Skurupu Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 (endret) Jeg har ikke peiling på tanking, men har hørt at DK er de beste tankene i DS, pga hvordan enkelte bosser fungerer. Endret 30. januar 2012 av Skurupu Lenke til kommentar
kushimaru Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 Det er ingen beste tank i DS som en helhet, men det fins ofc enkelte fights for blood dk er bis, men de suger balle på andre fights. Lenke til kommentar
Leakim Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 (endret) [LØST] Hei. Jeg lagde først en egen tråd hvor jeg spurte om dette, men så slo det meg at kanskje flere leser denne tråden? Har seg slik at jeg fikk grådig lyst til å prøve litt WoW igjen, men har for øyeblikket ingen kamerater med aktiv subscription som kan kaste "Scroll of Ressurection" på accounten min. Hadde vært flotters om noen kunne ordnet det for meg Send meg en PM, så sender jeg mailadressen min tilbake (vil helst unngå å poste den her pga spambots:P) På forhånd takk! EDIT: Tusen takk, Skurupu! Endret 30. januar 2012 av Leaκim Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 Hvordan healer man ToC10hc? Til og med level 85 dauer fort i fase 3. Hvis det er snakk om Icehowl, så må alle som blir fokusert av bossen når man blir dyttet intill veggen, må løpe til en av sidene fortest mulig. Dette gjør at healerne får en lettere tid til å fokusere på tankene. Om det er Anub'arak så må dere holde lavest mulig health under siste fase. Jo mer liv dere har, jo mer liv mister dere. Kansje samle dere i en liten gruppe og la en kaste en AoE-heal ( F. eks Healing Rain ) Men det har egentlig bare å si hvilken class du spiller. Siste boss jeg mente. Veldig vanskelig selv om level 85. Tror jeg heala for mye, folk daua fortere i mot slutten. Lenke til kommentar
Fantomtegningen Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 Hvordan healer man ToC10hc? Til og med level 85 dauer fort i fase 3. Hvis det er snakk om Icehowl, så må alle som blir fokusert av bossen når man blir dyttet intill veggen, må løpe til en av sidene fortest mulig. Dette gjør at healerne får en lettere tid til å fokusere på tankene. Om det er Anub'arak så må dere holde lavest mulig health under siste fase. Jo mer liv dere har, jo mer liv mister dere. Kansje samle dere i en liten gruppe og la en kaste en AoE-heal ( F. eks Healing Rain ) Men det har egentlig bare å si hvilken class du spiller. Siste boss jeg mente. Veldig vanskelig selv om level 85. Tror jeg heala for mye, folk daua fortere i mot slutten. Siste fase er som regel et DPS-race og effektiviteten til healerne, i heroic mode tar Insect Swarm dobbelt så mye liv enn det den gjør i normal mode. Huske å drepe nerubian NPC'ene når de dukker opp, også kan det være lurt å la en frost orb være igjen for å forhindre hvis en skulle få tid til å grave seg ned. Lenke til kommentar
Holyashell Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 Har du heftig healing og litt mager DPS kan du wipe med healing, ettersom den 10% ticken fra helsa til alle healer bossen. Jo mer du healer, jo mer HP har raidet, og jo mer vil Anub heale. Ettersom det alltid er 10% av gjenværende helse og lite annet å ta skade fra (dog én dot er det) så skal det lite healing til i den fasen. Lenke til kommentar
Matsmeister Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 Jeg tenker å starte opp med wow igjen nå som jeg har fått tilbake pc'n min, men har ikke spilte siden tidlig Firelands. Det meste av gearet mitt er fra Firelands normal og lurer på om det blir vanskelig for meg å finne en raidguild om jeg bruker litt tid på å oppgrader gear osv? Lenke til kommentar
Fantomtegningen Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 Jeg tenker å starte opp med wow igjen nå som jeg har fått tilbake pc'n min, men har ikke spilte siden tidlig Firelands. Det meste av gearet mitt er fra Firelands normal og lurer på om det blir vanskelig for meg å finne en raidguild om jeg bruker litt tid på å oppgrader gear osv? Ta ett par runder med LFR (Looking For Raid) så kan det være du får noe 384/390 gear. Det er mer av de som kaller seg Hardcore guilds som er mest opptatt av item levelen til spillere de rekrutterer, du kan begynne å lete etter casual guilds og deretter lete etter mer dedikerte guilds. Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 31. januar 2012 Del Skrevet 31. januar 2012 Ifølge en GM kan jeg selge kontoen og guilden min, men jeg gjør det på egen risiko. Så da må jeg sjekke at jeg kan slette personlige opplysninger når det gjelder kontoen min slik som bankkonto mest av alt. Er det noen som har gjort dette og kan dele tips? Lenke til kommentar
Matsmeister Skrevet 31. januar 2012 Del Skrevet 31. januar 2012 Det er vel ikke lov å selge kontoer? Det var iallefall ikke det da jeg spilte, men om du selger, er det ikke noe verre enn at kontoen blir bannet, og det er vel strengt tatt ikke ditt problem. Og nei, har ingen erfaringer med kjøp og salg av kontoer. Lenke til kommentar
Hel Skrevet 31. januar 2012 Del Skrevet 31. januar 2012 Må bare få ut litt gørr...Jeg går endel dungeons nå om dagen med min Balance druid; har akkurat runda lvl 60. Og i hver eneste dungeon er det minst èn men ofte to stk. med heirlooms så det holder. Er så lite gøy når man har lang castingtid på flere spells; står bare der å gnir meg i henda virker det som...Takk og lov for rebirth i allefall, så man har noe å komme med dersom healer ikke følger med. Jeg synes det var mer gøy å spille i grupper når forskjellene var mindre, og dps/tank lå rundt 20-30 prosent hver seg på recount. Lite gøy når du har èn på mellom 50 og 70, mens resten sliter rundt 15-20. Og gjett hvor en balance druid befinner seg på den skalaen....Jaja, sånn er det vel bare. Men syns det plutselig er mange flere spillere med heirlooms, eller kanskje det bare er serveren jeg er på. Jeg skjønner veldig godt hva du mener, men prisen på PvP gear (lvl 60 req, det som tidligere var for generaler og høyere ranks) er svært lavt priset nå. Du kan kjøpe deg gear som varer til 70 for en slikk og ingenting. På 70 bytter du det ut med nytt PvP sett. Spesielt våpnene er gode. Dersom du er helt skrapt for honor så tjener du nok til et slikt sett i et noen få BGs. Lykke til. Lenke til kommentar
Fantomtegningen Skrevet 31. januar 2012 Del Skrevet 31. januar 2012 Ifølge en GM kan jeg selge kontoen og guilden min, men jeg gjør det på egen risiko. Så da må jeg sjekke at jeg kan slette personlige opplysninger når det gjelder kontoen min slik som bankkonto mest av alt. Er det noen som har gjort dette og kan dele tips? Det er mot reglene å selge kontoen for ekte (og uekte) penger. Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 Hva nytt var det med patchen i dag? Det var ingen info å lese mens patchen installerte. Kultur normen i WoW miljøet http://imgur.com/a/p0c7A Lenke til kommentar
nagina Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 det meste står på wowhead.com og mmo-champion.com - 2 sider de fleste burde vite når de gamer wow Lenke til kommentar
Hel Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 Hva nytt var det med patchen i dag? Det var ingen info å lese mens patchen installerte. Kultur normen i WoW miljøet http://imgur.com/a/p0c7A For min del var det nye at jeg fikk beskjed om at installeren min var korrupt så jeg måtte kjøre repair. Det gjorde jeg, men uten at det hjalp, så jeg kan for tiden ikke spille spillet Lenke til kommentar
nagina Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 (endret) enn del bugs i wow nå ja... 1. Paladins one shotter deg, seal bugged elns... 2. DS raid NPC finnes ikke, heller ikke portal etter å ha cleared alle boss. Var ikke om det her er bug men har aldri opplevd, var på madness nu nettopp, 5-10% igjen av bossen så ble jeg DCed, logget på igjen så sto jeg i orgrimmar uten raid enn del bugs i wow nå ja... 1. Paladins one shotter deg, seal bugged elns... 2. DS raid NPC finnes ikke, heller ikke portal etter å ha cleared alle boss. Var ikke om det her er bug men har aldri opplevd, var på madness nu nettopp, 5-10% igjen av bossen så ble jeg DCed, logget på igjen så sto jeg i orgrimmar uten raid EDIT: Tydeligvis har diskusjon forum bugs også... Endret 2. februar 2012 av nagina Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 Ser at WoW har fått støtte for 64 bit, gjelder dette også for EU-klienten av spillet? http://us.battle.net/wow/en/forum/topic/3988300405#1 Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 (endret) Tja, jeg bytta ut us. med eu. i linken til fila som skulle lastes ned, og fikk da lastet ned noe. Sitter på jobb akkurat nå, så jeg får ikke testet om det virker. Edit: Og der kom det info om det på EU-twitter: Clicky here! Endret 2. februar 2012 av Llandari Lenke til kommentar
nagina Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 Det virker om det står x64 nede til venstre når du starter wow. Funker fint hos meg. Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 Jævlig OT, men jeg har spøkt med min kjære om å kalle førstefødte datter for Nagina. Sammentreff. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå