simpsons already did it". Wow episoden heter "make war, not warcraft". Har det motsatte på gang. Levler i maks hvitt gear som dropper, quest rewards eller kjøpt hos vendor. Ingen talentpoeng, ingen pengestøtte fra rik main. Dungeon og BG er ikke lov. Det er en helt annen opplevelse av content enn når man nuker ned alt de første 20-30 levlene uten å tenke seg om. Tanken er at man også skal rolle for faction, rase og klasse. Og dør man, så skal karakteren slettes. Lurer på hvem som vil ha med deg i instance (Regner egentlig med du ikke kjører instances på den characteren siden det gearet uansett ikke er lov) Får nok uansett rare kommentarer fra folk som tror du er den mest uvitne spilleren ingame! Endret 12. februar 2012 av M@R7!N Lenke til kommentar
Holyashell Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 Nei, ikke dungeons heller. Er ikke noe jeg har funnet på, leste om det på et eller annet WoW-forum, men jeg må si det er noe helt annet enn å svirre rundt i heirlooms og aldri være i nærheten av å være i fare. Har Iron i navnet, noe som er et "krav" for å være med i konkurransen - for det er selvfølgelig et mål å kunne komme så langt opp i level som mulig. Dog, som en avkobling fra LFR og dårlige PuGs, så er det verdt å sjekke ut. Lenke til kommentar
Lovegame Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 Har lest om det der, høres rimelig umulig ut. Levler en priest for tiden, dinget 80 i går. Har ingen problemer med å ta 5-6 mobs i gangen. Dør som fluer. Som lvl 73 soloet jeg en lvl 80 elite (dragene i borean tundra, utfor nexus instancen.) Full Heirloom ofc. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 Navnet på episoden du tenker på?(siden det er en episode som heter "The simpsons already did it". Wow episoden heter "make war, not warcraft". Ja du det var et forsøk på å være morsom ved å implementere begge de to episodene. Takk for at du forklarer for de som ikke følger South Park. Lurer på hvem som vil ha med deg i instance (Regner egentlig med du ikke kjører instances på den characteren siden det gearet uansett ikke er lov) Får nok uansett rare kommentarer fra folk som tror du er den mest uvitne spilleren ingame! Han skriver i utdraget du siterer at han ikke går i instances (dungeons)... Lenke til kommentar
DontTouchMyPhone Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 Hvor får spillere tak i low lvl heirlooms? De man kjøper for Justice points kan vel bare brukes på lvl 85?? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 Hvor får spillere tak i low lvl heirlooms? De man kjøper for Justice points kan vel bare brukes på lvl 85?? Nei, de er bind-on-account(BoA), så du kan fritt poste de til en av dine andre characters og bruke der der :-) Lenke til kommentar
DontTouchMyPhone Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 Hvor får spillere tak i low lvl heirlooms? De man kjøper for Justice points kan vel bare brukes på lvl 85?? Nei, de er bind-on-account(BoA), så du kan fritt poste de til en av dine andre characters og bruke der der :-) Hmm, så merkelig...jeg kjøpte et item for Justice points til druiden min tror jeg det var, men når jeg skulle bruke det så fikk jeg opp at jeg først måtte være 85? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 Sikker på at det var heirloom? Her er det iallefall mer utdypet + en komplett liste av alle itemsene: http://www.wowwiki.com/Heirloom Lenke til kommentar
Lovegame Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 Hvor får spillere tak i low lvl heirlooms? De man kjøper for Justice points kan vel bare brukes på lvl 85?? Nei, de er bind-on-account(BoA), så du kan fritt poste de til en av dine andre characters og bruke der der :-) Hmm, så merkelig...jeg kjøpte et item for Justice points til druiden min tror jeg det var, men når jeg skulle bruke det så fikk jeg opp at jeg først måtte være 85? Da har du ikkje kjøpt Heirloom. Lenke til kommentar
DontTouchMyPhone Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 Hvor får spillere tak i low lvl heirlooms? De man kjøper for Justice points kan vel bare brukes på lvl 85?? Nei, de er bind-on-account(BoA), så du kan fritt poste de til en av dine andre characters og bruke der der :-) Hmm, så merkelig...jeg kjøpte et item for Justice points til druiden min tror jeg det var, men når jeg skulle bruke det så fikk jeg opp at jeg først måtte være 85? Da har du ikkje kjøpt Heirloom. Nei, det er nok det som er feil. Jaja, da har jeg i allefall et veldig bra item når druiden når lvl 85. Greit nok. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå