Loeve Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 Det beste er at noen kommer til å ninjae bare for å motbevise guildnavnet deres :] Lenke til kommentar
Minus Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 Hmm.. Men uansett så wipa vi på Garr. Men en ting jeg lurer litt på. Er det verdt å få tak i Devout-settet og oppgradere til Virtous? Lenke til kommentar
.V. Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 Tier 0.5 er kun verdt bryet om du ikke har tilgang til raids. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 Nja, bracers tar 30 minutter + 20g, så den er jo fin for alle klasser. Det lengste jeg har giddet å gjøre questen, er del 2 på shamanen. Det er begrenset hvor mange ganger jeg gidder å lide meg gjennom tier 0-instancer med randoms. Menmen, ding 57 på druiden, på med Cloak of warding og vips. 8.2k armor og 5.8k hp. Nå var det bare å få tak i Ring of protection og/eller Thrall's resolve + Mark of tyranny, så skulle man snuse på 10k. Lenke til kommentar
.V. Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 Vil tippe du også tar deg råd til å skaffe enchanting-trinketen Psilo? Lenke til kommentar
likferd Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 Ehh, som sagt, er jeg nå en priest. Forresten, dilemmaet mitt er klassevalg, ikke valg av rase. 7074509[/snapback] Beklager, meg som leste litt for fort. Har hørt Blood Elf Paladin er veldig hot alternativ. Samme er Draenei Shaman. Eller imba warrior! Skal du spille warrior, velger du Orc eller Human, siden de har store fordeler. 7075453[/snapback] Jeg ville ikke rollet warrior om du ikke har dype lommer og mye tid til å spille. Det krever en god del å få gearet opp en warrior, for å si det mildt. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 Faen så surt å bli kicka fra guilden min =/ Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 Faen så surt å bli kicka fra guilden min =/ 7079288[/snapback] Hvorfor? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 (endret) Fordi WoW har klikket hjemme, så jeg får ikke spilt i raid-tiden.. Vi/de var/er en imba guild, med en enormt rask progresjon! EDIT: Leif! Endret 16. oktober 2006 av DJ_Dark Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 Fordi WoW har klikket hjemme, så jeg får ikke spilt i raid-tiden.. 7079306[/snapback] Så du får spilt når de ikke raider? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 Nei, om dagen sitter jeg hos dama og spiller (nerd?), mens senere på dagen har som regel noen i hennes familie dataen, og det er jo da det er raids.. Hjemme, hvor jeg som regel raidet, funker ikke wow! Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 Vil tippe du også tar deg råd til å skaffe enchanting-trinketen Psilo? 7078564[/snapback] Huff, nei. Vet det er en del å hente der, men jeg tenkte Heroism-trinket istedenfor. Enchanting ser jeg for meg er noe dritt å levle opp, så det hadde sikkert bare blitt til at jeg enchantet mitt eget gear tohundreogfemti ganger. Lenke til kommentar
War Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 Arg, Mining suger å lvl opp. eneste jeg kan smelte/mine for å øke er silver , noe som nesten ikke finnes og AH er tom. Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 Tror du får skils av å mine tin også? Jeg måtte mine tin for å level opp siden jeg nesten ikke fant noe silver ores. Hadde det samme problemet. Mining er noe dritt å levle opp ja -.-. Lenke til kommentar
ka1ser Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 Er det rimelig bra progress å ta ned Razorgore t.o.m. Chromaggus på ei uke? Ikke for å skryte eller noe sånt, men dette er vel ganske så raskt? Lenke til kommentar
likferd Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 Er det rimelig bra progress å ta ned Razorgore t.o.m. Chromaggus på ei uke? Ikke for å skryte eller noe sånt, men dette er vel ganske så raskt? 7080934[/snapback] Lootlord og de tre dragene er ekstremt lett, men ganske imponerende å ta fra razor og få ned vael første uka ja. Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 Guildet mitt brukte 5 uker på å cleare hele BWL, og det var med 2 (noen ganger 3) dager raid der. Tørr jeg spørre hvor mange dager dere raidet den uken? Lenke til kommentar
ka1ser Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 I BWL.. tja tok Razorgore forrige søndag da, så tok vi vel Vael på mandag. Etter det raidet vi på ny på onsdag, torsdag, søndag.., altså brukte vi 4 dager på 6 bosser. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 http://youtube.com/watch?v=j9swMcFDr5Q Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå