nagina Skrevet 28. januar 2012 Del Skrevet 28. januar 2012 offgamers.com - selger alt Lenke til kommentar
Holyashell Skrevet 28. januar 2012 Del Skrevet 28. januar 2012 Er det lovt å selge kontoer og guilds? Ikke her på forumet, men i det hele tatt. Du bryter Blizzard sine regler da, men du bryter ikke noen lov hvis du sleger en acc Forskjellen er ordlyden, karakteren vil alltid tilhøre Blizzard, men du kan selge tilgangen til karakteren. Det samme vil jeg tro fungerer for guilds. Kan alltid lure på hvorfor noen vil kjøpe et guild, men folk har ulike interesser. Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 28. januar 2012 Del Skrevet 28. januar 2012 At folk kjøper og selger guilds ser jeg i tradechatten hele tiden, så tror nok det er lov. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 28. januar 2012 Del Skrevet 28. januar 2012 Det kan være noe å tjene på. Guildbanken får jo 10% av alt gullet medlemmene plukker opp. Jeg har sett svære guilds gå for 400-500k gull. Lenke til kommentar
Holyashell Skrevet 28. januar 2012 Del Skrevet 28. januar 2012 Just, jeg tenkte mest på folk som betaler riktige penger for guild og karakterer. Men jo, er det noen som selger så er det noen som kjøper. Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 28. januar 2012 Del Skrevet 28. januar 2012 En i guilden min har en egen guild på alten, den største leveling guilden på serveren faktisk. - Han tjener mer penger enn han får til å bruke på den guilden. : P Fyren har _ALT_ av TCG-mounts osv. >< Drittsekk. Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 29. januar 2012 Del Skrevet 29. januar 2012 Akkurat startet litt med wow igjen etter 6mnd pause. Men, hva er greia med at det er så SYK delay på alt man gjør på Ah, repairs osv? Har 32ms, men alikevel så går alt helt sinnsykt treigt. Er jo nesten så jeg ikke orker å spille. Det må være noe som har skjedd nå i det siste? kan ikke huske at det har vært så treigt på de 6-7 årene jeg har spilt.. Lenke til kommentar
Dext Skrevet 29. januar 2012 Del Skrevet 29. januar 2012 (endret) Finn et annet sted, i org er det f.ex 2 auction house, og jeg regner med at det er tilsvarende i SW. Grunnen til lagg på det området er fordi det er veldig mange andre som driver med akkurat det samme, noe som forårsaker "kø" i alle forspørsler mellom din client og server. Eventuelt kan det være utdaterte addons som forårsaker det. Endret 29. januar 2012 av Dext Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 29. januar 2012 Del Skrevet 29. januar 2012 Da er det nok pga at jeg er i orgr. Bruker 0 addons atm. Lenke til kommentar
Brandshal Skrevet 29. januar 2012 Del Skrevet 29. januar 2012 Er sånn på meg også, er det mange i org/Sw så går det tregere. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 29. januar 2012 Del Skrevet 29. januar 2012 Finn et annet sted, i org er det f.ex 2 auction house, og jeg regner med at det er tilsvarende i SW. (...) I Orgrimmar er det 3 AH. Valley of Strength, Valley of Honor, Valley of Wisdom. Lenke til kommentar
marvol Skrevet 29. januar 2012 Del Skrevet 29. januar 2012 Hei. Jeg har etter mye om og men kommet meg helt til lvl 76, etter mange mislykkede forsøk, men jeg har enda ikke fått sopet sammen nok penger til å kunne lære å fly fast flying mounts. Såklart, som paladin er jo 20% increased mount speed en hjelp, men jeg forstår ikke hvordan folk tjener så mye penger. Jeg har selv mining og skinning, og solgt alt jeg har kommet over. Mine to spørsmål er derfor: 1. Vil det kunne gi avkastning å satse litt penger på AH? Type, ha monopol på f.eks borean leather, som jeg vet at egentlig kan går for mye mer enn det jeg fikk for en stack (50g). 2. Hvor mye penger er vanlig å ha? Lenke til kommentar
Karbutar Skrevet 29. januar 2012 Del Skrevet 29. januar 2012 Kjøp billeg og selg dyrt, skaff nok gold til å level crafting profession som alchemy/JC/enchanting osv og bruk dei. Enkelte har rundt 0g heile tida pga dei ikkje gidde å bruke tid på AH/questing O.L, men klare fint å ligge rundt 2-10K gold pr dag. Lenke til kommentar
marvol Skrevet 29. januar 2012 Del Skrevet 29. januar 2012 Kan jeg tjene noe på å kjøpe ores og selge de som bars, eller er det lite å hente? Lenke til kommentar
Karbutar Skrevet 29. januar 2012 Del Skrevet 29. januar 2012 Fungerte med pyrium bars tidlegare i cata, men har ikkje prøvd det på ei stund. Vil tippe at du kan få litt profit ut av det, men ores er mykje meir populært pga JC. Men det kan no hende at det fungerer bra på serveren din, men lightbringer er ganske hærpa når det kjem til prisane på materials. Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 29. januar 2012 Del Skrevet 29. januar 2012 Hvordan healer man ToC10hc? Til og med level 85 dauer fort i fase 3. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 29. januar 2012 Del Skrevet 29. januar 2012 Å kjøpe billig og selge dyrt (evt. skaffe seg tidsbegrenset monopol) kan være litt risky. Du kjøper alt av f.eks Borean Leather, og legger det ut til det doble av normalpris. Plutselig kommer en annen idiot og legger ut 100 stacks til under halve prisen. Da har du tapt ihvertfall det som AH skal ha i deposit, og får du ikke solgt for minst samme pris du kjøpte det for, så går du i kraftig minus. Spesielt hvis du ikke har mye gold fra før, er det et sjansespill. Leather er en god inntekskilde hvis du selger på riktig tidspunkt, kjøper det som ligger kunstig lavt og undercutter resten med noen få sølv. Min AH-karakter har over 20k gold nå, selv om jeg farmer veldig lite for farmingens skyld. Og jeg har hovedsaklig fått det inn på leather og fisk (deviate fish + cooking = savory deviate delight = 200-300 gold pr stack på min server). Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 29. januar 2012 Del Skrevet 29. januar 2012 Noen spørsmål om begynnelsen av Ulduar. Hva er det man skal ta der for å få det lettest mulig på første bossen? Det er så mange plasser man kan kjøre. Hvorfor skal man skyte ned de blå kannene i lufta før bossen? Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 29. januar 2012 Del Skrevet 29. januar 2012 Tommelfingerregel for AH-spekulering: Kjøp på søndag, selg på onsdag. Lenke til kommentar
Fantomtegningen Skrevet 29. januar 2012 Del Skrevet 29. januar 2012 (endret) Noen spørsmål om begynnelsen av Ulduar. Hva er det man skal ta der for å få det lettest mulig på første bossen? Det er så mange plasser man kan kjøre. Hvorfor skal man skyte ned de blå kannene i lufta før bossen? Hvis du snakket med NPC'en med hologrammet, så startet du Hard-Moden. Da må du ødelegge alle de fire Templene ( De ekstra store bygningene ), Hvis ikke trengs dette ikke. Også for å skyte ned maskinene som bærer på pyrite så må du ha en annen person i sete nr. 2 i en demolisher. Endret 29. januar 2012 av Håkon L. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå