-Léon- Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 Bare sånn at dere vet, så er det helt OK å needed BoE items når du skal bruke det på alts. Det samme gjelder å neede items du allerede har fra før av. Siden selv om man allerede har og bruker Cowl of Highborne Sorcerors, så kan man uten problemer neede når den dropper også. For de som ikke visste om det. Det er heeelltt OK! Tardmage Lenke til kommentar
nagina Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 bruker å neede dem så selge på AH, easy gold. Lenke til kommentar
faldmo Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 Man kan jo alltids sitte på sine hvite hest og ikke neede og tro at man er en helgen, eller så kan man neede sånn som de 24 andre i raidet ditt. Husker jeg needed på en ganske god BoE epic heeeelt i starten av cata første uken og det var meg og to andre som needed (world drop) og tredjemann spom trengte den ble drittsur..men man må bare lære seg at i LFG så er det anarki, der er ALT lov. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 men man må bare lære seg at i LFG så er det anarki, der er ALT lov. Lenke til kommentar
nxo Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 men man må bare lære seg at i LFG så er det anarki, der er ALT lov. Lenke til kommentar
Lolliken Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 Det er vel slike holdninger dere har som gjør at communitiet i wow er pill råtten. 4 Lenke til kommentar
nagina Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 ca 350-400 love tokens over natta xD Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 Hvis det kun er idioter i f.eks en 5-mann, needer jeg på alt samme hva. Lenke til kommentar
nxo Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 Det er vel slike holdninger dere har som gjør at communitiet i wow er pill råtten. Ninjaer avler ninjaer. 4 Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 Som Hunter er det litt rart at jeg kan neede på en kappe som har strength Lenke til kommentar
nagina Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 Er ikke så rart, spillet er faktisk programert av oss mennesker, og vi gjør feil. Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 Hva er de beste proffs for pvp rogue? har enchanting og mining nå. Koster det mye å levle opp leatherworking fort? Lenke til kommentar
Lovegame Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 Trodde Strength ga mere AP som derfor var velegnet for huntards? Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 agi = 2 ap + crit str = 1 ap Lenke til kommentar
Lovegame Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 (endret) Men da er det jo trossalt egnet for huntere, så jeg synes det gir mening at de kan neede på den. Derimot wep's med strength og SP f. eks (oldskewl) skjønner jeg ikke bæret av. #sklifefeil. Endret 7. februar 2012 av Extremer Lenke til kommentar
toxiciity Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 (endret) Bare sånn at dere vet, så er det helt OK å needed BoE items når du skal bruke det på alts.Det samme gjelder å neede items du allerede har fra før av. Siden selv om man allerede har og bruker Cowl of Highborne Sorcerors, så kan man uten problemer neede når den dropper også. For de som ikke visste om det. Det er heeelltt OK! Tardmage Morsomt hvis du needer på boes i randoms blir de bop og den headen er ikke boe engang agi = 2 ap + crit str = 1 ap Husk at det er forskjel på ranged og melee ap og str gir bare melee ap og derfor helt ubrukelg for hunters samt det ikke er noen mail str gear Endret 7. februar 2012 av toxiciity 1 Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 Husk at det er forskjel på ranged og melee ap og str gir bare melee ap og derfor helt ubrukelg for hunters samt det ikke er noen mail str gear Tenk på enh shamans, de trenger vel str på mail-items. Jeg kan også neede på items med strength (hunter), skjønner aldri hvorfor, egentlig. Lenke til kommentar
toxiciity Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 Husk at det er forskjel på ranged og melee ap og str gir bare melee ap og derfor helt ubrukelg for hunters samt det ikke er noen mail str gear Tenk på enh shamans, de trenger vel str på mail-items. Jeg kan også neede på items med strength (hunter), skjønner aldri hvorfor, egentlig. en enhancement shaman får bare 1STR=1AP mens 1AGI=2AP og 1SP + melee crit utenom greens så finner du ikke så mye mail gear med str over lvl 60 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 Det er vel slike holdninger dere har som gjør at communitiet i wow er pill råtten. Nei. Jeg er lei av å booste idioter uten å få noe igjen for det. Derfor needer jeg på alt jeg muligens kan komme til å trenge en gang eller OS gear når det er mulig. Skal sies at jeg ikke needer på stuff jeg allerede har, med mindre jeg har avtalt med noen å bytte om jeg vinner. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 Har noen peiling på hva eller hvilke addon som fucker opp default raid frames? Kan for eksempel ikke targe noen personer, og man targer feil person når man trykker på en viss person etc? Vet det oppstår når noen leaver BG/LFR/RAID etc. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå